Christina

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Dit ben ik. Ik ben een hoop bij elkaar geraapte emoties, altijd negatief en de grootste leugenaar op aarde.

Een meisje met grote bruine ogen staart diep in de spiegel.

Ik ben op zoek. Op zoek naar een ziel. Ergens diep binnen in.

Het meisje doet een stap naar voren en raakt voorzichtig met haar rechterhand de ogen van het meisje in de spiegel aan.

Soms lijkt het alsof mijn hand er in past, alsof ik mijn hand zo in die ogen kan steken en kan graaien naar waar ik op zoek ben.

Het meisje laat haar hand zakken.

Maar dan mislukt het, dan kan het niet. En dan verlies ik alles weer wat ik even dacht.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Liz
Balpen
Balpen

wauw, supermooi geschreven.
Het is totaal onduidelijk waar het meisje aan denkt en wat ze precies doet, maar dat maakt het juist extra mysterieus. De schuingedrukte stukjes maken het echt af!
Schrijf snel verder, ik ben reuze benieuwd!
You know you love me...
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Nou, de cursieve delen zijn eigenlijk juist de dingen die ze denkt ;) Maar dat moet je natuurlijk even uitvogelen.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Rainbow

Ooh, mooi hoor! Is het af? Want dan moet je even aanvinken dat het af is :] Maar echt goed gedaan, hoewel ik na het te hebben gelezen nog niet helemaal begrijp waar dit zo plots vandaan komt ö Misschien zou je er nog iets bij kunnen schrijven zoals 'dit gaat over mij' of 'dit gaat over iemand anders die ik ken' of 'dit wilde ik gewoon randomly kwijt'.
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

@Rainbow: Ziet het er af uit? Nee, het is niet af. ;)
Dit is een verhaal, het begin van een verhaal, het gaat niet over mezelf want dan had het bij persoonlijk gestaan.
Zoals al is te lezen gaat het verhaal over een meisje, zijn de cursieve zinnen haar gedachten en de gewone zinnen de acties. ^o^
Maartje
Vulpen
Vulpen

Wauw, krachtig! Heel erg kort, maar het is toch goed genoeg geschreven dat ik nieuwsgierig ben geworden naar meer! :D
Destiny is build a bridge, to the one you love.
lady-chrisie
Balpen
Balpen

sorry, dit klopt niet... ik heb groene ogen, geen bruine XD

grapje grapje..

ben benieuwd naar het verhaal van mijn naamgenote!!:D
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
Gesloten

Terug naar “Het Dramatheater”