Ik weet dat er vast veel fouten in staan maar ik ben nog maar een beginner
Ook is dit een kort verhaal.
Veel succes iedereen.
Het gaat over een meisje die zichzelf suicideert, dit zijn haar laatste woorden en zinnen.
Dagboek van een Yulius patient
Er is geen vrede meer, die was er een tijdje. Nu is er chaos en somberheid. Geen controle, geen toekomst die me bevalt of een mooi mens voor m'n neus in de spiegel. Nu is er een chick die constant denkt dat alleen de dood en flirten met hem haar helpen zal. Omdat dat flirten haar een vredig gevoel geeft. Het gevoel iets goeds te hebben gedaan. Iets wat je altijd al had gewilt. Alsof een wens uitkomt. Een droom die je nooit dacht waar te kunnen maken.
Maar mijn dromen zijn verboden en eng. Ze hebben trekken van nachtmerries maar wanneer ik ze aan het overleven ben, ben ik sterk en voel ik me goed. Dan voel ik me gelukkig. Dat omdat ik dan leef en geniet van alles omdat het de laatste keer kan zijn. Alleen dan geniet ik van kleine dingen als een glimlach van een ander.
Normaal gesproken betekent die niet iets van geven om elkaar of respect, socialiteit. Normaal betekent die glimlach dat hij of zij wat van me denkt en dat wil ik dan weten. Die glimlach betekent dan dat ik moet perfectioneren, want hij of zij kijkt naar me en ik, ik heb zoveel gebreken. Ik ben niet eens normaal.
In mijn ogen is contact met anderen iets gevaarlijks. Meningen of oordelen kunnen dodelijk zijn. Pijnlijk en ik moet naleven wat men verwacht dat ik ben.
Men verwacht dat ik niet altijd negatief ben en denk, dus dat is mijn doel. Maar hoe kan ik stoppen met negatief denken als ik mezelf, mijn eigen gedachten geen stop kan toeroepen. De discussies gaan gewoon door tot de conclusie gevallen is. Of erger, we beginnnen over een ander gebrek aan mij of een ander toekomstlicht dat waar kan zijn.