De Perfecte Lengte

Hier kun je naar hartelust je One Shots kwijt die in het genre Drama vallen. Maak een topic aan en zet ze er allemaal in.

Moderator: Patrick

Plaats reactie
Xatham
Banned
Banned

Een tweede one-shot na aanleiding van een opdracht van Classy Cat. De eerste was hier te vinden.
Veel leesplezier!

De Perfecte Lengte
Een stevige beat dreunde door de boxen van discotheek Het Eendje op het moment dat ik met beide armen de dubbele deur van het gebouw open duwde en naar binnen stapte.
“Nienke is in tha house!” riep ik uitdagend tegen een paar mensen die verrast omkeken door mijn plotselinge entree.
“Hey Nienke!” zei een magere jongen die me kennelijk al herkend had glimlachend. “Je ziet er weer lekker uit vandaag!”
Dohh, tuurlijk zag ik er lekker uit. In een tuinbroek en een beschimmeld shirt durfde niemand zich hier te vertonen. Zo’n outfit zou natuurlijk wel de volledige aandacht opeisen van iedereen op de dansvloer. Maar ik, als de koningin van de mode, vertoonde me toch liever in een spijkerrokje, een fel roze topje.
“Oh hoi” antwoordde ik en ik liep de jongen zo nonchalant mogelijk voorbij. Al jaren dacht de jongen indruk op me te kunnen maken maar hij was mijn type gewoon niet. Hij was ongeveer net zo lang als ik, waardoor hij op een brugger zou lijken in vergelijking met mij als ik op hoge hakken zou lopen. Daarnaast was hij te dik, te blank en tot overmaat van ramp droeg hij ook nog een bril. Maar hoe lelijk hij ook was, ik vond het heerlijk dat er weer een extra paar ogen beslag legde op mijn figuur.
Aan de bar stond Ray, een donker getinte jongen met een lichtelijk spaans accent. Een jongen waar de meeste meisjes bij weg zwijmelden.
“Ray!” riep ik enthousiast. De jongen keek verrast op van het glas bier op de bar en zijn gezicht vervormde zich tot een glimlach toen hij mij herkende.
“Nienke!” riep hij enthousiast. Ik liep op hem af, gaf hem een knuffel en zag over zijn schouders hoe de meisjes jaloerse blikken op mij wierpen.
Ook Ray was niet echt mijn type. Hij was juist weer te lang vergeleken bij mij en daarbij veel te donker. Ik begreep soms echt niet wat andere meisjes in hem zagen, maar ik vond het leuk om te zien hoe anderen reageerden als ze zagen dat ík hem wel kon krijgen als ik met hem flirtte. Doordat Ray een oogje op mij had kon ik extra gebruik maken van de situatie en daarnaast kon ik natuurlijk makkelijk gratis consumpties bij hem ritselen.
“Dus?” vroeg Ray, terwijl hij me van top tot teen bewonderde. “Hoe ben je binnen gekomen? Toen ik hier een uurtje geleden kwam, was de tent al bijna tot de nok toe gevuld en je weet hoe streng het personeel kan zijn als het te vol is.”
“Ow” zei ik terwijl ik flauwtjes glimlachte. “Eén van de bewakers is een oom van een vriend van mij.” Ik gaf Ray een knipoog. “Ik heb zo mijn connecties.”
Ray lachte mager. “Biertje?” vroeg hij tenslotte terwijl hij zijn portemonnee al in de aanslag hield.
“Nee, bedankt” zei ik vastberaden. “Ik moet nog even wat zaakjes regelen.”
“Kan ik je soms ergens mee helpen, schatje?” vroeg Ray flirtend.
“Nee bedankt” antwoordde ik. “Dit kan ik zelf wel.” Ik drukte Ray een snelle zoen op zijn wang en liep weer verder.
Ray en de jongen waarvan ik de naam niet wist mochten dan nog zo veel voor mij over hebben, de enige jongen waar mijn hart naar verlangde was Thomas.
Thomas was heel anders. Hij had de perfecte lengte, de perfecte huidskleur, een tikkeltje bescheiden maar ondanks dat toch ontzettend populair. En ik weet zeker dat hij mij had zien staan, als die bitch van een Linda me niet was voor geweest. Je moest haar eens zien grijnzen als ze in de buurt van was van hem. Zo gemeen! Ik kon haar wel wurgen!
