Waar ben je gebleven
....
Laatst gewijzigd door DigitalCupcake op 18 jan 2008 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen goed gedicht? Ik vind het juist een heel goed gedicht. Goed gerijmd, zonder dat het geforceerd klinkt. En de simpele woordkeus, maakt dit voor de gevoelswaarde heel indrukwekkend. De beelden die je gebruikt zijn heel herkenbaar en iedereen kan zich er iets bij voorstellen. Je mag wel meer an dit soort 'slechte gedichten' schrijven.
Hahah meen je dat
? Dankjewel!
Ik ben er zelf niet zo trots op namelijk, maar heel erg bedankt 

Ik vind hem ook erg mooi 

The quiet scares me cause it screams the truth
@ S.A.M:
Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Bedankt voor de tip.
@ Sanne:
Dankjewel
Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Bedankt voor de tip.
@ Sanne:
Dankjewel

-
- Balpen
woow, mooi zeg!
Voor was was was, was was is!
Wouw mooi geschreven hoor 

The best way to make your dreams come true, is to wake up
Er is op dit forum wel eens de vraag nar voren gekomen wat het verschil is tussen expliciet en impliciet. Het verschil wordt in dit gedicht heel mooi naar voren gebracht.
Iedereen weet over welke aandoening het gaat, maar de naam wordt zelf niet genoemd. Dat omschrijven is een geval van impliciet dichten. Ben ik persoonlijk nogal een fan van. Vooral als het gebruikt wordt zoals in dit gedicht.
Iedereen weet over welke aandoening het gaat, maar de naam wordt zelf niet genoemd. Dat omschrijven is een geval van impliciet dichten. Ben ik persoonlijk nogal een fan van. Vooral als het gebruikt wordt zoals in dit gedicht.
Ohw goh, nooit geweten, ik kende de termen wel, maar ik had er nooit bij stilgestaan wat het betekende. Bedankt voor de uitleg
.