geheimen

Hier vind je alle role play verhalen; van romantisch tot dramatisch!
Plaats reactie
nowatjuhh
Puntenslijper
Puntenslijper

okee,, er waren dus allemaal roleplay verhalen maar sommige zijn al heel lang niet meer actief en andere zijn al veels te lang bezig enzo dus ik dacht ik maak er zelf wel een, ik heb maar heel erg weinig ervaring... dus ik hoop dat het een beetje leuk is en dat er iemand mee wilt doen ;)

in een wereld waarin mensen denken dat elfjes niet bestaan, is het heel makkelijk om je geheim te houden als Elfje, maar als er dan opeens op TV komt dat elfjes misschien toch bestaan en dat een meisje beweerd dat ze er een gezien heeft, worden de mensen achterdochtig, het is voor de elfjes veel moeilijker om zich geheim te houden en ervoor te zorgen dat ze niet gezien worden. de elfjes in deze wereld zien er uit als gewone mensen maar als ze willen kunnen ze vliegen en toveren, ze waken over de mensen en beschermen ze tegen de vampiers en andere slechte wezens, die in die wereld ook sprookjes worden genoemd door de mensen. maar hoe overleef je als mensen weten dat er toch elfjes zijn en hoe houd je het geheim? de mensen letten altijd op of je geen elfje bent, en kinderen zijn slimmer dan je denkt als ze een elfje zien roepen zijn hard, 'kijk, mama! een elfje!'

ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.... maar ehm hier is dan een lijstje met wat je in moet vullen en bij genoeg deelname kunnen we beginnen :)

naam: (hoe wil je dat jouw karakter heet)
wat ben je: (elfje/mens/vampier/slechte elf/ander wezen (mag je zelf bedenken)
hoe zie je eruit:
wat is je karakter:
hoe oud ben je: (niet jonger dat 8, niet ouder dan 25)
overige info:

nog iets?????

ik hoop dat der iemand meedoet :) xxx

naam: Eleonore
wat ben je: Elfje
hoe zie je er uit: lang blond krullend haar die glinsterd in de zon, oceaanblauwe ogen, altijd jurkje aan, klein en slank,