Vraag me eens
wie ik nou ben
Vertel me
wat er is
Roep eens luid
hoor mijn stem
Zeg me
het is mis
Laatst gewijzigd door Laura op 21 apr 2008 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Ik vind het gedicht mooi, maar ik vind het erg jammer dat je daarna zo'n uitleg erbij geeft. Bij een gedicht heeft iedereen altijd zijn eigen ideeen waar het over gaat en zijn eigen fantasieen. Dat neem je nu een beetje weg en dat vind ik jammer.
Verder wel een goed gedicht!
(De trema's doen het niet op mijn toetsenbord ><)
Verder wel een goed gedicht!

(De trema's doen het niet op mijn toetsenbord ><)
Ik ben het met Imke eens wat betreft de uitleg.
Je gedichtje vind ik aardig gelukt, alleen de laatste zin vind ik wat minder
Je gedichtje vind ik aardig gelukt, alleen de laatste zin vind ik wat minder

The quiet scares me cause it screams the truth
ja, ik had ook wat anders in mijn hoofd met "mis" maar dat kon echt niet. Ik zal even de uitleg weghalen, ik snap wat jullie bedoelen ^^
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Die valt ook niet te snappen xD Ik had eerst het gedicht bedacht en daarna de titel, waar ik echt vijf minuten voor heb zitten denken. Weet iemand anders een bijpassende titel?
Nou vaak kun je aan de titel zien waar het gedichtje over gaat, want dat vind ik vooral in de tweede strofe van dit gedichtje erg onduidelijk. Misschien dat je dat eerst even uit kunt leggen dan 

You're the one who cries, when you're alone..
Dat had ik ook gedaan maar die uitleg heb ik weggehaald ^^