Het Hoger Oog

Heb jij een verhaal dat nergens anders past? Plaats hier dan alle overige verhalen.
Plaats reactie
Xatham
Banned
Banned

Per 21 oktober 2012 heb ik besloten dat ik alleen nog one-shots op Online Verhalen wil hebben en daarmee is dit verhaal dus helaas verwijderd...
Laatst gewijzigd door Xatham op 21 okt 2012 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
As the phoenix arises from his ashes...
P_Westdijk
Typmachine
Typmachine
Contacteer:

De titel viel mij juist op. Het sprong er tussen de andere titels uit. Deze aantrekkingskracht is belangrijk voor mij en geef in veel gevallen een doorslaggevendere rol dan de schrijver om het te gaan lezen.

Tijdens het lezen vielen me een aantal zaken op en deze komen hieronder aan bod. Ik heb er ook een aantal opties bij gezet waarvan ik denk dat deze met geringe wijzigingen het stuk sterker zullen maken. Kijk maar wat je ermee doet want het blijft jouw verhaal.

..mooi plaatsje in een hoekje..
Voor mijn gevoel een beetje teveel ..je zo kort na elkaar.

Rustig praatten de twee met elkaar.
..pratend..

..deftige gelenheden van..
gelegenheden

..niets gevend om de andere
..zonder zich te bekommeren om de andere.. Klinkt voor mijn gevoel hier beter, maar dat is mijn mening

Samantha zette het nu lege wijnglas terug op de tafel..
De laatste zin is naar mijn smaak net te beschrijvend. Als lezer kan ik wel bedenken dat als ze het glas neer zet, het op de tafel zal zijn.

..zonder nog verder iets te zeggen..
..zonder nog een woord te zeggen..

Het is een kort, maar plezierig lezend stuk. Je wist tijdens het lezen een beeld bij me op te roepen. De theorie van Giesbert vond ik goed bedacht. Even dacht ik nog dat hij de Matrix erbij ging halen, maar de man kwam met een negentienjarige schrijver op de proppen. Ik kon me zelf helaas al meteen afschrijven om daar voor in aanmerking te komen. Je zal vast meer reacties krijgen. Nog veel schrijfplezier.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
yael
Vulpen
Vulpen

De titel trok mijn aandacht( net zoals bij P_Westdijk)
Ik ben niet goed in spellings foutjes eruit halen. Dus helaas heb je in dat opzicht weinig aan mij. Maar wat schrijf jij fijn! Ik vind het echt geniaal bedacht; ''We zijn slechts karakters in iemands verhaal.'' Je maakt me nieuwschierig. Post maar snel een nieuw stuk, want dit ga ik zeker volgen! :D
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
Plaats reactie

Terug naar “De Grote Zolder”