Ook nu stond het tweetal weer lekker klef te doen, ze lebberde elkaar haast helemaal af. Gelukkig was er een zwaktepuntje. De twee waren pas net een stel en het vertrouwen in elkaar moest nog groeien. Als het moment geschikt was, zou ik wel eens heel slim gebruik kunnen maken van de situatie.
Linda gaf Thomas nog een paar liefkozende knuffeltjes, keek hem liefdevol aan, gebaarde dat ze even naar de toilet moest en liep weg.
Nu was het mijn kans! Nu moest ik ingrijpen. Met een gemene grijns op mijn gezicht wachtte ik af. En net voor het moment dat ik Linda weer terug zou verwachtten van de toilet, rende ik op Thomas af die beduusd om zich heen stond te kijken en bijna van schrik achterover viel toen hij mij zag. Ik drukte hem in de richting van de toilethokjes en zonder hem de kans te geven om te vluchten drukte ik mijn lippen tegen de zijne voor een lange aanhoudende zoen. Ik had precies goed getimed want in het midden van de zoen, ging de deur van de toilet open. Linda liep in eerste instantie niets vermoedend naar buiten maar toen ze mij en Thomas samen zag, veranderde haar hele gezichtsuitdrukking en ze keek geschokt toe.
Ik liet Thomas los en alsof er niets gebeurd was liep ik weg om vervolgens achter een van de gokautomaten stiekem toe te kunnen kijken.
“Thomas!” hoorde ik Linda roepen, zo hard dat ze bijna boven de muziek uit kwam en dat er een paar omstanders verschrikt naar het eerst nog zo verliefde tweetal keek. Linda’s gezichtsuitdrukking was opnieuw veranderd en ze keek nu eerder kwaad dan geschokt.
Ik zag hoe Thomas nog tegenstribbelde maar het vertrouwen van Linda was kennelijk te klein want ze gaf prompt een klap tegen Thomas’ gezicht en zonder nog om te kijken stapte ze het café uit.
Ik genoot in volle omgang van het moment. Thomas zou het mij misschien wel nooit meer vergeven wat ik had gedaan maar ik had voorlopig ook geen last meer van die arrogante Linda. Daarnaast waren mijn gedachtes over hem bevestigd. Hij zoende echt zo lekker als men over hem vertelde.
As the phoenix arises from his ashes...
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hahaha, ik vind het een leuke one-shot!
Hij was niet echt dramatisch, vond ik ;p maar wel leuk om te lezen!
In het begin weet je niet zo goed wat je moet verwachten, maar het wordt steeds iets duidelijker. Grappig, dat laatste.

Haha, het komt erop neer dat ik het met plezier gelezen heb :d
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Xatham
Banned
Banned

Leuk dat je van mijn one-shot genoten hebt! :D
Ik wist niet dat er nog mensen waren op dit forum die one-shots lazen :P
As the phoenix arises from his ashes...
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, ik keek bij 'Toon actieve onderwerpen' en toen een end naar beneden gescrolld :P
Verder lees ik ook niet zo vaak one-shots eigenlijk xD
Ik ben meer van de wat langere verhalen (:
Maar, ja, ik heb van je verhaal genoten :d Zeker weten!
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha, ik had hier niet op gereageerd, want ik wist eigenlijk niks te zeggen over deze one-shot.
Maar nu heb ik 'm nog een keer gelezen en ik zeg je voor de tweede keer dat ik 'm heel leuk vind!

Je hebt Nienke's karakter goed neergezet;
Hoe ver uit de hoogte ze de hele tijd doet. Ik hou echt van bitchy personages met een beetje pit in zich! :twisted:
En jep, dít was na aanleiding van jouw PM waarin je het over Linda had. :angel

x
Plaats reactie

Terug naar “Dramatische One Shots”