Mijn leven als Salami-fetisjist

Schiet in een stuip of grinnik achter je pc. Hier kun je alles kwijt wat met humor te maken heeft.
Plaats reactie
gaffeljames
Potlood
Potlood

16+ verhaal.
Hier is een verslag van een middagje lol. Read and laugh out loud. PS. als dit verhaal echt te ongepast is aarzel dan niet, stuur me een mail en dan mag het gesloten worden.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn leven als Salami-Fetisjist
Het begon op een doodnormale middag. Op een middag waarop normaal gesproken niet veel gebeuren zou en waarop velen zich dood zouden vervelen. Ik was zo iemand. En wat doet een jongen die zich verveelt, in z’n eentje, op z’n kamer? Achterlijke dingen doen op internet.
Het was dat ik een grappig forum – het Sekswoordenboek Forum – kende. Dat was een verzamelplek van malloten die al hun seksueel getinte vragen, verhalen en interesses graag op internet verspreidden. Ik las vaak vele topics door en barstte dan om de zoveel tijd uit in een maniakale lach. Sommige mensen waren zo naïef en dom, en dan waren er nota bene Moderators van een jaar of dertien die volwassen iets over seks wilden leren. Hoe serieus kan je dit forum nog nemen? Er waren topics voor mensen met:
- De wil om een trio, orgie of gangbang te houden
- De fantasie om tijdens de seks vernederd te worden, door bijvoorbeeld:
o Trap in het kruis
o Tepelklemmen
o Klaarkomverbod
o Aan een halsband naakt rond te lopen
o Enzovoort.
- Fetisjen, zoals bijvoorbeeld:
o Broekplassen
o Kaas neuken
o Brood naaien
o Adidas kleding
o Panty’s
o Voeten
o Vrouwenkleding
o Slipjes
o BH bandjes
o Negerinnen
o Enzovoort.
Dit lijkt al een behoorlijke waslijst, maar ik heb nog niet eens één tiende van het forum bloot gelegd. Toch zegt dit volgens mij wel genoeg. Ik heb vooral om de fetisj afdeling kunnen lachen. Met mensen die hun lul in een stuk brood of in een stuk kaas stoppen kan je het toch niet droog houden, nietwaar?
Nu was ik dus de jongen die zich verveelde en besloot om ook een topic in het fetisj gedeelte te openen. Ik wist dat ik de meest rare fetisj wilde beschrijven onder een schuilnaam, door daarna zo veel mogelijk reacties te krijgen. Als mensen er serieus op in gingen dan waren ze echt zo dom als het achtereind van een varken.
In navolging van de mensen die erop geilden hun leuter in een stuk brood of een homp kaas te steken besloot ik ook iets met eten te doen. Ik kwam al gauw uit op: Salami. Het stinkt verschrikkelijk, is niet lekker en heeft de juiste vorm om dienst te doen als dildo. Het duurde dus niet lang of ik postte onder de naam AsBak het volgende bericht:

De laatste tijd heb ik nogal een fetisj voor Salami. Ik doe vaak salami in mijn boxer als ik ergens naartoe ga, omdat het gewoon zo geil is om te voelen en later te ruiken. Ik gebruik het soms ook als dildo en stop het in m’n reet. Hierbij heb ik een voorkeur voor Turnhoutse salami. Daarna maak ik er soms plakjes van om ze later op te eten.

1. Is dit raar?
2. Hebben meer mensen dit?

Terwijl ik ongeduldig wachtte op de eerste reacties besloot ik om in nog een andere topic een reactie te posten. Ik had net een smoothie gemaakt en was die aan het nuttigen toen ik bij de topic: [Plassex] in de mond plassen of over het hele lichaam, uitkwam. Er zijn werkelijk mensen die ziek zijn. Dit waren dat soort mensen. Ik besloot de meest briljante reactie ooit te plaatsen:

Ik en mijn vriendin vinden het heerlijk om in een blender te pissen, daar ijs bij te doen en dan pis-smoothies te maken.

Het spel kon beginnen want ondertussen waren de reacties in mijn Salamitopic binnen gestroomd. Ik kon me goed bescheuren om hoe deze mensen op mijn rare fetisj in gingen.

