Dit boek is zogezegd niet door mij geschreven, maar door een fictieve schrijver xD
Ieder boek is een aparte wereld. Je kan er in leven, maar ook in wegkwijnen. leder hoofdstuk heeft een apart leven, ieder woord valt op. Maar nooit zullen de boeken worden vergeten.
Inleiding
Ik, Margronomis Groffel, heb dagenlang zitten luisteren naar deze man, heb zijn gevoelens ervaren en heb meegevoeld met alle problemen die hij had. Hij heeft ooit eens een boek geschreven, maar dat werd geen succes, dus hield de arme man op met boeken schrijven, hoewel het hem érg interreseerde. Hij houd het nu enkel bij lezen, maar nadat hij dit heeft gelezen, zal hij misschien opnieuw een boek schrijven ...
Iedere zin dat zgz. niet uit het boek komt zal ik in het rood zetten xD
Ik weet dat het nogal vaag is xD
De Boekenwurm
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Beste Carolus,
Misschien is het handig om volgende keer gelijk je eerste hoofdstuk erachteraan te posten.
Alleen deze inleiding is namelijk nogal kort en daar kunnen mensen bijna geen goede reactie op geven.
Alvast bedankt,
Sabbientje
Beheer OV
Misschien is het handig om volgende keer gelijk je eerste hoofdstuk erachteraan te posten.
Alleen deze inleiding is namelijk nogal kort en daar kunnen mensen bijna geen goede reactie op geven.
Alvast bedankt,
Sabbientje
Beheer OV
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.