Charmed: Dark Italy

De verzameling van bij elkaar gezochte dingen, die eigenlijk nergens anders bij passen. Dat kun je hier plaatsen en lezen.
Aislin
Potlood
Potlood

( Dit is een verhaal die ik aan het schrijven ben die op de tv serie Charmed is gebaseerd)

Dark Italy.

Met een plof nestelt Paige zich op een van de keukenstoelen. De gemengde geur van verse koffie en croissants in de oven vult de keuken van de Hailliwells. "Morgen." zegt Paige tegen Piper die te druk bezig was om haar halfzusje op te merken.
"Oh, hey Paige." begroet ze Paige afwezig. Piper trekt haar bruine ovenwanten aan en haalt de croissants uit de oven.
"Mhhhh." zegt Phoebe die de keuken binnen komt lopen. Piper gooit de croissants in een mandje en zet die op tafel. Phoebe heeft ondertussen al de koffiekan bemachtigt en schenkt haarzelf een kopje koffie in.
"Pheeps?" vraagt Paige. Phoebe glimlacht en schenkt ook voor Paige een mok vol. Ze geeft Paige haar mok en gaat naast haar aan tafel zitten.
"En Piper, wat ga je deze week doen?" vraag Phoebe zo nonchalant mogelijk. Piper is druk bezig met het schoonmaken van haar keuken.
"Ik moet de band van P3 regelen, Andrea wil een thema feest en ik moet nog voor de catering zorgen voor de..." Piper wordt onderbroken door Phoebe die duidelijk iets van plan is. "Nee, dat ga je niet doen." zegt Phoebe.
"Oh, nee?" vraagt Piper die haar handen in haar zij plaatst.
"Ik heb alles met Sheila geregeld." begint Phoebe. " Ze regelt alles in de club en wij, wij gaan naar Italië!" zegt Phoebe enthousiast.
Plaats reactie

Terug naar “De WegisWeg”