Hey, ik ben begonnen aan een verhaal en ik zit te twijfelen in welke vorm ik het zal schrijven. Misschien willen jullie je mening geven?
Een vreemd gevoel overvalt Lynn als ze wakker wordt. Ze heeft haar ogen nog niet open geslagen of ze weet al dat er iets niet klopt. Ten eerste is het hier veel te stil, want normaal wordt ze altijd wakker van haar gillende broertjes en zusjes of van de auto’s die voorbij razen. Het enige geluid dat zich hier afspeelt is het vrolijke getsjirp van vogels en het ruisen van de wind.
Als ze haar ogen uiteindelijk opent ziet ze een knalblauwe lucht; de kleur ervan is werkelijk prachtig. Voorzichtig gaat Lynn rechtop zitten. Haar hoofd voelt alsof het elk moment uitelkaar gaat barsten van de pijn. De felle kleuren om haar heen helpen niet echt mee, want ze versterken de pijn.
Ze bevindt zich in een prachtig weiland, zo mooi dat ze wilt dansen. Er zijn hier bloemen in alle kleuren en er zijn zelfs konijnen die door het gras rennen.
Een vreemd gevoel overvalt me als ik wakker word. Ik heb mijn ogen nog niet open geslagen, maar ik weet dat er iets niet klopt. Ten eerste is het hier veel te stil, want normaal word ik altijd wakker van mijn gillende broertjes of van de auto’s die voorbij razen. Het enige geluid die zich hier afspeelt is het vrolijke getsjirp van vogels en het ruisen van de wind.
Als ik mijn ogen uiteindelijk open zie ik een knalblauwe lucht; de kleur ervan is prachtig. Voorzichtig ga ik rechtop zitten. Mijn hoofd lijkt uit elkaar te barsten van de pijn en de felle kleuren om me heen helpen niet echt mee. Ik bevind me in een prachtig weiland, zo mooi dat ik wil dansen. Er zijn bloemen in alle kleuren en er zijn zelfs konijnen die door het gras rennen.
1e of 3e persoon?
-
- Toetsenbord
Eerste persoon past beter bij de schrijfstijl die je hier neerzet. Vind ik ;P
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
Haha iedereen -vrienden en mensen op een andere site- zegt 1e pers dus dan ga ik dat maar doen =)
Vind het ook fijner schrijven :p
Thnx! x
Vind het ook fijner schrijven :p
Thnx! x
Live it, Love it, Read it.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
- lady-chrisie
- Balpen
Eerste persoon is inderdaad mooier, maar denk daarbij wel of je consequent genoeg kan zijn in de enerzijds beperkende verstrekking van informatie, gezien je gebondenheid tot de geest van het individu.
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.