Oké, soms komt mijn hoofd met rare ideeën. Hier is er één van.
Ken je die twister ijsjes? Die hele lange, gedraaide met rood, oranje en geel met een stevig houten stokje?
Nou die was ik dus aan het eten toen ik laats over straat liep en me toch zoiets raars gebeurde.
Met het bedoel ik de aanval van een vampier op mij gericht!
Ik was naar huis aan het wandelen vanaf de ijssalon, genietend van het mooie weer. Want het was een mooie lentedag, een van de eersten van het jaar. Maar, ik liep dus naar huis, had net mijn ijsje op, stond op het punt het stokje weg te gooien, toen ik plotseling besprongen werd vanuit een steegje! Ik hoorde een kreet, slaakte een kreet, hief mijn handen op als bescherming en hoorde een vreselijk zompig geluid waarna ik niets meer hoorde. Angstig draaide ik me om en zag nog net een jongen met dracula-tanden tot as vergaan. Ieuww! Het ijsstokje had mijn leven gered.
IJs redt levens
-
- Potlood
Laatst gewijzigd door BrILjanTje op 03 mar 2012 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Kara Thrace and her special destiny? That sounds like a bad cover band.
I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
Haha wat een f**cking grappig verhaal. In het begin dacht ik het gaat gewoon over jouw. Het is geschrven alsof diegene die het meegemaakt heeft het zelf heel erg grappig vind. Geniaal gewoon. Ga snel verder. 
XxJena

XxJena
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
-
- Balpen
haha hoe kom je erby?
never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
-
- Toetsenbord
Haha geweldig.
Ik las de eerste zin, ik denk bij mezelf: Wat kun je nou met een ijs(stokje) doen?
Ik zie het woord 'vampier' staan, ik denk: AAAAaaaaahh, Staak door z'n hart heen!
Goede nadruk in het begin op het 'stevig houten stokje'
Misschien een beetje flauw, maar ik had er een grappige engelse titel bij in mijn hoofd: 'I iced a vampire today' (amerikaans werkwoord 'to ice' vertaald in sommige slang naar doodmaken, en naja ice snap je ook wel :p)
Ik las de eerste zin, ik denk bij mezelf: Wat kun je nou met een ijs(stokje) doen?
Ik zie het woord 'vampier' staan, ik denk: AAAAaaaaahh, Staak door z'n hart heen!
Goede nadruk in het begin op het 'stevig houten stokje'

Misschien een beetje flauw, maar ik had er een grappige engelse titel bij in mijn hoofd: 'I iced a vampire today' (amerikaans werkwoord 'to ice' vertaald in sommige slang naar doodmaken, en naja ice snap je ook wel :p)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
Het is een grappig stukje. Kort, bondig maar zeker leuk om te lezen. Het tovert echt een glimlach op mijn gezicht. Zeer leuk gedaan en zoals andere ook al zeggen, de nadruk heb je goed verteld waardoor je het verhaal echt goed begrijpt. Je hebt veel fantasie als je zo'n verhaal kan schrijven.
Leuk gedaan
Leuk gedaan

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding