Mijn gevoelens als het water,
worden bewogen door de wind.
Altijd stromend naar het later,
tot de dood mij overwint.
Kon ik maar kiezen waar ik stroom.
Kon ik maar zeggen hoe de wind,
mij moest leiden naar mijn droom.
Was het maar het verstand dat overwint.
Naar jou toe wil ik blijven stromen,
jij bleef mij altijd trouw.
Maar hoe graag ik ook bij jou wil komen,
mijn gevoelens zijn niet bestemd voor jou.
Hoe graag ik me ook wil verzetten,
hoe graag jij mij ook wil.
Niet langer kan ik me tegen gevoelens verzetten,
alleen die ander maakt mij nog stil.
Het water
Goede avond !
Hmm.. Ik zal eerlijk zijn. Ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Ik denk dat ik jou gedicht wel zes keer heb gelezen. En de ene keer denk ik wauw! en de volgende keer als ik die zin nog een keer lees denk ik hmm...
Ik ga proberen uit te leggen waarom.(zo ver ik dat kan)
Jou woordkeuze vind ik op zich goed. Maar ik heb het gevoel dat jij te graag wilt rijmen. En dat vind ik jammer. Ik hou namelijk niet zo van het A B A B rijmen. Dat vind ik te gemaakt. Ik hou er van als iemand opschrijft wat die gene voelt. Gevoel vind ik dus belangrijker dan die stomme rijmschema's die je persee op school moest leren kennen voor Nederlands.
Ook vind ik dat jij sommige woorden te vaak terug laat komen. Bijvoorbeeld overwint en Verzetten en dat maakt het dus misschien voor mij minder mooi als dat het had kunnen zijn.
Hmm.. Ik zal eerlijk zijn. Ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Ik denk dat ik jou gedicht wel zes keer heb gelezen. En de ene keer denk ik wauw! en de volgende keer als ik die zin nog een keer lees denk ik hmm...
Ik ga proberen uit te leggen waarom.(zo ver ik dat kan)
Jou woordkeuze vind ik op zich goed. Maar ik heb het gevoel dat jij te graag wilt rijmen. En dat vind ik jammer. Ik hou namelijk niet zo van het A B A B rijmen. Dat vind ik te gemaakt. Ik hou er van als iemand opschrijft wat die gene voelt. Gevoel vind ik dus belangrijker dan die stomme rijmschema's die je persee op school moest leren kennen voor Nederlands.
Ook vind ik dat jij sommige woorden te vaak terug laat komen. Bijvoorbeeld overwint en Verzetten en dat maakt het dus misschien voor mij minder mooi als dat het had kunnen zijn.
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
-
- Balpen
Ik sluit me aan bij Yael
.
Het gedicht zelf is echt heel mooi, en ik kan me er zelf ook in vinden,
Maar toch ben ik het ook heel erg met yael eens.
Xx.

Het gedicht zelf is echt heel mooi, en ik kan me er zelf ook in vinden,
Maar toch ben ik het ook heel erg met yael eens.
Xx.
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.