Enkele aanpassingen

Hier kun je alle informatie over het forum en het laatste nieuws vinden

Moderator: Patrick

Plaats reactie
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

In de loop van deze middag zijn er enkele aanpassingen gebeurd.
Onder andere zijn er twee nieuwe topic iconen toegevoegd. Een ervan is het 16+ icoon. Dit icoon kun je gebruiken als je vindt dat je verhaal niet geschikt is voor te jonge of gevoelige lezers. Ook moderators kunnen dit icoontje toevoegen als zij vinden dat je verhaal te heftig is voor jonge lezers.
Een tweede icoon is het "Wauw"-icoon. Alle wauw-verhalen krijgen dit icoontje toegewezen door een moderator. Verhalen die dit icoontje hebben zijn dus door de leden als zeer goede verhalen aangeduid! Het icoontje mag enkel door moderators worden toegekend! Zet dit icoontje dus zelf niet neer, het wordt onmiddellijk weggehaald!

Een derde update is het toevoegen van de rang "In het zonnetje". Melian is het eerste lid die deze rang toegekend heeft gekregen. Het interview is terug te vinden op de website!
Why are you so frightened? Have you no faith?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

He patrick, sinds de toepassingen kan ik geen pb's meer verzenden, ook zijn op de beginpagina de koppelingen nieuwe berichten en actieve berichten weg.

Voor de rest goed werk ;)
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Nog twee aanpassingen gebeurd: de laatste forumberichten worden nu rechtstreeks op de voorpagina gepubliceerd, ook zijn er nog enkele andere nieuwe blokjes toegevoegd aan de voorpagina. Anderzijds is het e-mailnotificatie systeem weer gefixt. Jullie hebben waarschijnlijk alweer e-mails gekregen van OV!

Voor de mensen die op de voorpagina ingelogd staan als iemand anders: log een keer uit, sluit de browser, open onlineverhalen.nl opnieuw, log je opnieuw in, klik voor altijd inloggen en vanaf nu ben je als jezelf ingelogd!
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Sinds enkele dagen hebben we een nieuwe categorie erbij: "Groepsverhalen". Hierin zijn de fora's "RP-Verhalen", "Om de beurt tafel" en het nieuwe forum "Duoverhalen" ondergebracht. In elk forum vind je er meer informatie over.
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Goed nieuws voor de iPhone en iPod Touch gebruikers! Vanaf heden wordt onlineverhalen forum ook goed weergegeven op deze apparten. Door het installeren van de gratis app "TouchBB lite" en deze te linken aan "onlineverhalen.nl/forum" is het mogelijk om op een eenvoudige manier OV te bezoeken via je iPod of iPhone.

Bij het bezoek van onlineverhalen.nl/forum via je iPod/iPhone zal de browser automatisch aangeven dat er een app beschikbaar is, na het klikken op OK zal deze je dan ook naar de app-pagina brengen in de app store!
Dropje
Potlood
Potlood

:super :super
P_Westdijk
Typmachine
Typmachine
Contacteer:

Van het laatste heb ik persoonlijk geen profijt, maar ik stel de communicatie richting de leden wel zeer op prijs. Het is fijn om te weten waar jullie allemaal mee bezig zijn.

Bedankt voor je inzet.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ja, het is leuk dat het op de iphone gezien kan worden. Maar het is natuurlijk onhandig om dan te typen ;)

Verder vind ik het heel leuk dat jullie de nieuwe topics hebben aangemaakt. Zo krijgen mensen meer interesse in elkaars genres en schrijf skills. (Althans, dat denk ik ;) )
Het moet natuurlijk nog een beetje inkomen, maar ik denk dat het wel goed komt.

Zo vind ik het 16+ tekentje ook heel slim aangepakt.

Zeek leuke verbeteringen!!!
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Geweldige aanpassingen!
(Yes, I've been gone for quite a while)

Mijn vraag was of de application er ook voor de Blackberry komt? Kan me voorstellen van niet, maar vragen kan geen kwaad he :P
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ik ben aan het kijken om in de toekomst onlineverhalen op alle mobieletelefoons goed weer te geven. We houden jullie op de hoogte.

---

Beste

Afgelopen nacht zijn er een aantal veranderingen doorgevoerd. Zo is het forum weer terug geïntegreerd in de website, maar we hebben dit op een andere manier moeten doen om zo de snelheid optimaal te hebben.

Zoals jullie zien heeft de homepagina enkele nieuwe functies. We hopen zo de voorpagina leuk en informatief te houden. Het forum moet stukken sneller zijn nu!

Als er vragen zijn, kunnen die hier gesteld worden. Ook gevonden bugs kunnen hier gemeld worden.

Patrick

Edit: tevens is de forumsoftware upgedate naar de laatste nieuwe versie.
Sebas
Erelid
Erelid
Contacteer:

Ruka schreef:Ja, het is leuk dat het op de iphone gezien kan worden. Maar het is natuurlijk onhandig om dan te typen ;)
Wel ideaal om verhalen te lezen nu half Nederland vakantie heeft :)
Nu nog mooi weer zodat we op het strand/in de hangmat kunnen liggen!!
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws & Mededelingen”