Timeturner chat

Hier vind je alle chatboxen van roleplay verhalen.
Plaats reactie
Silena
Balpen
Balpen

De RPG:
Hermelien gebruikt een timeturner om terug te gaan in de tijd. Ze komt terecht in de tijd dat de jonge Voldemort zijn lessen volgde op Zweinstein. Hermelien moet proberen te voorkomen dat Voldemort iets te weten krijgt over de Gruzielementen, en als ze daar niet in slaagt, hem proberen tegen te houden de Gruzielementen te maken.

Wie doet er mee aan deze RPG + volgorde:
- Silena (Maria Volders & Hermelien Griffel)
- Ruka (Reira Serizawa)
- nigel (Jaron Wulf)
  • Er zijn geen problemen, er zijn mensen.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Misschien word het al aangepast, maar kan een griffoendor een vriend zijn van Voldemort? :p Maar je had al aangegeven dat Voldemort geen vrienden had.. .X3
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Silena
Balpen
Balpen

Ik heb inderdaad al een pb'tje gestuurd. Ik vond het ook al een beetje vreemd, haha xD Niet alleen omdat het een Griffoendor is, maar ook inderdaad omdat in de boeken duidelijk word vermeld dat Voldemort nooit vrienden heeft gehad, enkel volgers. Hij heeft nooit enige waarde aan iets of iemand gehecht, behalve misschien zijn slang en de Gruzielementen.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Leuk idee trouwens :D

Maar ik weet niet hoe Voldemort tegen mensen deed die hem niet aardig vond?
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Silena
Balpen
Balpen

Je moet het je zo voorstellen: Voldemort zag zichzelf als een soort van koning. Hij vond dat hij boven alles en iedereen stond. Hij vond zichzelf superieur aan anderen. Hij was erg slim en manipulatief. Hij vertrouwt enkel zichzelf en ook al zijn er mensen die denken dat ze bevriend zijn met hem, dat zijn ze niet. Alles wat hij doet of zegt, is om zichzelf steeds machtiger te maken.
Ik vergelijk Harry Potter (het gedeelte over Voldemort) altijd met de Tweede Wereld oorlog (Hitler). Ze staan voor dezelfde dingen en gaan letterlijk over lijken om dat voor elkaar te krijgen. Het komt dus neer op het volgende; zolang je hem niet in de weg staat, kun je rustig ademen. Maar als je ook maar met een teen een lijn overgaat die slechts voor hem zichtbaar is, ben je ten dode opgeschreven. En in deze RPG zal dat zich uiten in vervelende vervloekingen of complotten, waarbij degene die die lijn dus over is gegaan het slachtoffer is.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Oke, maar het kan wel zijn dat hij mensen voor zich probeert te winnen?

Ik heb de boeken wel gelezen hoor :p Maar ben ik alweer beetje vergeten :oops:

- Komatsu Nana/Hachi
Silena
Balpen
Balpen

Oh ja, hij is constant bezig om mensen voor zich te winnen. Hij moet zo veel mogelijk volgers hebben. En ondanks het feit dat niet al die volgers hem even aardig vinden, zijn ze er wel allemaal. Omdat hij zo ontzettend manipulatief is, kunnen ze bijna niet anders. En bedenk je eens wat hij wel niet met ze kan doen als ze hem verraden etc. De jonge Voldemort is niet heel erg anders dan de oudere Voldemort. Hij is enkel wat jonger en een stuk sterfelijker gezien hij de Gruzielementen dan nog niet heeft om op terug te vallen.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Dankjewel voor de uitleg :p
Wie speelt Voldemort eigenlijk?
Ik heb eigenlijk wel weer zin om een hp rp te doen o_0

- Komatsu Nana/Hachi
Silena
Balpen
Balpen

Voldemort is nog niet door iemand gekozen xD Er moeten nog wel een paar mensen zijn die zich aanmelden, anders is het bijna niet te doen om deze RPG te spelen :P
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ik wil best proberen anders 2 karakters te spelen... Doe ik niet vaak :p Maar kan ik proberen. Wil ik wel een meisje uit griffoendor zijn die misschien kan gaan optrekken met Hermelien X3

(misschien omdat het zo moet lopen :P Vooraf vrienden bepalen vind ik niet leuk :P)

- Komatsu Nana/Hachi
Silena
Balpen
Balpen

Anders kies je een personage die geen grote rol heeft in het verhaal, maar wel af en toe op komt kijken zeg maar. Zoals de vrouw van het weeshuis van Marten, of een leraar. Zoals Perkamentus. Die houdt Marten weliswaar in de gaten, maar die hoeft niet per ce in iedere post die jij plaatst te spelen. Die kan af en toe even langskomen voor een gesprekje met Marten en dan weer voor drie posts verdwijnen.

Of zoals jij zelf zegt een meisje die misschien kan optrekken met Hermelien. Maar dat is wel een personage wat waarschijnlijk vaker voor zal komen :P
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Ik wilde serieus ook een RP over Harry Potter beginnen xD
Maar twee tegelijk is misschien wat onhandig, of niet?
Zal ik mijn RP ook posten of wordt het dan onduidelijk?
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Als het een totaal ander binnen verhaal is maakt het niet uit hoor :p Denk ik tenminste X3 Als het verhaal aanspreekt, dan doen er toch wel mensen mee :D

- Komatsu Nana/Hachi
Silena
Balpen
Balpen

Inderdaad, zolang het idee er niet te veel op lijkt kun je het wel gewoon posten denk ik :P
Plaats reactie

Terug naar “Chatboxen”