Forbidden Love.

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
Anoniiempje
Nieuw
Nieuw

Kwetsbare liefde.. Sterke liefde.. Mooie liefde.. Treurige liefde.. Verboden liefde.

Sinds dat we elkaar kennen zijn we close. Té close voor gewonen vriendinnen. Meer als vriendinnen. De liefde tussen ons is voelbaar, zichtbaar. Het is geweldig. Niemand kan dit ons afnemen, niemand. Zij is alles voor mij. En ik voor haar. Ja, we zijn beide meisjes. Maar wat maakt het uit? We houden van elkaar.

Dit is zeg maar de inleiding, het verhaal zelf begint nog. Het begint waar ze nog vriendinnen zijn, maar al vrij snel meer. Ik wilde alleen weten wat jullie van dit stukje dachten? :)
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Hallo Anoniiempje,

Allereerst welkom bij OV.

Ik wil je vragen om even de regels van het forum door te lezen. Deze kun je hier vinden.
Het is namelijk niet de bedoeling dat je alleen maar een verhaal idee neerzet en dan pas gaat beginnen met het verhaal zelf te schrijven.
Het is de bedoeling dat je direct de proloog, inleiding of een stuk van een hoofdstuk plaatst. (dat je eerst een post maakt met een korte inleiding en daarna direct een post met hoofdstuk is wel toegestaan)

Je kunt het beste je verhaal in een tekstverwerken als Word schrijven en als je meer hebt in 1 keer bijvoorbeeld een 1/2 tot 3/4 pagina posten.
Dat maakt het verhaal ook veel fijner om te lezen :)

Alvast bedankt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Cherry
Balpen
Balpen

Ik scroll naar beneden en tot mijn verbazing heb je nog niets gepost.. :cry:
Ik ben erg benieuwd.. leuke inleiding!!

Xxx
"The enthusiasm of a woman's love is even beyond the biographer's."
- Jane Austen -
Maartje
Vulpen
Vulpen

Sabbientje schreef:Het is de bedoeling dat je direct de proloog, inleiding of een stuk van een hoofdstuk plaatst.
Maar dat doet ze:
Anoniiempje schreef:Kwetsbare liefde.. Sterke liefde.. Mooie liefde.. Treurige liefde.. Verboden liefde.

Sinds dat we elkaar kennen zijn we close. Té close voor gewonen vriendinnen. Meer als vriendinnen. De liefde tussen ons is voelbaar, zichtbaar. Het is geweldig. Niemand kan dit ons afnemen, niemand. Zij is alles voor mij. En ik voor haar. Ja, we zijn beide meisjes. Maar wat maakt het uit? We houden van elkaar.
Ook al is het een kort stukje, dit is de proloog/inleiding.

Voor de rest: ik ben benieuwd! :D
Destiny is build a bridge, to the one you love.
Gesloten

Terug naar “Het Romantische Prieel”