Tussen mij en haar.

Heb jij een verhaal dat nergens anders past? Plaats hier dan alle overige verhalen.
Plaats reactie
LOVExLEZEN
Nieuw
Nieuw

Proloog:Haar warme lichaam tegen de mijne aan, het is als in een sprookje. Haar zoete lippen smelten mijn hart, laten me tintelen vanbinnen. 'Dit hoort niet' fluister ik zacht tegen haar. 'Wat kan jou het schelen wat je vader er van vindt, je houdt toch van me?' Ik laat mijn hand zachtjes over haar rond gevormde heupen glijden en laat mijn stem zacht door de donkere slaapkamer zweven. 'Natuurlijk hou ik van je, maar als dit uitkomt.. We zullen een schande zijn voor het volk. Iedereen zal zich tegen de koning keren en een opstand zal volgen' Ze zucht. Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar nääkte lichaam tegen me aan. 'Ik wil niet dat je me verlaat' fluistert ze zacht. Ze kijkt me diep in haar ogen. Haar zwoele blik doet mij nog meer naar haar verlangen. Ik druk een kus op haar gevormde börsten en laat mijn lippen zacht naar beneden glijden, zoekend naar het geheim dat mijn grote lust kan bedwingen.
Terwijl haar hand mijn haren streelt, hoor ik hoe de deur langzaam opengaat...
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik vind dit heel netjes geschreven,
Enige tipje; een dialoog hoort op een nieuwe regel, zo wordt het overzichtelijker.
Dit is nog een klein stukje wat je hebt geschreven, dus maakt het niet zoveel uit. Maar bij langere stukken haken veel mensen af omdat ze de draad kwaadraken.

Veel succes met verder schrijven
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
pebblooz
Balpen
Balpen

Ik word een beetje wiebel van dit verhaal...Positief hoor ;)
Je kan beter houden van met een 'd' schrijven: zoals 'ik houd van je'. Want 'ik hou van je' is spreektaal en met een 'd' staat het wat netter. En borsten is toch zonder die gekke puntjes (doen me aan tepels denken, haha!)? Het spijt me als ik oversekst ben.
Hey Playboy, it's about time, and your time's up.
I had to do this one for my girls you know.
Sometimes you gotta act like you don't care,
that's the only way you boys learn.
Plaats reactie

Terug naar “De Grote Zolder”