De algemene boards zijn leuk, maar waarom is er daar zo weinig aandacht aan besteed?
Bij de verhalen is het heel mooi ingedeeld, comedy, oorlog, fantasie en horror enz.
Zelfs het fan-fictie deel is opgesplitst in verschillende genres o_0
Maar dan vraag ik me af waarom het dus op de algemene boards ook niet een beetje zo is.
De spelletjes opgedeeld en bijvoorbeeld een topic waar je je tekeningen, kunstwerken & foto's kan laten zien die je hebt gemaakt.
En wat ik ook mis is een verhalen offtopic. Gewoon waar je kan praten over verhalen. Ik mis hier het contact met de andere forum mensjes. Het lijkt me leuk om de interesses te weten van andere leden.
En ik was benieuwd wat de andere ervan vinden?
Algemene boards
Ik vind je idee wel interresant Ruka, ik zou graag willen horen hoe andere leden hier over denken.
Natuurlijk heb je nu de huiskamer, maar die is zoals hij nu beschreven staat vooral voor spellen bedoeld.
Natuurlijk heb je nu de huiskamer, maar die is zoals hij nu beschreven staat vooral voor spellen bedoeld.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Ik vind het trouwens ook een goed idee
Het wordt waarschijnlijk een stuk leuker als de leden elkaar onderling leren kennen, dat creeert een soort band. Jaaa, we worden een sekte
Elke ochtend bij het opstaan moet iedereen het OVlogo kussen, 's middags een gebed voor de wijze geesten van overleden schrijvers en 's avonds vasten we totdat we flauwvallen van de honger en een mystieke ervaring krijgen. Is dit iets
?

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Toen ik op het forum kwam, was er niet eens een spelletjes gedeelte.
Het bestond uit verhaalonderdelen en verder niets.
Ik weet nog dat Sebas er erg op tegen was en volgens mij nog steeds is om een huiskamer te maken waar je met elkaar kon praten en spelletjes kon doen. (zie de discussie over foto's in "Wat vinden jullie van het nieuwe OV
) Gelukkig hebben Mirry en ik dat er toen wel doorgekregen. (al zullen sommige blijven volhouden dat wij niets zinnigs ana het forum hebben toegevoegd)
Het is inderdaad wel een handig iets om de boel iets meer op te splitsen. Zo kan het overzichtelijker worden.
Overigens Saskjeszwaard je bent eng
Je hebt een te rijke fantasie 
Het bestond uit verhaalonderdelen en verder niets.
Ik weet nog dat Sebas er erg op tegen was en volgens mij nog steeds is om een huiskamer te maken waar je met elkaar kon praten en spelletjes kon doen. (zie de discussie over foto's in "Wat vinden jullie van het nieuwe OV

Het is inderdaad wel een handig iets om de boel iets meer op te splitsen. Zo kan het overzichtelijker worden.
Overigens Saskjeszwaard je bent eng

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, de combinatie moe zijn en mijn fantasie wordt een beetje eng
Ik zal mijn vreemde gedachten voortaan voor me houden 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Hallo dames..
De titel van dit forum is "Online Verhalen".. we richten ons dan ook op de verhalen.
Verder hebben we de Chatbox, om over Verhalen (en tegenwoordig ook andere onderwerpen) te kletsen en "De huiskamer" waar spelletjes en plaatjes zijn toegestaan.
Een voorbeeld:
Bij een groenteboor kun je toch ook geen meubels kopen
De titel van dit forum is "Online Verhalen".. we richten ons dan ook op de verhalen.
Verder hebben we de Chatbox, om over Verhalen (en tegenwoordig ook andere onderwerpen) te kletsen en "De huiskamer" waar spelletjes en plaatjes zijn toegestaan.
Een voorbeeld:
Bij een groenteboor kun je toch ook geen meubels kopen

We gaan toch een groenteboer ook niet met een forum vergelijken.....
Kijk het is inderdaad een verhalen forum. Maar wil dat zeggen dat we het niet gezellig met elkaar mogen hebben?
En een forum gaat over communiceren. Daarom kun je op een topic met meerdere mensen reageren. Maar hier mist die communicatie. Ik snap dat het om verhalen gaat, maar dit is wel een beetje overdreven gehandhaafd naar mijn mening.
Want zelfs een offtopic over verhalen zie je niet zitten o_0 Dit forum is gericht op verhalen zei je?
Maar als jij een forum wil waar mensen alleen verhalen op posten en verder geen plezier hebben op je forum, is dat natuurlijk jou keuze. Mijn mening is dat een forum leuk moet zijn, en niet zo'n officiële strakke bende.
In mijn ogen is een forum een leuke plek waar je mensen kunt ontmoeten, samen met een leuke hobby uitoefenen. We vinden het allemaal leuk om verhalen te schrijven, dat is op dit forum de hobby.
Dit is allemaal mijn mening, en ik bedoel het verder niet stom of iets dergelijks. Maar probeer je ook in andere in te leven.....
Kijk het is inderdaad een verhalen forum. Maar wil dat zeggen dat we het niet gezellig met elkaar mogen hebben?
En een forum gaat over communiceren. Daarom kun je op een topic met meerdere mensen reageren. Maar hier mist die communicatie. Ik snap dat het om verhalen gaat, maar dit is wel een beetje overdreven gehandhaafd naar mijn mening.
Want zelfs een offtopic over verhalen zie je niet zitten o_0 Dit forum is gericht op verhalen zei je?
Maar als jij een forum wil waar mensen alleen verhalen op posten en verder geen plezier hebben op je forum, is dat natuurlijk jou keuze. Mijn mening is dat een forum leuk moet zijn, en niet zo'n officiële strakke bende.
In mijn ogen is een forum een leuke plek waar je mensen kunt ontmoeten, samen met een leuke hobby uitoefenen. We vinden het allemaal leuk om verhalen te schrijven, dat is op dit forum de hobby.
Dit is allemaal mijn mening, en ik bedoel het verder niet stom of iets dergelijks. Maar probeer je ook in andere in te leven.....
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Als je mijn reactie goed leest, zie je nergens staan dat je hier geen plezier mag hebben hoor. Ik geef alleen aan waarom er voor Offtopic maar 2 boards zijn en voor verhalen een stuk of 20.
En ik denk dat het wat over dreven is, om een Offtopic board te maken waar je diverse categorieën in gaat zetten, zoals plaatjes, teksten, moppen, chatbox,offline verhalen, enz..!
En ik denk dat het wat over dreven is, om een Offtopic board te maken waar je diverse categorieën in gaat zetten, zoals plaatjes, teksten, moppen, chatbox,offline verhalen, enz..!
Nee jij hebt mijn post helaas ook niet goed gelezen.
Ik had het over een paar offtopics meer. Over een verhalen offtopic en een offtopic voor games. Ik had het ook over een topic waar mensen hun tekeninge, kunstwerken of foto's in konden plaatsen zodat we meerdere goede dingen van elkaar kunnen zien.
Soms lijkt het wel alsof je buiten de verhalen niks mag posten enzo. Het is niet uitnodigend genoeg om met elkaar te praten. En in mijn ogen is dat bijna belangrijker als al die boards over verhalen.
Ik had het over een paar offtopics meer. Over een verhalen offtopic en een offtopic voor games. Ik had het ook over een topic waar mensen hun tekeninge, kunstwerken of foto's in konden plaatsen zodat we meerdere goede dingen van elkaar kunnen zien.
Soms lijkt het wel alsof je buiten de verhalen niks mag posten enzo. Het is niet uitnodigend genoeg om met elkaar te praten. En in mijn ogen is dat bijna belangrijker als al die boards over verhalen.
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Maar komt het nu gewoon niet? of word er over gesproken? 
Hoe gaat het nu verder?

Hoe gaat het nu verder?
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
word er niks meer over gezegd? Of waait het gewoon over in een zwart gat? X3
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Ruka, volgens mij is alles er al over gezegd!
In principe is mijn standpunt dat de boards niet worden uitgebreid. Patrick zal dit nogmaals aankaarten tijdens de volgende Teammeeting (Vergadering). Deze is tot op heden nog niet geplant.
In principe is mijn standpunt dat de boards niet worden uitgebreid. Patrick zal dit nogmaals aankaarten tijdens de volgende Teammeeting (Vergadering). Deze is tot op heden nog niet geplant.
Waarom dat uitroepteken?
Jammer dat in jou posts staat, ik vind dat, en ik, ik ik..
Als de leden het willen is het toch niet erg om twee topics erbij te maken? Al is het maar om te proberen voor een paar weken.
Jammer dat in jou posts staat, ik vind dat, en ik, ik ik..
Als de leden het willen is het toch niet erg om twee topics erbij te maken? Al is het maar om te proberen voor een paar weken.
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Proberen af te dwingen zal echt niet werken, Ruka. Sebas als beheerder heeft hier het laatste woord over. Wij als OV team kunnen hem enkel proberen uit te leggen waarom dit functioneel kan zijn.
Wij vinden het niet erg als leden met ideeën komen, maar als we ons beledigd voelen, omdat een desbetreffend lid op een beetje botte manier het idee aan de man probeert te brengen, dan zakt de kans dat het idee echt uitgevoerd gaat worden. Wij doen ook enkel ons best om dit forum levendig en leuk te houden, maar wij kunnen niet alle ideeën uitvoeren, een beetje respect daarvoor aub.
Wij vinden het niet erg als leden met ideeën komen, maar als we ons beledigd voelen, omdat een desbetreffend lid op een beetje botte manier het idee aan de man probeert te brengen, dan zakt de kans dat het idee echt uitgevoerd gaat worden. Wij doen ook enkel ons best om dit forum levendig en leuk te houden, maar wij kunnen niet alle ideeën uitvoeren, een beetje respect daarvoor aub.
Why are you so frightened? Have you no faith?
Nee, ik wil helemaal niks afdwingen. Sorry als dat zo over komt. Maar ik kreeg niet duidelijk het idee wat nu de bedoeling was enzo.
Ik heb respect, Het is moeilijk om een forum te hebben. Maar ik voelde me ook niet fijn dat iemand met een uitroepteken tegen mij zegt dat het allemaal al duidelijk is gemaakt. Terwijl dat niet zo is. Daarom vroeg ik het nog een keer. Sorry als ik dan misschien dom ben.
Maar je hoeft je best niet te gaan doen voor die twee topics hoor
Het was gewoon omdat ik dacht dat het zondag al besproken was.
Sorry als ik bod over kwam, maar dingen duidelijk maken op een site is ook moeilijk...
Ik heb respect, Het is moeilijk om een forum te hebben. Maar ik voelde me ook niet fijn dat iemand met een uitroepteken tegen mij zegt dat het allemaal al duidelijk is gemaakt. Terwijl dat niet zo is. Daarom vroeg ik het nog een keer. Sorry als ik dan misschien dom ben.
Maar je hoeft je best niet te gaan doen voor die twee topics hoor

Sorry als ik bod over kwam, maar dingen duidelijk maken op een site is ook moeilijk...
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi