pirates

De één begint, een ander gaat verder. Zo werkt dat met "om de tafel", ieder die meedoet voegt iets toe aan het "vervolgverhaal".
Plaats reactie
Ruka
Typmachine
Typmachine

Een piratenschip dat altijd op zoek is naar dingen, die altijd het belangrijkste willen hebben.
Maar wat als een piratenschip heef gevonden wat hij zocht?
De bemanning van het piratenschip (geen idee nog voor een naam sorry) hebben lang gereisd en ze hebben gevonden wat ze zochten.
Het eeuwige leven, toen ze het eeuwig leven kregen was het 1400 en nu is het 1600 en hebben het eigenlijk alweer gehad.
En nu ze zo lang leven en helemaal niet sterven willen ze juist wel dat ze kunnen sterven. Want als ze bijvoorbeeld worden gestoken met een zwaard in het hart zijn ze niet dood, maar hebben alleen heel erg veel pijn voor 5 weken. En dat is hetzelfde als ze niet eten, dan hebben ze gewoon zoveel pijn. Maar nog gaan ze niet dood.
(ze hebben ook zwart bloed)

Ze zijn dus allemaal vervloekt toen ze de schat open maakten en zijn nu op zoek naar iets dat ze weer ouder worden.
Dus wie wil er meedoen?

Naam:Mizuki
Geslacht:M
Leeftijd:20
uiterlijk:http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2010/ ... o_Sama.jpg (denk al dat bloed maar weg :p
Innerlijk: Rustig, laat zich niet overhalen, creatief in oplossingen verzinnen,
Extra: Hij is snel, en heeft een hellebaard.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... pWOeK-&t=1
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Graag wil ik ook aan deze rp meedoen, maar ik heb een vraagje. Het toeval wil dat ik al een personage heb die piraat is, echter had zij al zo haar eigen achtergrond. Zou die ook mogen? Want op zich komt het wel iets overeen. :P
Ik plaats het hier, dan hoor ik wel of het kan, anders geef ik haar gewoon een andere achtergrond.

Sarah is in 1404 geboren als dame van stand. Echter kon zij al dat protocol niet luchten, verkleedde zich op zestienjarige leeftijd als jongen en klom aan boord van de Adonai. Deze voer over handelsroutes voor handel met o.a. Afrika.
Het ging zo goed voor vier jaar, Sarah wist nog altijd haar werkelijke sekse te verbergen voor de rest van de bemanning. Tot op een dag de Adonai werd aangevallen door piraten. Toen zij van plan waren ieder die de aanval had overleefd om te kielhalen, kwamen ze erachter dat Sarah een vrouw was. Zij werd toen gespaard onder bepaalde voorwaarden. Hierhaan voldeed Sarah en langzaamaan werd ze een piraat.
Echter vier jaar later werden ze aangevallen door Her Majesties Royal Navy. Dit was een gevecht wat de piraten verloren. Midden op zee ging het piratenschip met iedereen erop ten onder. En terwijl Sarah zwaargewond naar de bodem van de zee begon te zinken en zij vocht voor haar leven, werd ze verzwolgen door een soort zwart slijm. Het was een demon op zoek naar een lichaam om te gebruiken en uit angst om te sterven ging Sarah akkoord.
Sindsdien leeft Sarah weer, enkel nu nog sterker en wreder dan ze al was. Door de demon in haar bleef ze ook nog eens eeuwig leven, haar lichaam kan niet rotten en wonden genezen snel.

Het zou dan kunnen dat Sarah later zich heeft toegevoegd aan de bemanning van jouw schip?
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Ruka
Typmachine
Typmachine

Wow cool verhaal ;)
Tuurlijk mag je met haar meedoen :p
Ik hou wel van een beetje spanning en dat andere meedoen in het plot zeg maar.
Maar die demon zit nu in haar... Heeft ze een mannelijke stem daardoor of is ze nog gewoon zichzelf maar dan sterker?
Of is ze echt die demon? :p (sorry voor al die vragen :P)
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

Het verhaal lijkt wel een beetje op pirates of the caribean 1, met die vervloekte schat en zo. Maar ik wil toch graag meedoen, waarschijnlijk wordt het leuker dan ik nu denk, was bij die andere rp ook zo :D

Naam: Lynch
Geslacht: M (piraten zijn toch in die tijd altijd mannelijk?)
Leeftijd: 21 (jaa, mijn geluksgetal :D)
uiterlijk: ik heb wel een plaatje, maar hoe kan ik die uploaden?
Innerlijk: Materialistisch, ijdel, een beetje verwijfd, toch ook praktisch, spottend, hondstrouw aan zijn kapitein, een beetje lui.
Extra: Als hij vecht, maakt hij zich niet meer druk om zijn uiterlijk. Hij kan goed dolken gooien en met dolken vechten.
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ruka
Typmachine
Typmachine

Plaatje kun je gewoon met een link plaatsen. of bedoel je dat je het plaatje op de computer hebt staan?

- Komatsu Nana/Hachi
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Sarah is zichzelf nog, maar het is zeg maar die demon die haar lichaam in stand houdt. Als ze wordt gesneden, dan komt er vaak iets zwarts naar buiten, maar meestal voor korte duur, omdat die demon haar lichaam weer heel maakt. Dus ze is zo vrouwelijk als het maar kan, maar wel is ze meer verkilt dan voorheen. Die demon maakt haar hart immers corrupt. (Vandaar dat ik toentertijd Heartless als haar achternaam koos :P)

Wezen: Demon
Naam: Sarah Heartless
Betekenis naam: Prinses Harteloos
Leeftijd: 24, ouder zal ze nooit meer worden
Geslacht: vrouw
Lengte: 1.78m lang
Uiterlijk: http://schukadaj.webs.com//Kadaj%20avat ... rtless.JPG
Geschiedenis: Sarah is in 1404 geboren als dame van stand. Echter kon zij al dat protocol niet luchten, verkleedde zich op zestienjarige leeftijd als jongen en klom aan boord van de Adonai. Deze voer over handelsroutes voor handel met o.a. Afrika.
Het ging zo goed voor vier jaar, Sarah wist nog altijd haar werkelijke sekse te verbergen voor de rest van de bemanning. Tot op een dag de Adonai werd aangevallen door piraten. Toen zij van plan waren ieder die de aanval had overleefd om te kielhalen, kwamen ze erachter dat Sarah een vrouw was. Zij werd toen gespaard onder bepaalde voorwaarden. Hierhaan voldeed Sarah en langzaamaan werd ze een piraat.
Echter vier jaar later werden ze aangevallen door Her Majesties Royal Navy. Dit was een gevecht wat de piraten verloren. Midden op zee ging het piratenschip met iedereen erop ten onder. En terwijl Sarah zwaargewond naar de bodem van de zee begon te zinken en zij vocht voor haar leven, werd ze verzwolgen door een soort zwart slijm. Het was een demon op zoek naar een lichaam om te gebruiken en uit angst om te sterven ging Sarah akkoord.
Sindsdien leeft Sarah weer, enkel nu nog sterker en wreder dan ze al was. Door de demon in haar bleef ze ook nog eens eeuwig leven, haar lichaam kan niet rotten en wonden genezen snel.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oké, na een heel gedoe is hier mijn plaatje :D
http://s1124.photobucket.com/albums/l56 ... atje10.jpg
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Plaats reactie

Terug naar “Om de Beurt om Tafel”