Toen ik je onderwerp zag was ik meeteen geïnteresseerd. Echt heel gaaf gekozen en ben heeeeeel nieuwsgierig wat je ervan maakt. Je inleiding maakte me nog nieuwsgierig.
Ik heb hier een paar dingetjes nog aangegeven waar je misschien wat aan hebt
Ik hoop ook dat je informatie hebt over het doen en laten van de ninja, en samoerai en hun vechtstijlen

dat maakt verhalen altijd beter
Voor de rest nog een tip. Probeer in zinnen achter elkaar niet te veel dezelfde woorden te gebruiken, dat leest wat storend. Bij je volgende post zal ik daar even op letten
Ze wouden het land in hun macht hebben.
Wouden is spreektaal, het is netter om hier wilden van te maken. Heel officieel is wouden ook fout, maar de dag van vandaag wordt het meestal wel goed gekeurd.
De ninja’s waren sluw, ze vielen aan in stilte en doden alleen wanneer het noodzakelijk was.[/quote]
Mijn grammatica is niet top, maar ik dacht dat deze komma een punt moet zijn, omdat het twee hoofdzinnen zijn

maar ik ben hier niet honder procent zeker van.
De burgers hebben er nooit iets van geweten, nu ook niet.
Je zegt nooit in de tegenwoordige tijd, dus het slaat ook op he tnu. Dan is je bijzin een dubbel op geworden en kun je deze beter weglaten. naar mijn mening.
[qupte] Weken heb ik rond het huis gewacht, wachtend op mijn ouders. [/quote]
Hier wordt ik wel nieuwsgierig hoe ze die weken heeft overleefd, enz… dat zou van mij wat uitgebreider mogen.
Ik was nog maar 5 jaar.
Nu ben ik 15 en leef ik hier al 5 jaar.
Cijfer volgens mij onder de twintig hoor je uit te schrijven, tenzij je een nette brief schrijft.