De verloren sleuten

Durf jij hier te overnachten? Griezel- en horrorverhalen zullen verteld worden bij het vallen van de nacht.
Plaats reactie
Binkielove
Nieuw
Nieuw

Ik schrik wakker, in ben nat van het zweet, ik hoor het weer, dat angstaanjagende geluid.
Ik loop naar het raam, doe hem open, en kijk naar beneden, ik huiver, daar staat het, een schim die mij achtervolgt.
Wie is het, wat moet hij van me, waarom achter volgt hij mij.
Ik doe het raam dicht er kruip mijn bed weer in.

Word misschien vervolgd.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Wel een behoorlijk kleine post om echt te beoordelen. Wat me nu op valt is dat je heel veel komma's gebruikt vooral in je tweede zin. Ook komt het woordje ik er veel in voor wat de tekst iets houterig maakt.

Ik wil wel meer lezen om te zien wat je er van maakt, maar ik vind het wat weinig tekst om te zeggen dat je me al echt gegrepen heb met dit verhaal.

ps. had je je al voorgesteld? Groetjes :)
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Je titel, is die trouwens een typfout? Of is dat iets wat terugkomt in je verhaal? Nu denk ik dat het sleutel moet zijn ipv sleuten ;)
Zoals Jodie al zei, het stukje is te kort om te beoordelen. Maar het komt nu op me over dat je je hoofdpersoon alleen naar buiten laat kijken om de schim te zien en daarna weer gaat slapen. Als je dat uitbreidt met mysterieuze dingen en vage voorgevoelens, kan je de lezer het verhaal insleuren waardoor hij zich ongemakkelijk gaat voelen als hij het leest. En volgens mij is dat wel je bedoeling =)
Trouwens, je kan je hier : http://www.onlineverhalen.nl/forum/viewforum.php?f=15 voorstellen, dan weten de lezers meer achter de naam ;)

Heel veel succes met schrijven!
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
P_Westdijk
Typmachine
Typmachine
Contacteer:

De titel had op mij enige aantrekkingskracht omdat ik geen idee heb wat sleuten zijn. Helaas moet ik zeggen dat het nu nog steeds het geval is. Inhoudelijk is het verhaal kort. Zelfs voor een kort verhaal. het heeft meer weg van een fragment, maar wel een fragment met potentie. Bijna elk tussen komma's gezet stukje kan je verder uitwerken naar een volledige zin of zinnen. Je weet immers al wat je wilt schrijven en hoe dit deel of verhaal eindigt. Het is een voordeel. Maak er gebruik van en verras daarmee de lezers die na mij komen.
rhodetjuh
Puntenslijper
Puntenslijper

Hey, wil je misschien verder schrijven, ik heb nu geen idee waar dit over gaat en het verhaaltje is er veel te kort voor, en ik ben best benieuwd.
Jaloezie is een ziekte, beterschap bitch.
Plaats reactie

Terug naar “Het Verlaten Kerkhof”