I love my BFF

De één begint, een ander gaat verder. Zo werkt dat met "om de tafel", ieder die meedoet voegt iets toe aan het "vervolgverhaal".
Plaats reactie
GothPrincess
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

Gaat over mij en mn BFF, alleen in mn verhalen krijgtie een schuil naam en ik noem mezelf altijd Tess xD (hoort niet bij ht stuk verhaal hoor xD)

Het was een zonnige dag, Tom en Tess verveelden zich.
`wat zullen we gaan doen?` vraagt hij.
Tess zucht en vraagt`een wandeling maken?`
`Nee, dat is saai, laten we een film gaan kijken in de bioscoop ofzo.` stelde Tim voor.
`Neh, het weer is te mooi om binnen te zitten.` zegt Tess.
Ze kijken elkaar aan.
Wat is Tom toch knap,waarom kan ik hem niet zeggen wat ik van hem vind? dacht Tess.
`Ik weet het, waarom gaan we niet gezellig samen muziek luisteren?` Zegt Tom.
Tess doet haar uitgegroeide zwarte haar naar achter en zegt:`Nee, het weer is daar te mooi voor.`
Tom krabt in zijn goudblonde haren en zegt: `mijn ideeën zijn op. `
Tess zucht en zegt:`we gaan gewoon wandelen of jij nu wilt of niet, we kunnen dan ook gelijk kijken of het strand nu wel of niet te druk is.`
Tim zucht en zegt:`oke dan,maar morgen doen we wat ik wil kee?`
`Is goed, maar laten we gaan dan.` zegt Tess
Ze staan op en lopen richting het strand
Listen To Your Heart:
Tess
justme
Balpen
Balpen

Maar onderweg naar het strand kwamen ze Alice tegen. Tom zijn crush. En ook nog eens een echt arrogant tutje.
Tess zuchtte. Ze snapt niet wat Tom in haar zag. Zij was toch gewoon veel leuker en ook nog eens aardiger.
Tom zag dat Alice aan kwam lopen. 'Tess snapt maar niet dat ik haar leuk vind, ik zal haar eens jaloers maken.' dacht hij.
'Hoi Alice!' riep hij vrolijk en zwaaide naar het blonde meisje met het perfecte figuur en een grote zonnebril in d'r haren. 'Hoi Tom... en Tess.' zei ze, het laatste gedeelte zeer neerbuigend.
'Gaan jullie naar het strand?' vroeg ze, wijzend op de spullen die ze bij zich hadden.
Tess knikte. 'Daar kom jij zeker net vandaan.' en daarbij doelde ze op het feit dat Alice half naakt lees: enkel een bikinitopje en een bikini string met daarover heen een doorzichtige pareo die nog maar net tot onder haar kruis reikte. Wat dus eigenlijk geen nut had. En haar super fab hoge hakken.
'Nee, hoezo?' vroeg Alice verbaasd. En deze verbazing leek ook nog oprecht te zijn.
  • everybody`s story is unique
pebblooz
Balpen
Balpen

'Nou ja, je bent halfnaakt dus...' zei Tess langzaam. Alice lachte. Die Tess ook. Ze dacht echt dat zij een arrogante trut was, maar het tegendeel was waar. Alice kon er niks aan doen, dat haar goudblonde haren altijd perfect om haar gezicht hingen en dat haar grote groene ogen elke jongen in de magische betovering hield.
'Dus, ga je met ons mee? Nu je toch al je spullen aan hebt?' grijnsde Tom, met zijn oogverblindende witte tanden. Alice glimlachte en knikte enthousiast.
'Natuurlijk!' zei ze vriendelijk en haakte haar arm in die van Tom, terwijl ze met zijn drieën naar het strand liepen. Toen ze eindelijk neergevlijd waren op het bijna witte zand, kroop Alice overeind. Ze keek richting de zee, waarin de mensen renden en lachten. Ze zuchtte. Vanuit haar ooghoeken bekeek ze Tess nauwkeurig. Een mager meisje met steil zwart haar dat futloos om haar bleke gezicht heen hing, en een stel saaie bruine ogen. Ze had haar zwemkleding niet aan, alleen een grijs singlet en een lange spijkerbroek waaruit haar blote voeten onderuit piepten. Tom had zijn spijkershorts aan, met een bloot bovenlichaam waar een sixpack zich blootstelde.
'Zeg Tess, waarom heb jij geen badpak aan?' glimlachte Alice, met een extra suikerlaagje.
'Omdat ze bang is dat haar vetkwabben gezien worden!' lachte Tom en kneep in Tess' heup, die meteen verkleurde.
'Maar die zijn nu toch ook te zien?' vroeg Alice, zogenaamd verbaasd.
Hey Playboy, it's about time, and your time's up.
I had to do this one for my girls you know.
Sometimes you gotta act like you don't care,
that's the only way you boys learn.
Babette<3.
Balpen
Balpen

