Ik wil graag wat kwijt. De roleplayers van Inazuma Eleven zijn erg goed en reageren snel op elkaar. Alleen.... om de roleplay wat beter te laten verlopen hebben we meer roleplayers nodig.
Dus join vandaag nog de Roleplay!
Ik lees jullie roleplay al vanaf het begin. Misschien is het handig om de titel van dit chattopic iets te veranderen van het verhaal? Maar ik vind het erg leuk hoor!
O, en als lezers commentaar hebben (feedback) please laat het hier achter. Ik wil graag weten wat jullie van de roleplay zelf en de manier van schrijven vinden. Bovendien hoop ik, en ik spreek hierin vast ook voor de anderen, jullie hierdoor meer te betrekken en zelf natuurlijk ook beter te worden.
Miles, is dat nou een jongen of een meisje? Miles draagt namelijk het jongensuniform als deze naast Nathan op de oever zit (voor de ninja wedstrijd) en in de japanse series wordt Miles zelfs aangesproken als een jongen terwijl deze er toch heel meisjesachtig uitziet.
Ik doe dat z'n een meisje is. Ik keek ook de japanse, maar in het nederlands heeft ze een meiden stem en Miles vind IK een meisjes naam.
Ik dacht dat het 8 uur was...
Waterpolo? Daar heb ik wel eens van gehoord ja....
Volgens mij zit mijn oom daar op, maar hij woont in Groningen, dus ik spreek hem bijna nooit!
hahahaha!
Ik blijf vragen stellen.
Wat vinden jullie ervan als er eens speler in het team komt die in de series niet in het team zit, maar wel echt in de serie zit? Niet in een andere versie van de serie, zoals de go serie maar gewoon in de echte serie waar iedereen nog jong is.
(Ik vraag dit omdat dit het enige leuke meisjes karakter is (naar mijn mening dan) in de series. Haar naam is Lilly Willow, en ze zit in het meiden team waar Raimon tegen speelt als ze trainen om Epsilon te verslaan.)
Laat even weten wat jullie hiervan vinden. Thanks xx
Ik toon bezwaar ertegen. Ik vind dit een heel slecht plan.
Nee hoor is goed. Ik weet wie je bedoeld, en ik heb daarvoor al een plan in gedachten. (denk ik)
Haha, oke Lilly staat op de karakter lijst. (het plaatje krijg ik op de vreemde manier niet kleiner, grr)
En ik heb maar gelijk haar intro getypt, ik dacht laat ik eens inspelen op de situatie.