Voorpagina's, handtekeningen, banners en avatars

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Plaats reactie
Tsukiko
Balpen
Balpen

Goedemiddag beste ov-ers!

ik heb in het verleden als kleine hobby heel veel banners, handtekeningen en ava's gemaakt:P (ik kan op aanvraag je voorbeelden sturen per PB, volgens mij is het verboden te linken op ov).

Nu is het altijd heel leuk om een klein plaatje te hebben als ''kaft'' bij je verhaal.
Ik wil bij deze een topic openen waarbij men dit kan aanvragen en verschillende leden het gevraagde product kunnen opleveren:P

Indien gedesinteresseerd gewoon even een reactie plaatsen met de melding met waar je naar op zoek bent (indien het om een kaft gaat even de link van je verhaal). Details of voorbeelden kunnen via forum worden besproken of via msn/pb/mail what ever you like!

Gr Tsu
Afbeelding
~ If life is like a rivier, mine must have a great big dam in it, ~
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik heb zeker wel interesse erg leuk dat je dit doet :)

Het gaat bij mij om een kaft. http://www.onlineverhalen.nl/viewtopic.php?f=67&t=6100

Dit is het verhaal. voor uiterlijk ging over pb hè? denk dat dat makkelijker is.. ik heb wel een beetje een idee maar ben zelf niet handig met pc's..
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Tsukiko
Balpen
Balpen

YEAAH! kijk nu wordt het wat:P

Je mag al wel vast een idee posten, dan kunnen andere leden ook creatief zijn namelijk!
Ik ga je verhaal even lezen en dan stuur ik je een suggestie.

Je moet natuurlijk niet het hele plot van je verhaal prijsgeven maar je kunt wel een voorwerp of bepaalde scene noemen waarvan jij vind dat die centraal zou moeten staan in je kaft ;)

PB me ^__^
Afbeelding
~ If life is like a rivier, mine must have a great big dam in it, ~
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”