Verhalen verzamelen

Hier kun je alle informatie over het forum en het laatste nieuws vinden

Moderator: Patrick

Plaats reactie
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Beste leden,

Sinds heden is er nieuwe optie op het gebruikerspaneel mogelijk.
Op je pagina ‘profiel’, staat nu helemaal onderaan een lijstje waar je jouw verhalen in kan zetten, zodat lezers sneller bij je verhalen kunnen en een overzichtje hebben van de verhalen waar jij aan schrijft.
Veel plezier ermee!

Vriendelijke groeten,
Het OV team.
Why are you so frightened? Have you no faith?
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ja, ik had hier zojuist een vraag over. Hoe kun je je eigen verhaal in dit lijstje zetten? Ik keek vannochtend op mijn profiel en vond nergens de mogelijkheid. Nu kan het ook zijn dat ik gewoon niet goed heb gekeken, hoor.
Maar het zou voor mij wel even handig zijn om te weten! ^^

Edit:
Nvm! Ik heb het al gevonden. :P
Domme ik had inderdaad niet goed gekeken..
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Bij gebruikerspaneel heb je zo'n ding profiel, daar ga je helemaal naar onderen en staat er 'verhaal 1' daar typ je dan, in het vakje dat ernaast staat Naam - en dan het genre. ^^
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Beste

Het systeem achter het verhalenlijstje is vervangen geworden. Er wordt niet meer gesteund op het bij phpbb horende custom profile fields, maar op een eigen geschreven systeem: een intelligenter en eenvoudiger systeem.

Hoe werkt het?
Ga naar gebruikerspaneel. Je zou dan een button moeten zien met "verhalenlijstje". Klik daarop. Je zult zien dat je er tien verhalen kunt invullen. Er boven staat uitgelegd hoe het werkt: je moet eerst de titel in typen, dan een komma en dan de link naar je verhaal. Na het toevoegen staan de verhalen op je profiel.

De mensen die het lijstje al eerder ingevuld hadden, moeten dit helaas opnieuw doen!
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Vanaf nu kunnen er 5 verhalen meer toegevoegd worden aan het lijstje.
Voor de leden die meer dan 15 verhalen geschreven hebben en die allemaal vermeld willen hebben: jullie kunnen een nieuw bericht aanmaken met een aanvullend overzichtje in jullie eigen voorsteltopic en een link plaatsen in het verhalenlijstje.

Edit: wil je alle verhalen in het verhalenlijstje hebben staan, zie dan voorbeeld op het profiel van P_Westdijk.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws & Mededelingen”