Camp NaNoWriMo
Hoi!
Vandaag kwam ik deze interessante informatie tegen dus ^^ Camp NaNoWriMo. Voor diegenen die het in November niet gelukt is of voor diegenen die het graag nog eens proberen is dit de perfecte gelegenheid. Het start op 1 Juni of 1 augustus. 2 maanden waarin je het (opnieuw). Het doel is hetzelfde: 50 000 woorden behalen.
http://www.nanowrimo.org/en/forums/camp ... /threads/9
voor diegenen die geïnteresseerd zijn.
Wie zou er meedoen en wanneer? ^^
Vandaag kwam ik deze interessante informatie tegen dus ^^ Camp NaNoWriMo. Voor diegenen die het in November niet gelukt is of voor diegenen die het graag nog eens proberen is dit de perfecte gelegenheid. Het start op 1 Juni of 1 augustus. 2 maanden waarin je het (opnieuw). Het doel is hetzelfde: 50 000 woorden behalen.
http://www.nanowrimo.org/en/forums/camp ... /threads/9
voor diegenen die geïnteresseerd zijn.
Wie zou er meedoen en wanneer? ^^
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
Ik heb altijd al eens mee willen doen aan NaNo, maar nooit de tijd ervoor gehad... Misschien dit jaar in augustus, het academisch jaar begint pas in september, dan heb ik de hele maand vrij. ^^ Eens zien of dat wat wordt.
Ja, ik doe mee!
Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden met mijn plot.
Dus daar moet ik mijn hoofd nog even over breken m.b.v. meningen van andere mensen.
Ach, ik kom er wel uit.
Ik hoop dat ik voor 1 juni klaar ben, ook met het verhaal dat ik momenteel schrijf.
Anders dan wordt het pas in augustus.
Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden met mijn plot.
Dus daar moet ik mijn hoofd nog even over breken m.b.v. meningen van andere mensen.
Ach, ik kom er wel uit.
Ik hoop dat ik voor 1 juni klaar ben, ook met het verhaal dat ik momenteel schrijf.
Anders dan wordt het pas in augustus.
Zeg wat je denkt, denk wat je zeg. Zeg wat je wilt, wil wat je zegt...
Ik doe misschien mee in augustus, maar dat valt een beetje te zien hoe druk het leven dan is. Anders is er altijd nog november natuurlijk. 

Ik ga naar de nano maand denk ik hier ook aan mee doen
Ik ben al bezig met nano verhaal xD als ik tenminste nog goedkeuring van saskia krijg hahah xD

Ik ben al bezig met nano verhaal xD als ik tenminste nog goedkeuring van saskia krijg hahah xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ik ga het proberen, maar ik ben de laatste we(e)k(en) op reis, dus ik heb geen idee of het mij gaat lukken. In een cabin zit ik volgens mij nog niet, maar dat ga ik morgen nog eens nakijken.
~*~
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
Na even wat rondzoeken op die site kwam ik uit bij deze uitleg over een cabin:
A cabin is comprised of up to five other campers for you to communicate and share encouragement with during the month. They will be assigned to your cabin based on the preferences you select in Cabin Settings!
As participants log in and indicate their preferences leading up to the start of the month, cabins will be assigned on a rolling basis. Once your cabin is ready, you’ll see “Cabin Message Board” appear under My Cabin.
Or, if you’d rather enjoy your noveling retreat solo-style, you can choose not to participate in a cabin; just indicate that preference in your Cabin Settings.
If at some point during the month you wish to be removed from your cabin, there is an “opt out” at the bottom of the Message Board. Once you leave your cabin, you cannot return to it.
Alleen weet ik niet zeker of ik wel internet heb op dat moment, want ergens in augustus ga ik op vakantie, dus zou het dan wel zinnig zijn om in zo'n cabin te gaan...?
A cabin is comprised of up to five other campers for you to communicate and share encouragement with during the month. They will be assigned to your cabin based on the preferences you select in Cabin Settings!
As participants log in and indicate their preferences leading up to the start of the month, cabins will be assigned on a rolling basis. Once your cabin is ready, you’ll see “Cabin Message Board” appear under My Cabin.
Or, if you’d rather enjoy your noveling retreat solo-style, you can choose not to participate in a cabin; just indicate that preference in your Cabin Settings.
If at some point during the month you wish to be removed from your cabin, there is an “opt out” at the bottom of the Message Board. Once you leave your cabin, you cannot return to it.
Alleen weet ik niet zeker of ik wel internet heb op dat moment, want ergens in augustus ga ik op vakantie, dus zou het dan wel zinnig zijn om in zo'n cabin te gaan...?
When the power of love overcomes the love of power.
Je krijgt pbtje xtaham ik wil zo veel mogelijk ideeen verzamenelen xD gheheh
ooh en ik snap er neits van maar ik wil er wel in xD
ooh en ik snap er neits van maar ik wil er wel in xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Zullen we elkaars namen dan opgeven? Dat kan bij "Cabin Settings".
Over 17 uur worden de nieuwe cabins gemaakt, why don't we give it a try (:
Of wilt niemand dat haha. Mijn accountnaamdinges is hetzelfde als hier, ejell.
Over 17 uur worden de nieuwe cabins gemaakt, why don't we give it a try (:
Of wilt niemand dat haha. Mijn accountnaamdinges is hetzelfde als hier, ejell.
Je kunt dat ook nu al opgeven. Als iedereen hier even z'n profielnaam ofzo hier neerzet kun je die allemaal invullen en dan maar duimen dat we bij elkaar komen 

