Moet dat tussen aanhalingstekens?Lovex schreef:‘Ik gaf hem een kusje op zijn neus.’
Dit leest niet fijn. Ik denk dat er: 'Hoe was de cocktail gister?' moet staan.Lovex schreef:‘Hoe de cocktail gister?’
Stap en te mag hier gewoon aan elkaar, dat moet zelfs.Lovex schreef:Ik stap te uit en zette mijn zonnebril op.
Achter wel, moet volgens mij een komma.Lovex schreef:‘Nee, was we hulp nodig hebben dan roepen we je wel’ zei Mandy.
Of achter ik moet een punt of een dubbele punt. Ik heb even geen idee maar in ieder geval één van die twee.Lovex schreef:Van de schrik schreeuwde ik ‘tweehonderd euro!’
Niets fout, maar WOW, echt hoor. Dat is niet goedkoop.Lovex schreef:Toen zei ik met een luide stem ‘ach ik had niet gedacht dat het zo goedkoop zou zijn.’ Ik liep naar Mandy toe.
Komma of dubbele punt achter oor.Lovex schreef:Ik fluisterde zachtjes in Mandy haar oor ‘zullen we gaan? Het is hier veel te duur.’
Wou kan je denk ik beter in wilde veranderen. Dat leest fijner. Maar het hoeft niet hoor.Lovex schreef:Gelukkig wou ze ook samen met me weg en liepen we de deur uit.
En (dit is mij ook al vaak vertelt), elke keer als iemand wat zegt, moet dat op een nieuwe regel dus:
‘Vandaag is het jou dag prinsesje, we doen wat jij wilt.’ ‘Ohh, dat is echt heel lief van je’ en ik gaf haar een knuffel. We liepen langs een juwelier. ‘Zullen we hier na binnen gaan?’ zei ik met een lieve blik.
Niet maar:
'Vandaag is het jou dag prinsesje, we doen wat jij wilt.'
'Ohh, dat is echt heel lief van je.' En ik gaf haar een knuffel.
We liepen langs een juwelier.
'Zullen we hier na binnen gaan?' Zei ik met een lieve blik.
Nog wat foutjes: Na = naar
ohh = oh (denk ik)
Meer kon ik niet vinden. Ik weet ook niet of je dit wilde maar ik verveelde me