Waar ben je gebleven

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
DigitalCupcake

....
Laatst gewijzigd door DigitalCupcake op 18 jan 2008 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Geen goed gedicht? Ik vind het juist een heel goed gedicht. Goed gerijmd, zonder dat het geforceerd klinkt. En de simpele woordkeus, maakt dit voor de gevoelswaarde heel indrukwekkend. De beelden die je gebruikt zijn heel herkenbaar en iedereen kan zich er iets bij voorstellen. Je mag wel meer an dit soort 'slechte gedichten' schrijven.
DigitalCupcake

Hahah meen je dat :)? Dankjewel! :D Ik ben er zelf niet zo trots op namelijk, maar heel erg bedankt :D
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

qua vorm zal er wel het één en ander kunen verbeteren. Bijvoorbeeld door het woord herhalen nog op een aparte regel te plaatsen, waardoor het meer nadruk krijgt.
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Ik vind hem ook erg mooi :)
The quiet scares me cause it screams the truth
DigitalCupcake

@ S.A.M:
Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Bedankt voor de tip.

@ Sanne:
Dankjewel :D
kelly-aislin-audrey
Balpen
Balpen

woow, mooi zeg!
Voor was was was, was was is!
DigitalCupcake

hihi dankje =]
Bloem
Balpen
Balpen

Het is zeker een goed gedicht.
DigitalCupcake

nogmaals bedankt :) whihi
Roosj
Balpen
Balpen
Contacteer:

Wouw mooi geschreven hoor :!:
The best way to make your dreams come true, is to wake up
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Er is op dit forum wel eens de vraag nar voren gekomen wat het verschil is tussen expliciet en impliciet. Het verschil wordt in dit gedicht heel mooi naar voren gebracht.

Iedereen weet over welke aandoening het gaat, maar de naam wordt zelf niet genoemd. Dat omschrijven is een geval van impliciet dichten. Ben ik persoonlijk nogal een fan van. Vooral als het gebruikt wordt zoals in dit gedicht.
DigitalCupcake

Ohw goh, nooit geweten, ik kende de termen wel, maar ik had er nooit bij stilgestaan wat het betekende. Bedankt voor de uitleg :P.
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”