Tess' gezicht kleurde dieprood terwijl ze haar buik stiekem een beetje introk. Vanbinnen kookte ze. Waarom kon Alice niet gewoon haar mond houden?
"Zullen we zwemmen?" stelde Alice grijnzend voor.
Tom knikte enthousiast. "Kom, Tess." zei hij. "Je hebt je bikini toch al aan hieronder."
Tess schudde haar hoofd. "Nee, gaan jullie maar." zei ze zacht. Haar gezicht begon langzamerhand de normale kleur terug te krijgen.
"Ach, je kunt toch wel tegen een grapje?" vroeg Tom lachend.
Tess knikte. "Maar ik denk niet dat Alice dat als grapje bedoelde," zei ze bijtend.
Alice zette een gekwetste blik op terwijl ze opstond. "Ik snap niet waar je het over hebt," zei ze bits. "Ik dacht dat je tegen grapjes kon, Tess." Ze zuchtte.
"Laat ook maar." verzuchtte Tess. Ze stond op en trok haar shirt en broek uit. Even later stond ze in haar bikini. "Gaan we nog of durf je niet meer?" zei ze grijnzend tegen Tom.
Al duwend en trekkend verdwenen ze in de richting van de zee.
Alice ging met een zucht weer op haar badlaken zitten en keek naar de mensen die lachend en pratend op het zand zaten.
Mensen dachten al snel dat ze een domme trut was. Maar het blonde haar was niet geverfd, haar groene ogen waren van haarzelf en had ze geërfd van haar moeder, en haar egale huid kwam niet door verscheidene beautyproducten. Nee, daar hadden ze het geld niet voor, bij haar thuis.
Alice' schoonheid was een gift, een klein geluk in haar leven. Haar ouders werkten hard en waren bijna nooit thuis. Ze had geen vrienden door alle vooroordelen die ze blijkbaar over zichzelf uitgeroepen had.
Ze zuchtte nog eens en tuurde naar Tom. Zou hij de ware zijn?
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.
GothPrincess
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

Intussen bij Tom en Tess:
`Tom?, vind jij Alice mooier dan ik?`
Tom bloost en knikt.
`Zij ziet jou denk ik ook wel zitten.` zegt Tess licht geïrriteerd.
`Denk je?` vraagt Tom verbaast.
Ze kijken allebei naar Alice die op het badlaken zit op het strand.
Ze zien ook dat er een knappe jongen bij staat waar Alice stiekem wel intresse voor heeft.
`Ze vind hem veel leuker ben ik bang.` zegt Tom onzeker.
`Tommy, als ik zeg dat iemand een ander leuk vind dan zit ik er nooit naast, dat weet je toch?` zegt Tess met een zucht.
Tom kijkt haar aan en zegt: `das wel waar ja.`
`Nou, ga naar haar toe en stuur die gozer dan weg?` zegt Tess met een niet gemeende lach.
Tom knikt en zwemt richting strand.
Tess denkt: Tommy, waarom merk je niet dat ik enorm veel om je geef?
Dat maakt het zo lastig om jou beste vriend te zijn.
Listen To Your Heart:
Tess
Babette<3.
Balpen
Balpen

"Alice," stelde ze zich voor aan de jongen die voor haar stond.
"Ik ben Joel," mompelde Joel terwijl hij snel met zijn hand door zijn lichtbruine haar ging. "Joel Johnson."
Even inspecteerde Alice zijn sixpack, waarna haar ogen langzaam naar de grote, bruine kijkers van Joel gingen.
"Train je veel?" vroeg ze nonchalant terwijl ze luchtig naar zijn spieren wuifde.
Hij grijnsde en knikte toen. "Eigenlijk niet zoveel," gaf hij toe. "Maar ik surf veel, telt dat?"
Alice grijnsde breed terug. "Ja, ik denk het, ik kan zelf niet surfen." Haar gezicht betrok teleurgesteld.
Joel gaf haar een knipoog. "Is dat een uitnodiging?" Hij stak zijn hand uit en hielp Alice overeind. "Zal ik je leren surfen?"
"Wil je dat?" vroeg Alice verbaasd.
"Natuurlijk!"
Op dat moment kwam Tom aan en keek van Alice naar de twee handen die in elkaar verstrengeld waren en toen naar Joel. "Stoor ik?" vroeg hij opgelaten.
Alice trok snel haar hand los en veegde hem af aan haar been. "Eh, Tom, dit is... eh... Joel."
Tom draaide zich verdrietig om en liep het strand af.
Alice aarzelde. "Tom! Kom nou terug!" riep ze.
Joel lachte. "Was dat je vriendje?"
"Nee," beet Alice hem toe. "Dat is Tom, en ik heb hem net gekwetst."
Joel pakte haar hand weer en grijnsde. "Gekwetst, gekwetst. Voor dat kleine jankende jochie? Kom op, ik zou je toch leren surfen?"
Alice zucht en kijkt vertwijfeld naar Tom die richting zijn fiets loopt. Zal ze achter hem aangaan, of moet ze deze kans pakken en met Joel meegaan?
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Nikki4ever
Nieuw
Nieuw

Even zucht Alice. Ze weet echt niet wat ze doen. Maar ze wil al zo lang leren surfen maar ze hadden gewoon geen geld voor lessen en dit is haar enige kans om het alsnog te leren dus besluit ze te blijven.
"Ja, dat is waar" zegt ze alsof het niet echt uitmaakte.
Joel kijkt even naar de golven en zegt "De golven zijn perfect, zullen we dan maar"
"Heb ik dan geen surfplank nodig?" vraagt Alice.
"O ja, tuurlijk. Wacht, ik heb er nog wel een" zegt Joel en weg is hij.
Alice kijkt wat om zich heen en ziet Joel na een tijdje met nóg een surfplank terug komen, zijn andere stond namelijk al dicht bij haar in de buurt.
"Het wordt tijd voor je eerste les" zegt Joel en samen gaan ze naar de zee.

Dit alles ziet Tom van een afstandje en hij zucht. Tess had toch niet gelijk, ze vindt hem helemaal niet leuk. En hij heeft al zo vaak geprobeerd om haar aandacht te krijgen. Zo hij niet een keer moeten stoppen met aandacht probleren te krijgen van iemand die hem toch niet wil?
Babette<3.
Balpen
Balpen

Hij zuchtte en sloot zijn ogen. Het is niet erg, Tom, zei hij tegen zichzelf. Er zijn nog genoeg andere meisjes... Hij volgde Alice met zijn blik en zag hoe ze met Joel lachte. Een steek van jaloezie doorboorde hem.

"Nee, wacht, Alice, kijk..." Er kwamen zoveel dingen uit Joels mond dat Alice het niet meer kon volgen.
"Dus dan moet je zo peddelen, en dan..." Hij sprong rechtop op de plank. "spring je erop, zoals..."
Ze glimlachte en deed hem na.
"Perfect!" Hij pakte haar hand. "Lets try."
Alice volgde hem de zee in. Plots werd ze overspoeld door een hevig schuldgevoel. Ze draaide zich om en zag hoe Tom van een afstandje naar hen zat te kijken.
"Het spijt me, Tom!" riep ze. Toen draaide ze zich om en verdween tussen de golven.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
GothPrincess
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

Oh nee, ze zou toch niet verdronken zijn? gaat er in Tom zn hoofd rond als hij Alice onder de golven ziet verdwijnen.
Joel duikt van zijn duikplank in het water en redt haar.
Hij neemt haar mee naar het strand en zegt boos tegen Joel:`ze had dood kunnen zijn!`
Joel trekt zich niks van Tom aan en gaat verder met de mond op mond.
Tess komt er ook bij staan.
mooi, nog meer potten kijkers. denkt hij.
`Oh my gd!
wat is er met Alice gebeurt!` roept Tess verschrikt uit.
`Ze is verdronken.` zegt Tom.
Mooi net goed voor die jongens inpikster. gaat er in Tess haar gedachte rond.
Als Alice bij komt mompelt ze de naam Joel.
Oh nee denkt Tom.
Nu ben ik haar voor goed kwijt.
Listen To Your Heart:
Tess
Babette<3.
Balpen
Balpen

"Joel?"
Alice probeert haar ogen te openen, tevergeefs. Haar oogleden voelen aan als lood en ze kreunt. Tom? wil ze roepen. Tom, ben je bij me?
Maar er komt enkel een schor gepiep uit haar mond.
Onder haar schuurt het zand tegen haar prille huid.
"Alice?" fluistert Tom zacht.
Tom... denkt Alice. Tom, ik hou van je. Ik ben verliefd op je. Ze denkt het wel, maar ze zegt het niet. Ze zou niet durven. Hij denkt vast dat ze een dom blondje is, net als alle anderen.
"Alice, ik ben hier." Hij pakt haar hand. "Als je me kunt horen, knijp dan in mijn hand, Alice."
Alice vindt het een mooi gebaar, maar ze fronst inwendig als ze Joel op de achtergrond hoort praten. "Ach, doe niet zo dramatisch, joh. Ze stelt zich gewoon vreselijk aan. De aandachtstrekker. Echt hoor, ik ben hier weg." Zand knerpt onder zijn teenslippers als hij wegloopt.
Alice knijpt in Toms hand. Niet omdat ze wil laten weten dat ze nog leeft, maar ze wilde haar vuisten ballen, en was vergeten Tom nog steeds haar hand vast hield.
Een zucht van verlichting.
"Ik ben bij je, Alice," fluistert hij. "Ik ben bij je."
Op dat moment opende ze haar ogen.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Samilya
Puntenslijper
Puntenslijper

Ze kijkt in zijn ogen, die haar stralend en iets verbaasd aan kijken. 'Ik ben blij dat je bij me bent', wilt ze aan Tom vertellen door zachtjes te knijpen in zijn hand.
In de mondhoeken van Tom ontstaan vouwen van zijn lach. Even voelt Tom zich onzeker, maar beseft dat hij bang was dat hij haar kwijt was en nu ligt ze hier bij hem. "Hey, kunnen jullie de strandwachter halen? En neem ook wat water voor haar mee" vraagt Tom aan zijn vrienden. Ze knikken en lopen weg. Tom hoort Joel mopperend weglopen. 'Kom mensen, geef haar de ruimte' zegt Tom dringend tegen de strandbezoekers die allen Alice aangapen.
Er wordt zacht gefluisterd tussen sommige strandbezoekers. Dan hoort Tom geschuifel in het zand bij de groep mensen en de strandbezoekers vertrekken langzaam, maar zeker weg.
'Nu zijn we alleen' denkt Tom. Ze zeggen niets tegen elkaar, maar contact bestaat 80% uit lichaamstaal en die taal wordt nu gesproken. Tom voelt zich verdrinken in de ogen van Alice en zijn gezicht komt dichter bij het gezicht van Alice. Er ontstaat veel spanning tussen Tom en Alice. Tom glijdt de rug van zijn vingers over de zachte en zongebruinde wang van Alice. Alice voelt een golf van hitte door haar lichaam en vergeet door de spanning adem te halen. Tom buigt zich dieper naar Alice en drukt zijn lippen zacht op haar voorhoofd. Alice sluit haar ogen en zucht tevreden. Dan brengt hij zijn hoofd langs haar gezicht en ruikt hij onopvallend aan haar haren. De geur gaat als een streling door zijn neus, zo heerlijk vind Tom haar ruiken.
Zijn gezicht is nu boven het gezicht van Alice en Tom kijkt Alice verliefd aan. Hun gezichten zijn zo dicht bij elkaar, dat er een hand niet tussen zou kunnen passen. Alice's lichaam staat stijf van de spanning en opwinding. Ze voelt een vreemde pijn in haar buik en ze voelt een zachte tinteling tussen haar benen. Tom's hand streelt langs het gezicht door het haar van Alice, en hij glimlacht naar haar. Hij heeft een paar lokken van de natte haren van alice tussen zijn vingers en legt zijn hand op haar wang. Dan sluit hij zijn ogen en Alice volgt zijn voorbeeld en ze houdt haar adem in..
"People who point at their wrist asking for the time... I know where my watch is pal, where the hell is yours? Do I point at my crotch when I ask where the toilet is?"
Plaats reactie

Terug naar “Om de Beurt om Tafel”