Laten je angst zien, als je bang bent voor spinnen komen die soms tevoorschijn.
Het land van de Elfjes(de mini's

Ze zien er wel lief uit, maar zijn degene die de verbeeldingen op wekken.
2: wateren van de dood
Als je in het water valt zul je gelijk sterven
Een paar spetters zullen je huid doen verschroeien.
De wateren van de zeemeerminnen, die zullen je dus proberen in het water te krijgen
3: Eindeloze savanne
Zover als het oog kan zien is er hoog gras
(Geen idee nog welke wezens hier leven.)
4: Grotten van Kou
Grotten, zo ijzig koud dat er ijs op de wanden zit.
Overal zitten scheuren, en de weg vinden valt niet mee.
5: Huis van Lynxos
Scheve kamers, donkere kamers, kamers waar je op het plafond loopt zijn allemaal geen probleem.
Kamers met mist, of slijm bedekte vloeren?
Lynxos is een vrouw die botten verzamelt, ze is blind, maar kan daardoor goed ruiken en horen. Iederen ademhaling en beweging kan een gevaar vormen.
Ze heeft twee grote honden die je ieder moment kunnen ontdekken, en dan zul je wel moeten rennen.
6: De bruggen van onkenbare hoogte
Zo ver het oog kan zien alleen maar bruggen, houten bruggen, stenen bruggen. Soms alleen grote pilaren waar van pilaar naar pilaar moet springen om naar de overkant te komen.
Hier zijn grote draken een probleem.
7: Land van evenwicht
Je moet iedere stap nauwkeurig zetten.
Als je een foute beweging maakt zal het hele land omvallen.
Aan de andere kant van dit land zijn ze bij de bestemming.
Dat zijn de landen waar de groep wezens door moet reizen.
Ze zijn gevangen genomen door dingen die ze hebben gedaan. of ze zijn natuurlijk onschuldig in de gevangenis terecht gekomen.
Omdat hun wereld er bijna aan gaat hebben ze meerdere dingen nodig. In ieder land ligt een grote knikker. Alle knikkers bij elkaar vormen een grote kracht, maar afzonderlijk zijn ze niks waart. Aan het einde van de reis licht een wapen waar ze de zes knikkers in moeten doen en dan zal het hun redden.
De krijgers kunnen niet gaan omdat ze het land moeten beschermen, voor als er wat komt. Daarom laten ze de gevangene maar gaan.
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Wezen:
Wapens:
Extra:
Naam: Gakupo
Geslacht: M
Leeftijd: 22
Innerlijk: Actief, pervert, koppig, behendig, aardig, trots, wild
Uiterlijk: http://yusa.imouto.org/sample/0e387d12a ... sample.jpg
(het mannetje wat zit)
Wezen: Half meerman half ?
Wapens: katana, kama's of ijzeren waaier
Extra: Bij volle maan word hij een meerman. In zijn menselijke vorm kan hij de elementen een beetje sturen. Vuur alleen als het er is.
Als hij een meerman is worden zijn haren donkerder paars en heeft hij een paarse staart net zoals zijn haren.