grenzloos
een land zonder grenzen
is als een heelal zonder sterren
een nacht zonder duisternis
woorden zonder klanken
een wereld zonder muziek
een lied zonder tekst
een orkest zonder instrumenten
een zanger zonder stem
klinkt niet als muziek in de oren
grenzeloos verloren
grenzeloos
hmmmm.... ik weet het niet zo goed, weet ook niet wat ik op dit gedicht kan zeggen. Of ik het mooi vind of niet. Toch ga ik het proberen! Ik ga je gedicht ook helemaal ontleden
grenzeloos verloren
Groetjes !

Zelf vind ik het mooi als je zo een gedicht maakt. Maar dan stop je na de tweede zin met deze manier van dichten (wat ik jammer vind.)een land zonder grenzen
is als een heelal zonder sterren
Deze zinnen vind ik los van elkaar best wat hebben. En eigenlijk wel mooi.een nacht zonder duisternis
een wereld zonder muziek
een lied zonder tekst
een orkest zonder instrumenten
een zanger zonder stem
Geniaal vind ik ! ik hou van dat soort zinnen, hier kan je me echt op een positieve manier mee pakken.woorden zonder klanken
Deze zin vind ik persoonlijk wat minder. Vind hem niet in je gedicht passen. Het leest voor mij alsof je geen einde kon bedenken of zo iets. terwijl de zin die er na komt, ik weer geniaal vind!klinkt niet als muziek in de oren
grenzeloos verloren
Groetjes !
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
-
- Potlood
Met dat gedicht ben ik twee geworden van een gedichtenwedstrijd op school. De jury was nochtans heel tevreden :p
Laatst gewijzigd door Sabbientje op 30 jun 2010 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
Ik wil niet zeggen dat ik dit een slecht gedicht vind, maar ik denk dat als je dingetjes veranderd het wel mooier zou zijn. Je woordkeuze vind ik goed. Alleen ik vind de één na laatste zin een beetje, ja er niet bij passen ofzo.
Wat ik al eerder zij, ik vind het jammer dat je niet het gedicht hebt gemaakt zoals de eerste twee zinnen. Maar dat is geheel eigen smaak!!
Groetjes !
Wat ik al eerder zij, ik vind het jammer dat je niet het gedicht hebt gemaakt zoals de eerste twee zinnen. Maar dat is geheel eigen smaak!!

Groetjes !
Laatst gewijzigd door Sabbientje op 01 jul 2010 07:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Qoute verwijderd. Zou je de persoon boven je niet willen qouten. Indien het niet geheel duidelijk zou zijn tegen wie je het hebt, kun je altijd de naam van die persoon noemen. Alvast bedankt
Reden: Qoute verwijderd. Zou je de persoon boven je niet willen qouten. Indien het niet geheel duidelijk zou zijn tegen wie je het hebt, kun je altijd de naam van die persoon noemen. Alvast bedankt
De angst aankijken maar je niet bang voelen.