geheimen

Hier vind je alle role play verhalen; van romantisch tot dramatisch!
Plaats reactie
nowatjuhh
Puntenslijper
Puntenslijper

okee,, er waren dus allemaal roleplay verhalen maar sommige zijn al heel lang niet meer actief en andere zijn al veels te lang bezig enzo dus ik dacht ik maak er zelf wel een, ik heb maar heel erg weinig ervaring... dus ik hoop dat het een beetje leuk is en dat er iemand mee wilt doen ;)

in een wereld waarin mensen denken dat elfjes niet bestaan, is het heel makkelijk om je geheim te houden als Elfje, maar als er dan opeens op TV komt dat elfjes misschien toch bestaan en dat een meisje beweerd dat ze er een gezien heeft, worden de mensen achterdochtig, het is voor de elfjes veel moeilijker om zich geheim te houden en ervoor te zorgen dat ze niet gezien worden. de elfjes in deze wereld zien er uit als gewone mensen maar als ze willen kunnen ze vliegen en toveren, ze waken over de mensen en beschermen ze tegen de vampiers en andere slechte wezens, die in die wereld ook sprookjes worden genoemd door de mensen. maar hoe overleef je als mensen weten dat er toch elfjes zijn en hoe houd je het geheim? de mensen letten altijd op of je geen elfje bent, en kinderen zijn slimmer dan je denkt als ze een elfje zien roepen zijn hard, 'kijk, mama! een elfje!'

ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.... maar ehm hier is dan een lijstje met wat je in moet vullen en bij genoeg deelname kunnen we beginnen :)

naam: (hoe wil je dat jouw karakter heet)
wat ben je: (elfje/mens/vampier/slechte elf/ander wezen (mag je zelf bedenken)
hoe zie je eruit:
wat is je karakter:
hoe oud ben je: (niet jonger dat 8, niet ouder dan 25)
overige info:

nog iets?????

ik hoop dat der iemand meedoet :) xxx

naam: Eleonore
wat ben je: Elfje
hoe zie je er uit: lang blond krullend haar die glinsterd in de zon, oceaanblauwe ogen, altijd jurkje aan, klein en slank,
wat is je karakter: lief, behulpzaam, open voor andere ideen en andermans menig, sinds kort ook achterdochtig en bang dat mensen het elfenbestaan ontdekken
hoe oud ben je: 1o
you have to wake up to make you're dreams come true| big fan of GONE, TWILGHT| favorite music: ONE DIRECTION!
Sandraa2
Balpen
Balpen
Contacteer:

Naam: Leander

Wat ben ik: Slechte magiër

Hoe zie ik eruit: Ik ben gespierd, lang (1,90m), mijn zwart blauwe haren steken fel af tegen het witte maanlicht, mijn gezicht getekend met een litteken van een gevecht tussen mij en en groep andere magiërs.

Wat is mijn karakter: Ik zie alleen de zwakheden van personages, ik ben een slechte luisteraar, ik doe alles zoals ik wil, meestal ben ik niet aardig of galant.

Hoe oud ben ik: 23 magiër jaren

Hoop dat we hier iets mee kunnen :D
For sale: Babyshoes, never worn
nowatjuhh
Puntenslijper
Puntenslijper

jaaa leuk dat je meedoet!!!
you have to wake up to make you're dreams come true| big fan of GONE, TWILGHT| favorite music: ONE DIRECTION!
Sandraa2
Balpen
Balpen
Contacteer:

Nu is kijken of we meer mensen kunnen laten meedoen :D
For sale: Babyshoes, never worn
Tristene
Balpen
Balpen
Contacteer:

hier wil ik toch bij mee doen :)
Eens even zien

naam: Keran
wat ben je: elfje
hoe zie je eruit: enorm slank en gespierd, 1m75, lang blond haar en diepblauwe ogen, een huid zo blank als sneeuw
wat is je karakter: zeer creatief, weet alles over mythen en legenden over bijna alle magische wezens, ben een echte luisteraar en zeer behulpzaam
hoe oud ben je: ben juist 20 jaar
overige info: In de wereld van de mensen ben ik een vrij bekend schrijver, als het moet kan ik mijzelf in een wit/grijze wolf veranderen
http://haardvuur.blogspot.be/ The fireplace were true magic happens.
kyki
Nieuw
Nieuw

