We hadden een vrolijke conversatie over het verhaal van Artikel, toen Jodie mij uitdaagde het verhaaltje op te schrijven. It is done. Enjoy.
-CLAIMER: Alle gebeurtenissen in dit verhaal zijn gebaseerd op de realiteit. Alles wat er gezegd wordt is de mening van de auteur én de karakters die in het verhaal voorkomen. Er zijn dieren gewond geraakt bij de productie van dit verhaal, vooral koeien (ik heb vandaag rund gegeten). Overeenkomsten met fictieve karakters is geheel bedoeld. Het ongewenst kopiëren en verspreiden van dit product is gewenst en geheel legaal. Derde partijen mogen met de eer pronken.
---
Een felle bliksemschicht kliefde door de hemel terwijl de grijze wolken in de lucht zich samenvoegden. De lucht was nog droog, maar de regen was in aantocht.
Terwijl mensen van terrasjes vluchtten en de plotseling opgestoken wind de vele parasols deed omwaaien werd de deur van de kroeg ‘Het Utrechtse Paard’ ruw opengetrapt.
In de deuropening stond onze Held, Christian Damen, beter bekend als Heer Christian, van het Huis van Damen. Zijn haren wapperden op de wind en zijn goddelijke lichaam leek een soort eigen aura uit te stralen. De vrouwen om hem heen bleven als betoverd stilstaan, hun ogen gericht op de aantrekkelijke verschijning die zojuist de straat op was gestapt. Niets kon hen doen wegkijken, hun ogen waren gefixeerd op het lonkende achterwerk van de Prins.
In zijn armen droeg Heer Christian een bewusteloze jonge vrouw. Het slanke lichaam van de donkerblonde dame hing slapjes in zijn sterke armen, en haar gezicht ging verscholen achter een grote bos haar.
Een plotselinge windvlaag waaide de haren opzij, en het beeldschone gezicht van jonkvrouwe Jodie van Liechtenstein werd zichtbaar. Ze werd geroemd in heel het land om haar charmante verschijning, en menig man had zijn hart aan haar verloren. Zij had hen echter allemaal afgewezen, geen man was goed geweest voor de ‘ijsprinses’.
Met grote passen haastte Heer Christian zich naar het kabbelende beekje dat zich heel toevallig direct tegenover de kroeg bevond. Zachthandig legde hij de jonkvrouwe neer op het natte gras, en hij gebruikte het water uit het beekje om het washandje, dat hij zeer toevallig bij zich had voor onvoorziene omstandigheden, te bevochtigen. Met het natte washandje depte Heer Christian zachtjes het voorhoofd van Vrouwe Jodie, en al snel opende zij haar heldere ogen.
Heer Chris keek in de ogen van Vrouwe Jodie, en Vrouwe Jodie keek in de ogen van Heer Chris. En een vonk sloeg over...
Jonkvrouwe Jodie (naar: -Ochtenddrank- door Artikel)
-
- Toetsenbord
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer
Hahahahah xD ook al zo geweldig! vooral bij deze zin lag ik plat xD:
Echt, Chris, geniaaaaal! Love it^^
Niets kon hen doen wegkijken, hun ogen waren gefixeerd op het lonkende achterwerk van de Prins.
Echt, Chris, geniaaaaal! Love it^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik lag plat ! wahahaha xD mijn hele avond weer goed whahaha \
Dit is geniaal xD wahaha
(Valt van stoel af )
In de deuropening stond onze Held, Christian Damen, beter bekend als Heer Christian, van het Huis van Damen. Zijn haren wapperden op de wind en zijn goddelijke lichaam leek een soort eigen aura uit te stralen. De vrouwen om hem heen bleven als betoverd stilstaan, hun ogen gericht op de aantrekkelijke verschijning die zojuist de straat op was gestapt. Niets kon hen doen wegkijken, hun ogen waren gefixeerd op het lonkende achterwerk van de Prins.