Angels Fall First:
Oké, ik heb een hoop fetisjen langs zien komen.
Maar jij....bent echt de vreemdste.
En nee, ik hou niet van salami.
Shebaa:
Ja dit is raar en ik ken niet zo gauw iemand die er een fetisj voor heeft.
Angels Fall First:
Begin een fanclub zou ik zeggen.
Oant Moarn:
Misschien moet je even verder zoeken hier: er is een jongeman die een fetisj heeft voor brood, en het liefst zijn leuter daar tussen douwt om het een beetje te besmeren, kan een lekkere combinatie worden.
chica92:
Ja, ik vind het raar. Er zal vast wel een persoon op de aarde bestaan die dit ook heeft. Maar vast een enkeling. Of niemand.

Nu was het weer aan mij om te reageren. Ik kon niet wachten om heel erg hypocriet te reageren en zo de woede van anderen op mijn hals te halen.

AsBak:
Bedankt dat jullie allemaal zo snel reageren. Ik kan wel begrijpen dat jullie dit een beetje raar vinden. Trouwens met brood heb ik niks, dus zal niet zo'n goede combinatie worden. Welke gek steekt zijn leuter nou in een brood? Dan spoor je toch niet?
chica92:
Zo denken wij dus ook over jouw salami.
Shebaa:
welke gek steekt er nou een salami in zijn kont.
Oant Moarn:
Uhm welke gek stopt er nou salami in zijn boxer? Freaking hell, what’s the difference?
AsBak:
Ik stop een salami in m'n anus en ik ben er trots op!
Maarja, salami is denk stuk geiler dan brood. But that's my opinion ;)
Gally:
Geloof jij jezelf nog? Pis-smoothie maken en salami in je kont stoppen, jij en je vriendin hebben rare seks.
Shebaa:
Yea you tell them! Mij lijkt het geen van beide geil…
Oant Moarn:
Lekker gevarieerd ontbijtje dus voor jou en je vriendin: broodje salami straight out your ass, met pis-smoothies.

Ik had ondertussen besloten om nog een account aan te maken en op mezelf te reageren. Ik hoor nu pas hoe zielig het klinkt, maar ik had toch mijn plezier. Mijn ogen traanden van het lachen. Mijn naam werd: Monopoly111. Daarnaast bleef ik ook actief als AsBak.

Monopoly111:
Ieder z'n smaak zullen we maar zeggen...
AfterShock:
Uh, mijn shoarma smaakt meteen een stuk minder, sowieso een slecht idee om te gaan eten en hier te browsen. Maar eh, ik vind het nogal raar. ‘t Voegt niks toe, heeft geen meerwaarde.
AsBak:
Mijn vriendin heeft overigens niets met salami, dus is nogal eens een verhit discussiepunt. En pis smoothies is niet zomaar bij het ontbijt ofzo. Eens in de zoveel tijd en dan moet er nog ijs in huis zijn.
@Hierboven:
Voor mij wel. Wilde lotgenoten zoeken/vinden.
Gally:
Lol, ik vraag me af hoe je je fetisj hebt ontdekt.
AsBak:
Ik heb hem ontdekt toen ik een keer een plakje salami kreeg van mijn moeder, paar jaar terug. Kreeg ineens het idee om erop te jurken en heb dat ook gedaan. Zo steeds verder gegaan. Maarja... niemand te vinden dus met dezelfde fetisj. Jammer.

Het werd nog geweldiger toen de Moderators zich ermee gingen bemoeien. Ze vonden dat iedereen maar raar deed en dat ik zelf moest even wat ik moest posten.

