Het atelier
-
- Toetsenbord
Je tekent wel heel mooi!
Het is duidelijk te zien dat je je hart en ziel in je tekeningen legt.
Het is duidelijk te zien dat je je hart en ziel in je tekeningen legt.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer
I love your style! ik hou meestal niet van dat surrealistisdhe (of hoe je dat ook noemt xD maar dit vind ik echt geweldig! Heb je toevallig nog meer tekeningen?
hoe maak je het trouwens, met potlood ofzo?

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Bedankt!
Ja, vaak gebruik ik van alles en nogwat..
Idd, kleurpotloden van caran 'd ache, fineliners, copic markers & soft pastels.
(:
Ik heb hier nog wat meer fantasy achtig:

Dat was zeg maar hoe mijn character Nyway er vroeger uitzag. =p

Ja, vaak gebruik ik van alles en nogwat..
Idd, kleurpotloden van caran 'd ache, fineliners, copic markers & soft pastels.
(:
Ik heb hier nog wat meer fantasy achtig:

Dat was zeg maar hoe mijn character Nyway er vroeger uitzag. =p
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, just be true to who you are.
-
- Toetsenbord
Nee ik kan het ook niet :)
-
- Toetsenbord
Of nouja nu lieg ik een beetje :P
Ik heb met paint ooit dit gemaakt: (clickable voor grotere versie)

Maar dat was voor een conceptje van een computergame die ik maakte :p
Oh en ik heb ook mn profielafbeelding(en) en mn onderschrift afbeeldingen zelf gemaakt, met photoshop (lang leve je eigen brushes tekenen) en de hulp van de Bamboo tablet van een vriend van me.
Maar tsja, dat telt niet echt als tekenen xD
Ik heb met paint ooit dit gemaakt: (clickable voor grotere versie)

Maar dat was voor een conceptje van een computergame die ik maakte :p
Oh en ik heb ook mn profielafbeelding(en) en mn onderschrift afbeeldingen zelf gemaakt, met photoshop (lang leve je eigen brushes tekenen) en de hulp van de Bamboo tablet van een vriend van me.
Maar tsja, dat telt niet echt als tekenen xD
Nou, daar denk ik heel anders over!
Ik vind het heel knap! ._.;
Vooral die plattegronden! En die kleurovergangen!
Ik heb ook heel lang met photoshop gewerkt.. maar nu kan ik er niks meer van denk ik. x'D
Ik heb een nieuwe laptop en mijn oude programma's ben ik kwijt... mweh.
Dit soort dingen maakte ik: (I know, pokémon. xD)

Ik vind het heel knap! ._.;
Vooral die plattegronden! En die kleurovergangen!
Ik heb ook heel lang met photoshop gewerkt.. maar nu kan ik er niks meer van denk ik. x'D
Ik heb een nieuwe laptop en mijn oude programma's ben ik kwijt... mweh.
Dit soort dingen maakte ik: (I know, pokémon. xD)

Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, just be true to who you are.
-
- Toetsenbord
Die kleurovergangen zijn dus heeeeeel erg valsspelen met Photoshop hè :p
Je gebruikt gewoon een gradient in een slim patroon en door dan een aantal layers over elkaar heen te gooien krijg je dan die plattegronden :)
Ik vind dat zelf niet echt tekenen, eerder slim gebruik maken van de mogelijkheden van het tekenprogramma ;-)
Je gebruikt gewoon een gradient in een slim patroon en door dan een aantal layers over elkaar heen te gooien krijg je dan die plattegronden :)
Ik vind dat zelf niet echt tekenen, eerder slim gebruik maken van de mogelijkheden van het tekenprogramma ;-)
-
- Toetsenbord
Goed, omdat ik jullie zo leuk vind post ik ook de grote versies van mijn kaartjes uit mijn onderschrift:
Clickables:

Me niet haten omdat ik een lelijk lettertype gebruik he :p
Alle 'minitekeningetjes heb ik overigens met de tablet getekend, en er daarna brushes van gemaakt in photoshop. Zo kun je heel makkelijk een bos tekenen of een bergketen.
Helaas had ik in mijn enthousiasme besloten om voor elke grote stad een eigen icoontje te tekenen, dus het zijn een flink aantal verschillende geworden:p Het zijn nu echter wel erg goede representaties geworden van de steden ;-) (Sokol is bijvoorbeeld de 'Torenstad', een stad die bestaat uit alleen torens)
~Chris
Clickables:

