Mijn lieftallige moordenaar..

Strijk hier neer om te zwijmelen in het maanlicht over de Liefde en Romantiek.
Plaats reactie
stuivertje85
Nieuw
Nieuw

Ik ben Sinem, een mooie meid van 15 jaar oud (anno 2007). Ik ben net 4 maanden 15 jaar oud en zit in de 3e klas van het VMBO. Heb een broertje van 10 jaar oud en twee liefdevolle ouders. Ik kan het met iedereen wel goed vind, heb een grote vriendekring zowel op school als daarbuiten..

''Hallo?'' mijn telefoon ging af tijdens mijn werk, stiekem namik buiten de deur op, het wasprivé-nummer en ik was erg nieuwschierig.
''HEYYYYYYY, met Hakan'' hoordeik

Huh? Hakan? Zo iemand kende ik alleen nog van de basisschool, dat was nu al zeker 3 jaar geleden.

''Euhh, welke Hakan?'' vroeg ik hem
''Zoo ben je me nu al vergeten'' zei hij
''Sorry ikweet echt niet wie je bent, waarombel je me?''
''Je had je nummer zelf gegeven'' zei hij
''Zoiets herinner ik me helemaal niet'' zei ik en hing op in zijn gezicht.

Pff, wat dacht hij wel niet, dat ik zomaar mijn nummer aan mensen gaf? Ik ging snel weer aan het werk. Mijn telefoon zat in mijn broekzak en hij had al minstens 5 keer getrild na dat gesprek. Die gozer weet van geen ophouden, hayati kaymis bunun.. Wat wilt hij van me?

Toen ik thuis aankwam, ging ik lekker languit op de bank zitten. Zo druk dat ik keek naar een Turkse seriop televisie, hoorde ikmijn telefoon niet eens af gaan. Een paar minutenlater werd ik weer gebeld, privé-nummer. Alweer.
Ikwas vastbesloten omnietop te nemen maar na de 4e keer nam iktoch maar op.

''Ja?''
''Zo,lekker beleefd ben je zeg'' zei hij
''Ben jij het weer'' zei ik geirriteerd
Hij begon te lachen, maar ikvond het erg vervelend.
''Wat lach je nou zo stom'' vroeg ik hem
''Zomaar mag dat niet?''
''Niet als je niet vertelt waarom je lacht'' zei ik

Het bleef even stil, hij lachte ook al niet meer.

''Als je niet gaat praten, waarom hangen we dan nog aan de telefoon?'' zei ik
''Wie ben je en wat wil je van me?''

Hij zuchtte en nam ruim de tijd om te antwoorden op mijn vraag. Ik raakte erg geirriteerd en werd er zenuwachtig van.
''Komt er nog wat van?'' vroeg ik
''Ja sorry.. Ik wileerlijk tegen je zijn, ik vind je namelijk heel erg leuk en ben echt serieus met je'' zei hij ineens.
''Oh echt? Nou, als je zo serieus bent als dat je zegt,dan moet je eerst maar eens beginnen te bellen met je nummerweergave AAN. En niet privé.'' zei ik.
''Oh, bel ik privé dan?'' vroeg hij
''Ja heel leuk, houd jezelf maar van de domme he waarom ook niet, doeeeeei'' zei ik en hing op.

Geen twee seconden later werd ik gebeld met een nummer die ikniet kende. Waarschijnlijk was hij het.

''Ja?'' zei ikweer
''Insan bi efendim der'' zeihij
''Sorry? Waarom zou ik?''
''Is toch zo beleefd dame'' hoorde ik hem zeggen
''Hey Hakan, als je toch echt zo heet, wil je heel even naar mij luisteren? Ik vind dit echt vervelend en geloof helemaal niets van alles wat je zegt. Hoe oud ben je eigenlijk?'' vroeg ik
''19'' zei hij
''Ja, zo klink je ook echt hoor'' zei ik sarcastisch. Hij klonk namelijk veel ouder en volwassener.

Hij lachte kort maar gaf nog geen antwoord op wat ik hem vroeg.

''Nogmaals, als je zo serieus bent als je zegt dan moet je eerst maar beginnen emt eerlijk vertellen wieje bent en hoe je aan mijn nummer komt.'' zei ik bloedserieus.
''Ik ben 24 en heb je nummer van iemand gekregen. Ik kan alleen echt niet zeggen van wie..''
''Oh oke, als je dat niet kan dan houdt ons gesprek hier op'' zei ik, hing de telefoon op en zette mijn tril uit. Hij zou me zeker weer bellen, ik wist het gewoon.

Wat moest iemand van 24 toch met een kind van 15? Oké, al zeg ik het zelf, ik ben altijd erg volwassen geweest voormijn leeftijd, maar dat wist hij toch niet.. En van wie zou hij mijn nummer hebben gekregen? Ik werd steeds nieuwschierig. Niet naar hem, maar naar alles wat hierachter zit..
Laatst gewijzigd door Sebas op 14 feb 2011 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is wel de bedoeling dat je hie vervolg posts post en niet een URL naar een ander forum waar ze verder kunnen lezen!
Mirry
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Misschien even door de spellingscontrole trekken? Je mist nogal wat spaties namelijk. Het lijkt ook op iets dat ik al eerder gelezen heb hier en op gereageerd. Was iemand die de enterknop niet kon vinden, maar daar heb jij geen probleem mee! XD
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
RosePainter
Nieuw
Nieuw

Je mist inderdaad nogal wat spaties. Verder volg ik het verhaal niet helemaal maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Dat zal vast nog wel komen.. Xx me
Plaats reactie

Terug naar “Het Romantische Prieel”