Annanas(Moderator):
Als jullie het niet geloven houd het dan voor jezelf. Daar hebben we in dit topic verder niks aan. Dankjewel!
Trekdrop:
1.Ja raar.
2. Denk het niet.
Gally:
Lol, wie steekt er nou salami in ze reet en slikt het door met een pis-smoothie, geloof je het zelf?
chica92:
Lees de forumregels eens door.
Gally:
Al lang gedaan, maar de fetisj is te ongeloof waardig net zoals die pis-smoothie.
Heb het al gemeld maar ze vinden het wel nog geloofwaardig :c
Monopoly111:
Of het nu echt is of niet, de persoon in kwestie is in ieder geval ziek. Als je dit al kan verzinnen...
@Ontopic:
1. Ja ik vind het raar.
2. Nee, denk het niet.
AsBak:
Lekker aardig Monopoly111. Toch wees eens een keer tolerant mensen. Als je je ervoor openstelt is een salamifetisj lang zo vreemd nog niet. Kijk een broodfetisj is pas echt raar.
Gally:
Ik vind de salami even erg hoor.
Smaragd:
En een boterhamworst fetisj? Wat vind je daar dan van?
AsBak:
Een boterhammenworst fetisj kan ik nog inkomen. Heeft wel iets sensueels. Miss eens het proberen waard.
Smaragd:
Een plakjes kaas fetisj? Sorry maar wie stopt er nou voedsel in zijn kont.
Roscoe:
Dus wij moeten jou fetisj normaal vinden maar jij kan je niet inbeelden dat iemand hetzelfde heeft met brood? Hoezo egocentrisch? Ik vind salami eerlijk gezegd nogal fel ruiken, geef mij dan maar die broodfetisj.
Monopoly111:
Het is allemaal 1 pot nat (worst, brood en alles wat nog in dat rijtje past). Toch vind ik je reacties nogal hypocriet. Je roept om acceptatie maar veroordeeld een broodfetisj. Nou ik boor mijn snikkel liever in een brood dan dat ik ass-salami opeet onder het genot van een pis smoothie(hoe kom je op het idee?). Ze hadden jou beter Ransbak i.p.v. Asbak kunnen noemen.
AsBak:
Mijn veroordeling over brood is nogal rigoureus geweest en bij deze neem ik die terug. Voor de rest over wie er voedsel in zijn kont stopt: er zijn toch ook meisjes die komkommers gebruiken om in hun poesje te steken of een banaan? En kaasblokjes ga ik geen oordeel over vellen.
Smaragd:
Ja die zijn ook raar bezig. Eten hoort in je mond of maag of in de koelkast. Dat je je geslachtsdeel in een etenswaar steekt is dan een stuk veiliger.
Bliss:
Ja maar dat is niet omdat ze een fetisj voor komkommers of bananen hebben. Dat is waarschijnlijk in een bui van geilheid en bij gebrek aan een dildo/vibrator/penis. Maakt het nog niet normaal of course.

Uiteindelijk toch maar toegegeven dat het om een grap ging.

AsBak:
Ik ga iedereen hier iets toegeven. Ik zat hier topics over fetisjen te lezen en zo ook die over de brood en kaas fetisj. Ik heb keihard gelachen tijdens het lezen. Nu kreeg ik het briljante idee om zelf een topic te openen met de meest achterlijke fetisj die ik mij maar kon bedenken. Ik weet niet of jullie er om gelachen hebben, maar ik in ieder geval wel. We hebben gewoon 3 pagina's vol gekregen over salami fetisjen, dat is op zich best grappig (of ben ik de enige die hier de lol in ziet).
Ook zal ik zeggen dat de pis smoothie niet waar is. Ik las die topic en wilde een smoothie maken op dat moment. Ik kon de reactie niet laten liggen. Het was gewoon een middagje, zielig, zelfhumor. Maar iedereen moet toch toegeven dat ze wel even gelachen hebben over de malloot die een salami in z'n poepgrot schoof, toch?
Ik heb me werkelijk kapot gelachen om de reacties gegeven in dit topic en ook om de 'fanart' die hierdoor is geïnspireerd: ik heb ze opgeslagen want ik vond ze geweldig. Ass salami en pis smoothie zijn dus allemaal uit mijn zieke brein ontsproten, maar toch heb ik een uurtje vermaak gehad. Te bedenken dat er gelijk zoveel op gereageerd werd.

Met vriendelijke groet,

AsBak

Dit was de middag waarop in een uur in het leven van een salamifetisjist dook. Ik heb me kapot gelachen en een dik uur vol vertier gehad. Dit was mijn leven als salami-fetisjist.
Jen.
Puntenslijper
Puntenslijper

hahaha xD

echt.. wat een ongelofelijke mafketel ben jij :p
Het mooiste van het hele idee vind ik nog wel dat je op jezelf bent gaan reageren.
En ik moet toegeven, ik heb er hard om zitten lachen!
Live, Laugh, Love, Write
gaffeljames
Potlood
Potlood

Dat was ook de bedoeling. Ik ben inderdaad soms een mafketel. Het was gewoon een soort verveling waarbij het me leuk leek een soort parodie op mensen te maken die de meest vreemde geheimen van zichzelf op internet zetten. Daarvoor had ik iets heel erg vreemds nodig. Maar ik ben blij dat mij idee geslaagd is. Bedankt voor de reactie.
Geheimpjee...
Nieuw
Nieuw

En jij dacht dat we serieus waren in dat topic :+! Hahaha... Well this made my day!
gaffeljames
Potlood
Potlood

En jij dacht dat ik nu niet door had wie ervoor heeft gezorgd dat ik geband ben van het Forum? Maarja gelukkig heb ik nog een blog waar ik altijd mijn mening kan geven :D lang leve freedom of speech.
Plaats reactie

Terug naar “De Comedy Club”