Me niet haten omdat ik een lelijk lettertype gebruik he :p
Alle 'minitekeningetjes heb ik overigens met de tablet getekend, en er daarna brushes van gemaakt in photoshop. Zo kun je heel makkelijk een bos tekenen of een bergketen.
Helaas had ik in mijn enthousiasme besloten om voor elke grote stad een eigen icoontje te tekenen, dus het zijn een flink aantal verschillende geworden:p Het zijn nu echter wel erg goede representaties geworden van de steden ;-) (Sokol is bijvoorbeeld de 'Torenstad', een stad die bestaat uit alleen torens)
~Chris
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Ik zal vanavond wel een hele boel weer op deviantart zetten en de links hier neer zetten. Alleen ik kan ze hier niet inscannen dat moet ik thuis doen.
@nyway, echt mooi! Al zou ik het zelf niet kunnen. Ik ben beter in een fragment van een dier/ding. Realistisch dus.
@nyway, echt mooi! Al zou ik het zelf niet kunnen. Ik ben beter in een fragment van een dier/ding. Realistisch dus.
Shit happens, just flush it and move on!
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
http://fav.me/d56kthr
Katachtige
tijd = 3 uur (twee uur aan het linker oog! Wow, echt veel eigenlijk...)
http://fav.me/d56kt6x
twee monden, ik vind ze zelf eigenlijk best mislukt, maar ja. Niet alles gaat altijd goed
Tijd = anderhalf uur voor allebei
http://fav.me/d56ksng
drie verschillende foto's van hetzelfde oog. Eerst, een tijdje later, en klaar
Tijd = tweeënhalf uur
http://fav.me/d4yu56s
verdrietig/alleen meisje in een hoek (niet echt een supper realistische tekening maar ik vond hem leuk). Ik heb me een hele tijd zo gevoeld. Dit is ook 1 van de wienige tekeningen die helemaal van mezelf zijn (het oog ook trauwens).
Tijd = twee uur, vond hem telkens niet mooi dus begon weer opnieuw
In totaal negentien papiertjes gebruikt (bijna alles ligt nu in de papierbak, mislukte probeersels
)
Katachtige
tijd = 3 uur (twee uur aan het linker oog! Wow, echt veel eigenlijk...)
http://fav.me/d56kt6x
twee monden, ik vind ze zelf eigenlijk best mislukt, maar ja. Niet alles gaat altijd goed

Tijd = anderhalf uur voor allebei
http://fav.me/d56ksng
drie verschillende foto's van hetzelfde oog. Eerst, een tijdje later, en klaar

Tijd = tweeënhalf uur
http://fav.me/d4yu56s
verdrietig/alleen meisje in een hoek (niet echt een supper realistische tekening maar ik vond hem leuk). Ik heb me een hele tijd zo gevoeld. Dit is ook 1 van de wienige tekeningen die helemaal van mezelf zijn (het oog ook trauwens).
Tijd = twee uur, vond hem telkens niet mooi dus begon weer opnieuw
In totaal negentien papiertjes gebruikt (bijna alles ligt nu in de papierbak, mislukte probeersels

Kan helaas op deze pc je tekeningen niet zien, maar ga zo even kijken
hmm. wil vanavond weer wat tekenen, nu alleen nog bedenken wat xD gheheh

hmm. wil vanavond weer wat tekenen, nu alleen nog bedenken wat xD gheheh
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Opdrachtje voor school, een heeeeeeeeele tijd geleden, ik dacht, weet je wat, ik post hem hier, het is een soort mens die verandert in een vos. Mijn eerste tekening (met potlood, zwart-wit, dat tekent het fijnste), was beter, maarja, we moesten het met inkt doen. Here it is:
Grmbl, de img-dinges-functie-knop doet het niet...
http://afbeelding.im/BYpDa6
Grmbl, de img-dinges-functie-knop doet het niet...
http://afbeelding.im/BYpDa6
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
-
- Typmachine
Ik vind het nog wel netjes gedaan, hoor!
Ja, ik vond zelf ook altijd met mijn eigen tekeningen dat ze er origineel beter uitzagen dan als ik ze in scande.
Ja, ik vond zelf ook altijd met mijn eigen tekeningen dat ze er origineel beter uitzagen dan als ik ze in scande.
-
- Typmachine
Speciaal voor OV: 
Een kikker:

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Een kikker:

Je bent goed met kleurpotlood om kleuren te doen zeg
Ik had een idee xD, ik wil mijn tekenkunsten verbeteren en heb maar weinig inspiratie de laatste tijd xD, nu heeft Deviantart weleens van de weekopdrachten enz.
Kunnen we dat hier eens doen xD, met de tekenaars onder ons, dat je bijv. een oude tekening moet hertekenen, Een dier met aquarel maken enz. En dan omstebeurt iemand een opdracht verzinnen?

