Ik leg het uit.
Ik ben zelf homo (Scheld me maar uit, ik kan het hebben). Ik vind dat homo-liefde een onderwerp is dat te weinig voorkomt. Zelf is het mijn favoriete schrijfonderwerp. Dit is mijn idee. Ik wil een rollenspel maken waarin je homo mag zijn. Ik schrijf de eerste vijf zinnen. Elke avond kijk ik naar de reacties, de leukste zet ik erop, daarna mag je verder denken. Goed, laat me je voorstellen aan de hoofdpersoon Nick. Nick is op het eerste gezicht een stoere jonge, gespierd, ruig, stoer, lef. Maar, dat is om te verbergen dat hij verlegen is. Want hij vind jongens leuk.
Zoals elke Zaterdag was Nick te vinden in de sportschool, te trainen, dan kon hij zijn gedachte tenminste verzetten.
Hij stelde de loopband in en begon te rennen.
Na een kwartier kwam er een jongen op de loopband naast hem, de jonge glimlachte naar hem.
Nick vond het er best goed uitzien.
'Waar ben je mee bezig?': sprak hij zichzelf toe 'Concentreer je.'
Succes allemaal.
Gay romantic
-
- Toetsenbord
Misschien is dit verhaal wel interessant voor je om te lezen?
http://nl.oldeheuvelt.com/?page_id=1345
Het was het winnende verhaal van de PHP van 2010 geloof ik.
http://nl.oldeheuvelt.com/?page_id=1345
Het was het winnende verhaal van de PHP van 2010 geloof ik.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
Nou laat ik is kijken of ik hier nog wat leven in blazen.
Effe mijn character in het kort
Sean hihi hoe kan het ook anders
Sean is een jongen achterin de 20, altijd strak gekleed in pak en een mysterie voor de mensen in zijn straat. Zelden is hij thuis en is altijd weg voor werk. Ouders heeft hij niet. Sean is het beste te omschrijven als een stille rustige jongen die constant zijn omgeving in de gaten.
Sean keek even naar de jongen naast hem en stelde zijn loopband in. Toen deed hij zijn oordopje in en begon te rennen. Steeds sneller en sneller. Zweet kwam langzaam door zijn witte shirt heen. Na een kwartier stopte hij en nam zijn fijne bril af om het zweet weg te vegen. Met de handdoek over de schouders liep hij naar de balie om een bakje koffie te drinken.
Effe mijn character in het kort
Sean hihi hoe kan het ook anders
Sean is een jongen achterin de 20, altijd strak gekleed in pak en een mysterie voor de mensen in zijn straat. Zelden is hij thuis en is altijd weg voor werk. Ouders heeft hij niet. Sean is het beste te omschrijven als een stille rustige jongen die constant zijn omgeving in de gaten.
Sean keek even naar de jongen naast hem en stelde zijn loopband in. Toen deed hij zijn oordopje in en begon te rennen. Steeds sneller en sneller. Zweet kwam langzaam door zijn witte shirt heen. Na een kwartier stopte hij en nam zijn fijne bril af om het zweet weg te vegen. Met de handdoek over de schouders liep hij naar de balie om een bakje koffie te drinken.