naam: Katerina d'Aragon
wat ben je: vampier
hoe zie je eruit: Katerina heeft lang bruin haar met een slag erin ze heeft smaragd groene ogen, en een egale lichte huid en perzik kleurige lippen. Ze is erg slank en 175 cm lang. Ze draagt meestal donkere kleding.
wat is je karakter: Katerina d'Aragon is een goede manipulator, ze is vol van zichzelf en daardoor een tikje arrogant. Met haar goede verschijning krijgt ze veel gedaan, maar zelf doet ze niks voor anderen tenzij het in haar eigen voordeel is.
hoe oud ben je: geboren in 1990, in vampier veranderd toen ze 18 was. Ze is nu 22, maar lijkt op een 18 jarige.
overige info: Als vampier leeft ze op bloed ze kan door in iemands ogen te kijken en zeggen wat de mensen moeten doen laten gebeuren. Daardoor valt ze niet op in de mensen wereld omdat ze herinneringen weg kan halen. Ze kan gewoon in de zon lopen door dat ze een halfbloed is (gebeten). Halfbloeden kunnen gewoon kinderen krijgen en 2 halfbloeden die een kind krijgen wordt het een volbloed. Halfbloeden worden ook ouder maar dat gaat veel langzamer daardoor lijkt ze nu ook erg jong.
nowatjuhh
Puntenslijper
Puntenslijper

ik denk dat we maar beginnen want veel aanmeldingen komen er denk ik niet meer..

pfff. het is een warme dag vandaag hier in Jazzvile, gelukkig is er onder de bomen nog wat schaduw te vinden, ik zal maar niet gaan vliegen vandaag want daar is het veels te warm voor. ik denk dat ik maar gewoon naar school toe ga. het is dan wel bloedwarm hier maar misschien in er op school ventilatie. 'ja ik weet het zeker mevrouw ik heb een elfje gezien' een klein meisje ahw wat... WAT?! 'meisje is dat waar? dat je een elfje hebt gezien' ' ja mevrouw ze had roze haren die glinsterden in de zon en in mijn grote elfenboek staat dat elfjes haren hebben die glinsteren in de zon, kijk het staat hier' OMG dit kan gewoon niet. ' wie heeft dat boek geschreven, meisje' 'een meneer van loeversteijn' 'een meneer van loeversteijn... oké. want wat in dat boek staat is onzin'

-later die dag-
'ELFJES BESTAAN ECHT! U KUNT ZE HERKENNEN AAN HUN HAREN, ROZE, OF GROEN MAAR OOK DE NORMALE KLEUREN! ZE GLINSTEREN IN DE ZON EN VLIEGEN 'S NACHTS! LEES HET BOEK VAN MONDER VAN LOEVERSTEIJN DAAR STAAT ALLES IN ELSJE VAN BUREN HEEFT ER EEN GEZIEN' oh nee! mijn woorden vanochtend hebben niet geholpen, na al die jaren rustig leven word ons leven als "beschermelfje" nu opgegooid door dat kleine monster! was mijn moeder nog maar op aarde die kon mij helpen, om terug te gaan naar onze eigen wereld kost dagen en heel veel moeite ik ben nog niet oud genoeg om dat te doen! oh help! hoe moet ik de mensen nu nog beschermen tegen vampiers, wolven en andere slechtheden als wij ook gevaarlopen, we moeten nu het ras gaan helpen dat ons zal proberen te vangen, ik heb gehoord hoe het mensenras is, dat boek moet vernietigd worden, maar ik moet wel oppassen!
Tristene
Balpen
Balpen
Contacteer:

"VAN LOEVERSTEIN ONTHULT HET BESTAAN VAN ELFEN!"
Geschrokken keek Keran naar de kop die prijkte op de voorpagina van zijn lievelings krant. Nog nooit was hij ooit zo geschrokken als nu. Haastig bladerde hij door naar de pagina's waar het volledige artikel stond. Het angstige gevoel minderde met de minuut. 'Van Loeverstein is waarschijnlijk de moderne Gardner.'dacht Keran, 'Gewoon iemand die denkt iets gezien te hebben maar als er zich in een later stadium wetenschappers mee gaan bezig houden dan zullen ze onvermijdelijk tot de conclusie komen tot elfen toch niet bestaan wat die pseudo-wetenschapper ook beweert.'
Keran kon het toch niet laten om even opgelucht te zuchten en rustig zijn rozenbottel thee verder te drinken voordat hij aan zijn dagtaken begon. In strak pak en bijbehorende aktetas stapte hij een uur later zijn auto in naar de uitgeverij waar zijn boek op het punt stond geredigeerd te worden. Normaal gezien moet de auteur er niet bij aanwezig te zijn maar hij had liever niet dat ze er zelf maar op los verzonnen.
http://haardvuur.blogspot.be/ The fireplace were true magic happens.
Plaats reactie

Terug naar “Roleplay Verhalen”