Ik zit de laatste tijd met veel ideeën voor verhalen, maar het zijn altijd alleen een einde, begin of beide.
Als ik die opgeschreven heb geraak ik niet verder omdat ik geen idee heb wat ik er tussen in moet/kan laten gebeuren zonder het samengevat te schrijven.
Enige tips wat ik hier aan kan doen? Het is erg irritant...
begin en einde, maar wat moet er tussen?
Als je weet wat het doel is van de hoofdpersoon, kun je tussendoor conflicten bedenken die dat doel in de weg staan.
Een voorbeeldje:
Een man wil naar de supermarkt, hij wil met een winkelkarretje de boodschappen doen. Maar voor dat winkelkarretje heb je een euro nodig, maar die heeft hij niet. Dus moet hij dingen doen om aan die euro te komen.
Dus, het belangrijkste van een verhaal is een doel bedenken en dan naast dat doel een aantal conflicten bedenken, dan kom je ook tot een middenstuk.
Groetjes Blieje
Een voorbeeldje:
Een man wil naar de supermarkt, hij wil met een winkelkarretje de boodschappen doen. Maar voor dat winkelkarretje heb je een euro nodig, maar die heeft hij niet. Dus moet hij dingen doen om aan die euro te komen.
Dus, het belangrijkste van een verhaal is een doel bedenken en dan naast dat doel een aantal conflicten bedenken, dan kom je ook tot een middenstuk.

Groetjes Blieje

Het laatste contact is altijd het zwaarste.