Dit is geniaal xD wahaha
(Valt van stoel af )
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Toetsenbord
Je kunt veel zeggen, maar mannenachterwerken doen het altijd goed bij vrouwen ;p
Dat is wat die doktersromannetjes altijd goed deden natuurlijk ;) De lekkere billen van de mannen beschrijven ^^
Ik ben blij dat jullie erom konden lachen trouwens^^ Het was een snel bedenkseltje maar wel leuk :)
Dat is wat die doktersromannetjes altijd goed deden natuurlijk ;) De lekkere billen van de mannen beschrijven ^^
Ik ben blij dat jullie erom konden lachen trouwens^^ Het was een snel bedenkseltje maar wel leuk :)
-
- Toetsenbord
Ja, ik kom daar binnenlopen, alle aandacht naar mn billen... EN IK HEB OOK AL EEN HELE BREDE RUG :O (hoewel ik niet weet of dat dan ook meteen onder 'mooi' valt :P) Dus zelfs Jodie gaat naar me staren...
Dat wordt nog wat...
Vandaar dat ik niet mag komen :(
Dat wordt nog wat...
Vandaar dat ik niet mag komen :(
Hahaha, ook al zo leuk xD
Ik denk dat ik mijn visie op de meeting ook maar eens ga uittypen... Ik heb trouwens net de film Magic Mike gezien, dit deed me er weer en wetje aan denken. En Chris, ben je echt zo goddelijk als je jezelf beschrijft? :p
Ik denk dat ik mijn visie op de meeting ook maar eens ga uittypen... Ik heb trouwens net de film Magic Mike gezien, dit deed me er weer en wetje aan denken. En Chris, ben je echt zo goddelijk als je jezelf beschrijft? :p
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
-
- Toetsenbord
Only one way to find out Tessa... Only one way to find out ;-)
(en nee dat ben ik niet xD)
(en nee dat ben ik niet xD)
Het is best een idee voor iedereen om zichzelf te spelen in een RPG-verhaal, toch? Bedenken we één of andere leuke gebeurtenis en dan speel je jezelf oid. Hmmm 

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
alleen vond ik rpg's over het algemeen niet zo leuk, ze zijn meestal nogal zelfcentrisch geschreven wat het niet leuk maakt voor andere om te lezen
Daar heb je een punt. Maar zoiets als wat Jochem en Chris nu hebben geschreven is heel leuk om te lezen, dus ik dacht, misschien is het een idee om iets met onze eigen (overdreven?) personages te doen... (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ik vind het opzich wel leuk, maar ik vind eigenlijk alleen de uitwerking op de manier van saskia en mij een leuke manier om duo's te schrijven en dat is nogal lastig met grote groep xD
-
- Toetsenbord
He wacht eens even, hoe zijn de karakters in mijn verhaal overdreven? :O
Ik bén gewoon heel aantrekkelijk met lonkend achterwerk.
En Jodie ís nu eenmaal beeldschoon, onder haar BLONDE, I repeat, BLONDE haren ;-P
Ik bén gewoon heel aantrekkelijk met lonkend achterwerk.
En Jodie ís nu eenmaal beeldschoon, onder haar BLONDE, I repeat, BLONDE haren ;-P
Haha,
Het idee van Marit is niet verkeerd maar zoals Jodie al zij, dan is het iets minder voor andere om het te lezen en het is ook nog eens moeilijk om te doen. Maar wel kan ieder natuurlijk zijn eigen versie van een verhaal maken
Het idee van Marit is niet verkeerd maar zoals Jodie al zij, dan is het iets minder voor andere om het te lezen en het is ook nog eens moeilijk om te doen. Maar wel kan ieder natuurlijk zijn eigen versie van een verhaal maken

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Toetsenbord
Jodie schrijft nu het vervolg op mijn verhaaltje geloof ik :p
-
- Toetsenbord
Okay, ik ga er zelf een serietje van maken :-)
Jullie merken het wel ^^ In ieder geval re-post ik dit verhaaltje even onder een nieuwe noemer, als eerste onderdeel in de serie!
Jullie merken het wel ^^ In ieder geval re-post ik dit verhaaltje even onder een nieuwe noemer, als eerste onderdeel in de serie!
-
- Toetsenbord
Maar Jodie je mag nog steeds gewoon jouw vervolg ding doen hoor! Dat is leuk :D The more the merrier!