Written on Blood
'En dat waren de acts voor vanavond! U was een heerlijk publiek, en hier zijn ze allemaaln og een keer voor u! Anna, het slangenmeisje! The Young Lovers, onze trampeze groep! En Adriaan, de clown!' riep de directeur, Mr. Rowling. Hij ratelde de andere artiesten op, en liep toen naar achteren toe.
'Anna, je was super! Ik snap nogsteeds niet heo je nou dat been zo'n beetje drie keer om je nek heen krijgt!' grijnst Adriaan naar haar.
'Ik snap nog steeds niet hoe jij elke keer maar weer dat water uit die bloem in je oog weet te krijgen,' zei ze liefjes terug en veegde de make up van haar gezicht af. Adriaan grinnikt vrolijk en veegt met zijn handen over zijn gezicht, waardoor zijn hele gezicht onder de witte, gele en rode vegen zit.
'Kijk, ik ben de joker! Bwhaaaa!' doet hij naar een meisje van 12 jaar die bij de paarden zit. Ze kijkt hem aan met een blik die lijkt te zeggen "Eh.. Right."
Anna trekt haar haar uit de strakke knot op haar hoofd, en loopt naar haar wagen buiten de tent om gemakkelijke kleding aan te trekken.
'Oh, hallo. Wat doet u daar?' vraagt ze, als ze iemand tegen haar wagen ziet leunen.
'Eindelijk,' zucht een stem en loopt op haar af.
'Hè? Wat? Maar... Blijf van me af! Hé! Help! Whaa!'
Dr. Spencer Reid kijkt nadenkend naar de tent.
'Wat is er, kid? Vroeger altijd al bij het circus gewild?' vraagt Derrek Morgan.
'Eigenlijk niet. Het circus zag ik altijd als een gevangenis waar mensen en dieren vastgehouden werden en mishandeld als het zo even kon... Allemaal door een verhaal dat mijn moeder me ooit voor las,' antwoord hij.
'Eh.. Oké.' Morgan loopt de tent naar binnen, en ziet dat Aaron Hotchner al met zijn hoofd in z'n nek naar boven staat te kijken.
'What the hell, hoe hebben ze haar gekregen?' vraagt hij zich hardop af als Morgan naast hem staat.
'Katrollen,' sugereert Jennifer Jerau alias JJ, die tegenover hem staat, ook naar het lijk in de top te staren.
'En dan nog, hoe is hij de tent binnen gekomen?' vraagt Emily Prentiss, die ook nogal vaag staat te kijken.
'Daarvoor moet je niet bij mij zijn,' zucht Morgan, en vervolgt: 'Zullen we haar naar beneden halen?'
Het lijk blijkt een meisje te zijn, niet al te groot, in een strak turnsterpakje. Haar gezicht is open gesneden.
"BrB" staat er op haar voorhoofd.