WOIII

Kogels vliegen je om de oren en bommen vallen sporadisch om je heen op het Oorlogspad. Worden er heldendaden verricht, of is het enkel vernietiging? Lees het hier!
Plaats reactie
TiNiPi
Puntenslijper
Puntenslijper

20 juli 2015, Rusland

al meer dan 4 jaar heerst er oorlog in Europa. Een hevige strijd, die alle kanten op kan gaan, maar is begonnen zonder een reden.
niemand weet wat de oorlog heeft ontstoken, niemand!
zelfs ik niet, en ik mag me dan zeker wel het kind van de burgemeester van Moskou noemen, maar ik weet er niets van af.
sowieso is het niet in mijn voordeel het kind van de burgemeester van Moskou te zijn, totaal niet.
mijn vader word in meerdere steden in Rusland gehaat!
en waarom?
omdat hij over de beste wapens beschikt, die verkoopt en gebruikt.
dat laatste vind ik het ergste, verkopen en in je bezit hebben kan, maar er ook mee werken...
ik heb me inmiddels er allang overheen gezet; hij doet het, ik ben zijn kind en heb er niks mee te maken.
Rusland is geen veilig land, ik denk dat ik het hier niet uitga houden tot volgend jaar.
nee, dit jaar is mijn jaar, en dit jaar vertrek ik uit Rusland, maakt niet uit wat er op mijn weg komt!

het is rustig op straat.
we zijn nu sinds een maand ondergedoken, en overleven nu bij familie.
met familie bedoel ik opa en oma.
mijn ouders zijn hier ook.
ik heb vaak ruzie met mijn vader, hij vind dat ik me slecht gedraag, en dat ik me niet aan de regels houd.
ik heb nog nooit van regels gehoord...
meestal ben ik op straat, daar zit ik dan op de stoep, luisterend naar het geluid van ontploffingen en schoten een heel eind verder op, vliegtuigen die over razen, en naar de mensen in de straat hier.
het is hier rustig, niemand die mij uit scheld voor ''verrader'' of ''hoerenjong'', nee hier ben ik gewoon een jongen die net als alle andere jongens uit dwang is gevlucht hier naar toe en het hier beter heeft dan voorheen.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

MIJn verhaal :D haha, nee ik ben ook een verhaal over de derde wereldoorlog aan het schrijven :P maar dat is al heel anders dan dit. :P

Een paar dingetjes: Na iedere regel doe je nu een enter, dat hoort niet. Alleen in gedichten zet je iedere zin op een nieuwe regel, nu leest het hierdoor niet zo lekker weg.
Ook hoor je iedere nieuwe zin met een hoofdletter te beginnen.
Voor de rest klinkt het goed. Ik hoop dat dit een soort van inleiding is en daarna de hoofdstukken uitgebreider worden, maar ik ben zeker nieuwsgierig :)
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Plaats reactie

Terug naar “Het Oorlogspad”