Ik had een idee xD, ik wil mijn tekenkunsten verbeteren en heb maar weinig inspiratie de laatste tijd xD, nu heeft Deviantart weleens van de weekopdrachten enz.
Kunnen we dat hier eens doen xD, met de tekenaars onder ons, dat je bijv. een oude tekening moet hertekenen, Een dier met aquarel maken enz. En dan omstebeurt iemand een opdracht verzinnen?
hahah zal ik zondag een opdracht als eerste plaatsen en iedereen die wil kan meedoen xD
En dan iemand anders een opdracht plaatsen xD
En dan iemand anders een opdracht plaatsen xD
Idd een leuk idee! 
Ik ben de laatste tijd nogal inspiratieloos, en heb pas nog pastelpotloden en pastelkrijtjes gekocht, maar weet nog niet wat ik er mee ga doen
ben op google opzoek naar een goed, duidelijk plaatje van een vos waar ik mee kan beginnen, maar dat schiet ook niet echt op xD

Ik ben de laatste tijd nogal inspiratieloos, en heb pas nog pastelpotloden en pastelkrijtjes gekocht, maar weet nog niet wat ik er mee ga doen

"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
Als ik er een tegen kom zal ik hem je toesturen
Gheheh nu ga ik brainstormen over welke opdracht er volgende week gaat aankomen xD

Gheheh nu ga ik brainstormen over welke opdracht er volgende week gaat aankomen xD
Nice, alle tekeningen hier zijn gewoon zo goed... 
Ik kan zelf niet echt tekenen, ik schets dan wat maar het wordt nooit echt realistisch of zo hoe ik het nou wil. Sommige dingen kan ik dan nog wel maar als ik kijk naar hoe mensen hier tekenen, mijn mond viel letterlijk open
Ik zal zeker ook nog wel eens één van mijn tekeningen laten zien, maar heb er zeker geen hoge verwachtingen van, mijn tekentalent is even slecht als mijn schrijftalent!
Btw, Jodie dat idee wat je hebt verzonnen is echt goed!

Ik kan zelf niet echt tekenen, ik schets dan wat maar het wordt nooit echt realistisch of zo hoe ik het nou wil. Sommige dingen kan ik dan nog wel maar als ik kijk naar hoe mensen hier tekenen, mijn mond viel letterlijk open

Ik zal zeker ook nog wel eens één van mijn tekeningen laten zien, maar heb er zeker geen hoge verwachtingen van, mijn tekentalent is even slecht als mijn schrijftalent!
Btw, Jodie dat idee wat je hebt verzonnen is echt goed!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik heb iets!
Dit is de opdracht, Marit ( ook wel xIly ) heeft de OV-awards gewonnen. om nog even op deze mooie periode terug te komen, vind ik dat we allemaal een tekening ( op je eigen stijl ) moeten maken over Marits winnende one-shot xD
Dit is de opdracht, Marit ( ook wel xIly ) heeft de OV-awards gewonnen. om nog even op deze mooie periode terug te komen, vind ik dat we allemaal een tekening ( op je eigen stijl ) moeten maken over Marits winnende one-shot xD
- Saskjezwaard
- Computer
En dan schrijft ze de nickname van de winnende verkeerd xD dat had ik nooit van je verwacht, Jodie 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik haat nicknames xD ik schrijf ze altijd verkeerd, ( oke het meest van de tijd zoek ik ze opnieuw op zodat ik ze wel goed schrijf, maar dat kost zoveel tijd! ) xD
- Saskjezwaard
- Computer
Je bent gewoon lui! Ja, geef het maar toe, lui! 

-
- Typmachine
Het is af. Niet echt iets bijzonders maar ik vond het wel lollig

In de one-shot kwam regelmatig het woord oog of ogen voor. Vandaar het oog.
Uitleg gegeven en tekening geplaatst.
WHoehoe

Dit deed me aan het sleutelgat denken.Hij draaide de deur op slot en overhandigde haar de sleutel. Ze stopte hem in haar tas en liep de trappen af, achter Julian aan.
In de one-shot kwam regelmatig het woord oog of ogen voor. Vandaar het oog.
Uitleg gegeven en tekening geplaatst.

-
- Toetsenbord
Oh ik heb wat schetsjes gemaakt op het strand van de steden uit mijn fantasy verhaal, ik zal ff kijken of ik kan scannen