Feedback is dus welkom

Veel leesplezier!
Proloog
Eerste dode ik mensen, met mijn moorden bevrijde ik de draken. Mijn naam de zwerver, de vernietiger van Oblivion, de redder van Loerem en sinds kort: Dragon lord. Hoe ik daar aan gekomen ben…?
‘Pak hem!‘ ik kijk om en zie twee potige mannen naar me toe renen. Ik sprint de eerste beste steeg in en span m’n boog. Een man komt de hoek om. Ik laat de pees los en de man zakt in elkaar. De twee mannen verschijnen achter hem. Ik draai me om en ren verder de steeg in. Achter me hoor ik de twee mannen vloeken als ze het lijk zien liggen. Ik spring over een muurtje en ren naar de herberg van Malle Kees. Ik ga zitten en trek m’n kap zo ver over m’n hoofd dat je net aan mijn mond kunt zien zitten. De twee mannen komen iets later binnen.
‘Waar is hij?’ roept de ene.
‘Wie?’ zegt Malle Kees verbaast.
‘De man die Beanlin vermoord heeft! Gromn, kijk hij zit daar.’ hoor ik de man zeggen. Ik verwacht ieder moment een dolksteek in mijn rug. Als ik omkijk, zie ik dat Gromn de man aan de andere kant van het vertrek doodsteekt. Er staan tien gewapende mannen op en die vallen Gromn en zijn maat aan. Ik loop naar de bar terwijl de mannen de lijken wegslepen.
‘Is het gelukt?’ vraagt Malle Kees.
‘Ja, ik kon hem zo van het balkon afschieten.’ antwoord ik.
‘Mooi, hier is je geld.’ zegt Malle Kees.
‘Dank je’ antwoord ik. ‘Trouwens, zijn er nog draken gezien in het gebied?’
‘Ja, maar ik dacht dat je daar niet op joeg?’ zei Malle Kees. ‘Dus je volgende slachtoffer is een Dragon Lord?’
‘Ja.’ zei ik.
‘Oké. Je vind hem in Sky Haven Tempel bij de stad Riften.’
‘Oké. Bedankt.’
Sky Haven Tempel, Riften.
Ik lig op mijn buik met mijn boog gespannen. Ik kijk naar de draak onder me, en naar het legen zadel. Wanneer komt hij nou weer terug uit de tempel? Ik hoor voetstappen. Ik draai me om en zie een Gobelin op me afkomen! Ik trek me dolk en gooi hem naar de Gobelin. Het wezen zakt in elkaar. Ik sluip ernaartoe om mijn dolk te pakken. Opeens hoor ik voetstappen bij de draak. Ik ren weer terug naar de plek en zie de Dragon Lord opstappen. Ik mik en laat de pees los. De pijl zoeft weg en doorboord de Dragon Lord. Dan schrik ik me rot. Aan de andere kant van de tempel staan nog meer Dragon Lords. Ze hebben het lijk nog niet ontdekt. Ik spring van het rotsblok af en sluip naar het lijk toen. Ik trek het uniform van de lord aan en zet zijn helm op. Ik kijk achter me en zie twee andere Lords naar me toe lopen. Ze zien het lijk en willen wegrennen, maar de draak van de dode Lord springt op en dood de twee Lords. Huh? Die draak denkt dat ik zijn Lord ben. De draak draait zich om en zegt: ‘Ik weet ook wel dat je mijn lord niet ben, maar ik en mijn soortgenoten worden onderdrukt door deze mensen. Wij willen niets liever dan ze dood zie…’ En verder kwam de draak ook niet. Drie pijlen boorden zich in de nek van de draak. Er komt een dozijn aan Dragon Lords en gewapende soldaten aangerend. Ik trek mijn zwaard en val hun aan. Alle draken vallen de soldaten aan. Naast mij verschijnt een man. Kom zegt hij, laten we wat kopensnellen. We vallen met ze tweeën de overige soldaten aan. Ik hak en steek er oplos. De vreemde man geeft me dekking. De draken vallen opnieuw aan. Nu zijn er nog maar een stuk of vijf over. De vreemde man ligt naast me, badend in zijn eigen bloed.
De strijd is over, Sky Haven Tempel is verwoest, de gevreesde Dragon Lords zijn bijna allemaal dood, de draken hebben mij tot laatste Dragon Lord gemaakt, als eerbetoon de ik hun hun vrijheid heb terug gegeven. De draken gaan terug naar hun thuisland in de hooglanden van Skyrim. Ik, de laatste Dragon Lord heb van hun de taak gekregen om er voor te zorgen dat er nooit meer Dragon Lords komen.