Blue

De drama van een jonge draak. Gevoelens van eenieder. Hier kun je het terugvinden.
Plaats reactie
ImLikeSolo-lovingYou
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

Ik hoop dat dit verhaal hier goed staat;

I'm seconds away from you, i can see your face. But i can't touch the top of your finger,i can't kiss your soft lips.

Proloog
Levi grinnikte zachtjes en de bladeren kraakten onder haar.
Ze spreidde haar vleugels en schoot weg. Draakje vloog zo snel mogelijk achter haar aan.
Met zijn gigantische rode vleugels
De schildering der liefde interesseert iedereen, want elk heeft er wel een weinig door geleden; vooral zij die haar nooit gekend hebben…
Saskjezwaard
Computer
Computer

Is dit een fanfictie, dus gebaseerd op een al bestaand verhaal zoals Harry Potter of Twilight? Daar is namelijk dit gedeelte van het forum voor. Het is me nml niet duidelijk of bij jou dat zo is, je stukje is lekker klein :P
Als het geen fanfictie is, maar gewoon fantasy, dan hoort het bij de 'Poort naar de andere wereld' : http://www.onlineverhalen.nl/forum/viewforum.php?f=7
Je kunt een moderator (naam heeft rode kleurtje) vragen of ze dit willen verplaatsen naar dat forum.
En als het wel een fanfictie is, dan hoeft het helemaal niet^^

Tja, je proloog is eigenlijk te kort om er iets fatsoenlijks over te zeggen. Als je in een boek kijkt en daar de proloog leest, is het meestal een stukje wat in een andere tijd (meestal verleden), of op een andere plaats/wereld, of met andere personages speelt. Het is bedoeld om de lezer nieuwsgierig te maken door ze een geheim voor te schotelen wat pas later in het verhaal verduidelijk wordt, om een spanning in het begin aan te brengen zodat de lezer verder wíl lezen. Dit is niet echt een proloog. But don't worry, de meeste hebben dat aan het begin niet door. Mijn eerste proloog is ook lekker samenvattend geschreven xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Plaats reactie

Terug naar “Saphira's Bos”