De Wereld van Vampiers
Ik heb net gezien dat Nienn niet meer mee doet en er dus maar 1 goede vampier meer is.
Ik had misschien beter een goede vampier gemaakt, ik hoop dat de balans van het verhaal niet in gevaar is door het overwicht aan slechte vampieren.
Ik had misschien beter een goede vampier gemaakt, ik hoop dat de balans van het verhaal niet in gevaar is door het overwicht aan slechte vampieren.
"Its all right. Its like stumbling on a rock on the roadside. It's petty...a small thing really. The place you want to go is more distant...farther off. So...it's all right you'll stand up. and you'll start walking. Soon..."- Guts (Berserk)
Wacht, het gaat even allemaal te snel o_0 Iedereen post maar wat, maar Jorinduh is nu volgens mij.
Tevens mag niemand voor een ander personage praten. Tenzij dat is afgesproken.....
Misschien kunnen de mensen die nieuw zijn binnen gekomen eerst hier wat kunnen posten?
Zodat we misschien wat duidelijkheid kunnen scheppen in deze chaos
Tevens mag niemand voor een ander personage praten. Tenzij dat is afgesproken.....
Misschien kunnen de mensen die nieuw zijn binnen gekomen eerst hier wat kunnen posten?
Zodat we misschien wat duidelijkheid kunnen scheppen in deze chaos
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
nou... volgens mij mag je als nieuwe aan het eind posten wat het nu was, maar misschien is het inderdaad een goed idee om nieuwen eerst hier te laten posten zodat we kunnen uitlegge n wat wel of niet mag, of misschien ze eerst de regels te laten lezen 
Voor de mensen die niet weten waar die staan: http://rpgverhalen.nl/viewtopic.php?f=1&t=6758

Voor de mensen die niet weten waar die staan: http://rpgverhalen.nl/viewtopic.php?f=1&t=6758
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Iedereen was toch perfect op volgorde denk ik, de enige nieuwe is sesambroodje en die heeft (waarschijnlijk onbedoeld) achteraan aangesloten. Misschien moet iemand een pb sturen met een link naar dit topic. Ik denk ook niet dat Arin er mee kan lachen dat zijn personage hier een beetje gestuurd werd, tenzij ze dit hadden afgesproken in een pb.
"Its all right. Its like stumbling on a rock on the roadside. It's petty...a small thing really. The place you want to go is more distant...farther off. So...it's all right you'll stand up. and you'll start walking. Soon..."- Guts (Berserk)
Owja nu zie ik het :p Was even in de war X3 Maar het was gewoon even vreemd, aangezien er voor iemand anders gesproken werd. Want dat staat duidelijk in de regels :p
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Ik heb broodjesesam een bericht erover gestuurd. Hopelijk meldt hij/zij zich nog even hier.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
-
- Puntenslijper
Hee iedereen,
Ik wist niet dat er een chat was en allerlei regels... Heel erg sorry, ik dacht gewoon dat je er een verhaal bij kon schrijven het spijt me. Als ik het moet verwijderen, zeg het maar.
Ik wist niet dat er een chat was en allerlei regels... Heel erg sorry, ik dacht gewoon dat je er een verhaal bij kon schrijven het spijt me. Als ik het moet verwijderen, zeg het maar.
Verwijderen niet, misschien wel een beetje aanpassen? 
Als je de regels snapt enoz, anders kun je altijd een pb sturen

Als je de regels snapt enoz, anders kun je altijd een pb sturen

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
broodjesam doet mee aan de RPG maar dacht dat hij/zij er gewoon een stukje bij kon plaatsen. Hij/zij heeft daarbij voor Arin geschreven, wat zijn personage zou doen/voelen/etc. zonder zich aan het lijstje te houden. Maar dat word nu opgelost denk ik ;]
- Er zijn geen problemen, er zijn mensen.
Zo'n groot probleem vind ik het nou ook weer niet hoor
, Ik dacht, ik zeg even waar de regeltjes staan. Maargoed, mij maakt het niet zoveel uit
.
@Asmoran: tuurlijk kan ik er wel om lachen, het was toch niet expres? Als zoiets een keer gebeurt maakt dat toch niet uit?

@Asmoran: tuurlijk kan ik er wel om lachen, het was toch niet expres? Als zoiets een keer gebeurt maakt dat toch niet uit?
-
- Puntenslijper
Oke zou ik dan in de lijst mogen van wie er aan de beurt is, dan haal ik nu mijn stuk weg en voor de volgende keer pas ik het aan en zal Arin en niet in plaatsen.
Je mag nu ook nog een stuk doen
ik dacht enkel dat er nog iemand was:p maar dat was niet. Dus je kan hem nu ook aanpassen, dansta je al onderaan de lijst.

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
lijst is aangepast,
@Broodjesesam: het maakt niet uit, alleen ter voorkoming dat we later gezeur krijgen in de vorm van "Dat mag niet" of "Waarom mag hij/zij het wel en ik niet?"
verder geen probleem.
@Broodjesesam: het maakt niet uit, alleen ter voorkoming dat we later gezeur krijgen in de vorm van "Dat mag niet" of "Waarom mag hij/zij het wel en ik niet?"

-
- Puntenslijper
Oke, Dan ga ik nu met mijn stukje bezig, dank je wel!
Haha nee, maakt niet uit hoor X3 Het maakt niet uit wie het oplost, als het maar opgelost word 
En het was ook niet zo'n ramp!

En het was ook niet zo'n ramp!
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
jorinduh
Vandaag. Als je het precies bekijkt om 19:44 
Persoonlijk vind ik het ook geen probleem om haar wat meer tijd te geven, maar de laatste keer dat ze online was was de 19e...

Persoonlijk vind ik het ook geen probleem om haar wat meer tijd te geven, maar de laatste keer dat ze online was was de 19e...
niet om vervelend te doen ofzo, maar zou het niet beter zijn als we verder gaan en haar even overslaan. Het heeft geen zin om het verhaal stil te leggen ze zal wel weer kunnen aansluiten als het haar beurt terug is.
Mee eens, ze heeft nu een week en vijf dagen gehad. Ook heb ik nou niet het gevoel dat gymles een heel belangrijk ontknopingspunt is waarbij iedereen toch écht wat moet schrijven
. En ze kan gewoon weer kunnen aansluiten als haar beurt terug is. En ze is nog steeds niet online sinds de 19e... Dat betekent dus dat Ruka aan de beurt is.

- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Er is een grote waarschijnlijkheid dat broodjessam niet meer terugkomt op de site. Dus ik stel voor dat zij/hij uit het verhaal blijft verder. Daarmee wil ik dus zeggen, je hoeft het personage Dena niet op sleeptouw mee te nemen.
"You can't start the next chapter of your life,
en wat is er met jorinduh gebeurt?
het is een week geweest ik denk dat je mag posten.
Sorry allemaal, ik wil eigenlijk heel graag posten, maar ik kan hier echt niets mee. Maar drie reacties, geen van deze reacties is in de buurt of van toepassing op mijn karakter en één is er zelfs buiten de school. Ik weet dus niet wat ik hierop moet reageren. Sorry.
gewoon alleen verder gaan en jezelf toewerken naar de andere personages. Ik vind trouwens dat het beurten systeem fataal is voor de rpg, elke keer wanneer iemand niet post moet er zo lang gewacht worden. Dit moet toch efficiënter kunnen zodat het verhaal wat opschiet.
Dan is het nu aan Tesserell