Haha. We love <3 droge humor XD. Bij die grap met die banaan viel ik bijna voorover van me stoel, het is misschien een beetje gek... maar ik ben gek geboren

Ik heb er ook een paar, misschien niet grappig maar het is droge humor

.
Waarom kan Kees niet lopen?
Omdat hij een steen is. *lachmachine*
Man: Hee schat we gaan op vakantie met de baas
Vrouw hoezo dat dan?
Man: vandaag op werk zij die als jij zo door gaat gaan we na de fillestijnen! *lachmachine*
Iedereen in mijn familie heet Piet, behalve Jan, die heet Kees. *lachmachine*
Jantje kijkt mee over de schouder van zijn vader tijdens het computeren.
Ineens rent hij hard naar zijn moeder en roept: "Ik weet papa's wachtwoord, ik weet papa's wachtwoord!"
"O ja?" zegt zijn moeder verbaasd. "Wat is het dan?"
"Sterretje, sterretje, sterretje, sterretje, sterretje", zegt Jantje trots. *lachmachine*
Ik zat laatst in de trein komt er een gast naast me zitten,
Hij pakt een sinaasappel uit een zak en begint die te schillen.
Daarna doet ie peper op die sinaasappel en gooit hem vervolgens uit het raam. Ik zeg man, man, man waarom doe je dat?
''Ja, dat is bedoeld tegen roofdieren zoals tijgers en leeuwen''
Ik zeg dus" Ja, maar er leven hier toch helemaal geen tijgers en leeuwen?"
Zegt die man: "Nee, moet je na gaan hoe goed het helpt!" *lachmachine*
Een man ligt op zijn bed in het ziekenhuis wat rond te kijken. Plots komt de dokter binnen en zegt: "ik heb goed nieuw en slecht nieuws" het goede nieuws is dat je nog 12 uren te leven hebt.
De man antwoord: "oooh, bere goe! wat is dan het slechte nieuws? Antwoord de dokter: dat ik u dat gisteren al had moeten vertellen! *lachmachine*
Komt een man bij de dokter. Na enig onderzoek komt de dokter tot de conclusie dat de man nog maar een paar dagen te leven heeft.
De man natuurlijk helemaal in paniek. "is er dan niets wat ik kan doen?"
"Jawel" zegt de dokter: "U kan nog een modderbad nemen"
Man: "Een modderbad? Wat voor nut heeft dat?"
Dokter: "Dan kunt U alvast aan de grond wennen" *lachmachine*
Nou, dit waren een paar flauwe grappen. Persoonlijk vind ik die laatste wel een beetje grappig ... xD
Als de liefde toch geen spel is, waarom zijn er dan zoveel spelers? Love.