Het jaar is weer begonnen..

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Vlinder
Balpen
Balpen
Contacteer:

Je zou eigenlijk denken dat het ieder jaar makkelijker wordt. Dat dacht ik eigenlijk ook wel.. Nieuwe klas, nieuwe mensen (Sommige met wel hele vreemde gewoontes en of hobbies), nieuwe regels, nieuwe leraren, en niet te vergeten dat altijd zo leuke geweldige vooral niet enge gym..

De magie van de brugklas is er nou eenmaal vanaf, je wilt niet iedereen kennen en je zult ook niet iedereen kennen. De zitteblijvers vinden je al snel verlegen, omdat je nou eenmaal niet zo brutaal bent omdat je toevallig geen meerwaardigheidscomplex hebt omdat je een jaar bent blijven zitten en dus alles al weet. Mocht je ooit nog blijven zitten, wat ik geen van jullie toe wens, krijg het dan vooral niet te hoog in je bol. Ben je ooit al blijven zitten? Nou dan hoop ik voor je medeleerlingen dat je gewoon open stond voor nieuwe dingen en niet met een poephoofd naar de rest van de klas keek. Verder zat het vanaf het begin al niet echt mee dit jaar. Ik heb niet alle boeken, zoals elk jaar wat ook steeds irritanter begint te worden. Ook moesten we ons aanmelden voor een soort cursussen "Modules". Maar.. Onze mentrix had niet duidelijk verteld dat we ons zo snel mogelijk moesten aanmelden, met het gevolg dat bijna alles al vol zat. Je kunt twee modules per periode doen, en je moet er een bepaald aantal gehad hebben om over te kunnen. Maar goed ik heb er nu dus maar één want cabaret ben ik nou niet bepaald het type voor. (dat was de enige die voor dat uur nog openstond) Maar, het enige lichtpuntje dat ik op dit moment nog zie als het over die modules gaat, is dat ik ingeschreven sta voor creatief schrijven. Oh en voor iets met de schoolkrant ( die bij ons ronduit flut is..) Maar goed het zal altijd wel even wennen blijven en je moet natuurlijk wel onthouden dat je niet door íedereen aardig gevonen kan worden.. Vaak ben je niet helemaal je zelf als iedereen je aardig vind, omdat je je toch iedere keer weer helemaal moet aanpassen. Maar goed genoeg twijfels over m'n vakkenkeuze, genoeg gezeur.. Het jaar is nou eenmaal weer begonnen, en daar valt niets aan te doen.

Want hoe je het ook stelt, ook ik wil graag naar Havo 5.
Always a lesson - Never a failure.
Roosj
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ja, het jaar is weer begonnen :roll:
The best way to make your dreams come true, is to wake up
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Achja ik baal ook alweer van een heleboel dingen die er bij ons veranderd zijn :? . De leerlingen moeten alles maar zomaar accepteren terwijl er een hoop regels behoorlijk onzinnig zijn :?
You're the one who cries, when you're alone..
Valerie
Balpen
Balpen
Contacteer:

Inderdaad^^ en het worden er elk jaar weer meer :?
Maar verder wel en leuke column :)
Veni :)
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

pfff, geef mij maar vakantie :roll:
Maar inderdaad een leuke column ;)
The quiet scares me cause it screams the truth
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”