Er staat daarbovenaan ergens wel zo van "You haven't set your cabin preferences yet. Click here to do it".
Daar dus xD Maar ik wacht nog even tot meer mensen hun naam dingetje hebben gezegd, voor de zekerheid (: Heb ik toch nog 17 uur voor haha
Daar dus xD Maar ik wacht nog even tot meer mensen hun naam dingetje hebben gezegd, voor de zekerheid (: Heb ik toch nog 17 uur voor haha
Laatst gewijzigd door ejell op 23 jul 2012 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar zullen we nog even wachten met elkaars namen opgeven tot er wat meer mensen zekerheid hebben gegeven over of ze meedoen met Nanawrimo? Ik heet overigens gewoon Xatham daar, dan weten jullie dat ook alvast 

As the phoenix arises from his ashes...
- Saskjezwaard
- Computer
Ik doe ook mee! Alleen dus niet met een nieuw verhaal maar met ZN. Hopen dat ik het af krijg xD ik weet alleen niet of ik de 50.000 haal, ik ga ook nog een weekje op vakantie en er komt morgen een uitslag die misschien heel mijn schrijfzin kan verpesten, maar we zien wel. Ik ga het iig proberen^^
Ik heb Xatham, Jodie en Emilia al opgegeven bij mijn cabine preferences. Ik heet daar trouwens Saskia... jaa, heel geweldige naam xD
Ik heb Xatham, Jodie en Emilia al opgegeven bij mijn cabine preferences. Ik heet daar trouwens Saskia... jaa, heel geweldige naam xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Typmachine
Zal ik eens een poging wagen? xD
Ik denk dat ik het toch nooit haal, tho. En ik moet een heel nieuw verhaal bedenken, met nieuwe karakters and such. Daar ben ik verschrikkelijk slecht in, als ik onder druk sta.
@Sask;
Heel orgineel idd.
Hoe kom je erop?
xD
Ik denk dat ik het toch nooit haal, tho. En ik moet een heel nieuw verhaal bedenken, met nieuwe karakters and such. Daar ben ik verschrikkelijk slecht in, als ik onder druk sta.
@Sask;
Heel orgineel idd.
Hoe kom je erop?

xD
- Saskjezwaard
- Computer
Ik weet het, af en toe heb ik uitbarstingen van pure geniaalheid. En dit was zo'n moment. Ik ben er zelf ontzettend trots op 
Het is eigenlijk niet de bedoeling, maar je kunt ook proberen om een al bestaand verhaal af te maken (of gewoon 50.000 woorden rijker te maken
) als je moeite hebt met een nieuw verhaal. Het gaat eigenlijk om de 50.000 woorden. Dus ik ga valsspelen ghehe
stout he
xD

Het is eigenlijk niet de bedoeling, maar je kunt ook proberen om een al bestaand verhaal af te maken (of gewoon 50.000 woorden rijker te maken

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Classy, Classy, Classy! *cheers*
Xatham, ga jij trouwens een nieuw verhaal maken? En Emilia, jij ook? Ik ben benieuwd waar iedereen mee aankomt^^
Xatham, ga jij trouwens een nieuw verhaal maken? En Emilia, jij ook? Ik ben benieuwd waar iedereen mee aankomt^^
-
- Typmachine
Eh, wat moet ik dan doen? 
Heb nog nooit meegedaan aan nano. xD

Heb nog nooit meegedaan aan nano. xD
-
- Typmachine
Wat moet ik doen om mee te doen aan nano? xD
Ik ga het doen, denk ik!
Met een ontzettend onzin comedy verhaal ofzoiets.
Ik ga het doen, denk ik!
Met een ontzettend onzin comedy verhaal ofzoiets.
- Saskjezwaard
- Computer
Derde poging al? Is het verhaal wat hier online staat je eerste of tweede poging? Yes, een mede-valsspeler
@Classy:
Het is niet zo moeilijk, je gaat naar de site van http://www.campnanowrimo.org, maakt een account aan, verzint een verhaal om mee te doen en als het augustus is begin je eraan. En dan zet je elke dag neer hoeveel woorden je geschreven hebt om zo uiteindelijk -hopelijk- bij de 50.000 aan te komen. It's as easy as that!
Ik wil je trouwens wel helpen met een plot, als je hulp nodig hebt

@Classy:
Het is niet zo moeilijk, je gaat naar de site van http://www.campnanowrimo.org, maakt een account aan, verzint een verhaal om mee te doen en als het augustus is begin je eraan. En dan zet je elke dag neer hoeveel woorden je geschreven hebt om zo uiteindelijk -hopelijk- bij de 50.000 aan te komen. It's as easy as that!
Ik wil je trouwens wel helpen met een plot, als je hulp nodig hebt

-
- Typmachine
Haha, is goed.
Ik ga denk ik sowieso niks serieus schrijven. xD Ik ben in een slechte bui vandaag...
Ik ga denk ik sowieso niks serieus schrijven. xD Ik ben in een slechte bui vandaag...

-
- Typmachine
Shit, shit, shit!
Ik maakte een account, maar volgens mij m'n e-mail verkeerd ingevuld. xD
Ik maakte een account, maar volgens mij m'n e-mail verkeerd ingevuld. xD
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, dat is slim xD ander account dan maar aanmaken 

-
- Typmachine
Ik heb nu een account.
Heet Classssy.
Maar ik snap er nog niet bepaald veel van...
Heet Classssy.
Maar ik snap er nog niet bepaald veel van...
- Saskjezwaard
- Computer
Ik vind het ook niet echt een heel overzichtelijke site dus je bent niet de enige
heb je trouwens je account al geactiveerd, ik probeerde je aan mijn cabin toe te voegen, maar kreeg deze melding:
An active and verified camper by the name Classssy wasn't found

heb je trouwens je account al geactiveerd, ik probeerde je aan mijn cabin toe te voegen, maar kreeg deze melding:
An active and verified camper by the name Classssy wasn't found