The Big Argh! Topic

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
-Maaike-
Computer
Computer

"gedumpt" door een vriendin, want hoe noem je anders de beëindiging van een gewone goede vriendschap... -.-"
Ik laat vriendschappen toch liever verwateren dan dat ze letterlijk in mn gezicht zeggen dat ze de vriendschap na 7 jaar gezelligheid en zonder reden me niet meer hoeven.. :(
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Aah flut (wel een late reactie voor je maar ja, k had het niet eerder gelezen) voor je maaike...

Wat haat ik schrijbuien... Ben ik met Armene bezig, schiet me ineens een ander verhaal te binnen. Lykon, om gek van te worden. Ik heb dan ook heeeeele maal geen inspiratie voor Armene omdat ik een deel van Lykon in mijn hoofd heb. Ik heb het zo in elkaar weten te frutselen dat het nog wel bij elkaar hoort maar toch.
Grrrrrrr
Shit happens, just flush it and move on!
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Ja hoor heb ik weer, mijn harde schijf kapot van mijn pc. Heb ik een heeeeeel groot stuk voor Fallen Angel (jah hoor, ik weer met (alll) mijn verhalen) geschreven en nog niet op mijn stickie gezet! Helemaal kwijt! Kan ik weer overnieuw. Ik heb dus alleen nog maar wat ik op het forum gepost heb...
Balen............................
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Mena, bah, da's balen. Nouja, ik heb dat ook met een paar verhalen, eentje zelfs al af. Ze stonden op een oudere met een bak zonder deftige usb maar wel nog met zo'n diskette. Computer overvol virussen, ouders zonder waarschuwing internet erop afgesloten. Wat doe je dan? Op een diskette zetten... Diskette + virussen - verhalen --'
Soo, geluk dat je nog een stuk op het forum staan hebt..

Regen, ik haat het.
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Heel irrtant als iemand er heel lang over doet om te antwoorden op een berichtje -.- en nee sask ik heb het niet over jou maar je mag je bent aangesproken voelen hoor (:

Oh en ook heel fijn als mijn iPod besluit dat ik dit topic "leuk" vind -.- kan dat ook weer ongedaan worden gemaakt misschien? (':
When the power of love overcomes the love of power.
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Je kunt topic unliken door nogmaals op de "vind ik leuk" knop te klikken.

Backuppen is altijd heel belangrijk. Misschien moet je erover nadenken om een dropboxaccount aan te maken en daar je verhalen in op te slaan?
Why are you so frightened? Have you no faith?
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik ga een andere hobby zoeken, seriously, geen letter raakt er op papier en als het dan gaat, maak ik het niet af --'
~*~
~*~

Tesserell
Vulpen
Vulpen

Dropbox is heel handig, speciaal voor de schrijvers onder ons die gebruik maken van meerdere computers. Zeker installeren!

@xIMY
Vriendschappen kunnen soms heel lastig zijn. En wat gemeen dat ze je zomaar dumpt! Verwateren is toch veel minder erg?
En geen andere hobby zoeken! Nou ja, in elk geval niet om deze te vervangen! Ik weet soms ook absoluut niet wat ik moet, maar dan laat ik het een tijdje liggen en hoop ik dat de inspiratie vanzelf komt.

Ik ben al de hele week ziek, net in de week dat er de leukste dingen zijn, in en buiten school :(
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Wat voor psychisch probleem hebben die mensen die Kristen Stewart 'haten'? Like wat heeft ze hen ooit misdaan?! Ze is echt super geweldig awesome talented lovely en super knap en alles positief! Dat ze geen emoties zou hebben is ook grote onzin, zij heeft er echt superveel en kan zij er wat aan doen dat ze wat ongemakkelijk is met interviews en groot publiek --' waarom moet iedereen altijd overal een mening over vormen terwijl ze er niet eens vanaf weten --'
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Maandag weer naar school :(
En deze laatste periode is echt donders druk en ik heb er echt totaal geen zin in 0.o
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
mena1998
Typmachine
Typmachine

Moet gewoon 77 woorden leren voor frans! Echt geen zin......
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ouders... :gr:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Eh? What's wrong with them?

Ugh, ik ben zo dood dat ik mijn gezicht in het beeldscherm zou kunnen begraven, maar ik moet nog twee hoofdstukken lezen --' dat wordt morgen maar doen, vandaag komt er niks meer binnen. Een keer op tijd naar bed, dat is uniek^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Nou.. om een lang verhaal kort te maken. M'n nichtje heeft al 3 weken lang hoofdpijn. Nou, vind ik hartstikke rot voor d'r. Ze is naar de dokter geweest, heeft bloed laten afnemen en ze moet over 2 weken een MRI scan. En dat allemaal omdat ik 2 maanden geleden een trombose heb gekregen in m'n hersenen. Het erge vind ik dat ze alles openbaar op twitter plaatst om zo aandacht te krijgen en daarbij komt dat ik nooit een kik heb gezeten en me groot probeer te houden, maar niemand weet hoe zwaar ik het eigenlijk heb. En dan loopt zij een beetje aandacht te trekken en ja.. ik zou het heel erg vinden als er echt iets is, maar dit is niet de eerste keer dat er uiteindelijk niets aan de hand is. Ik kan d'r op de één of andere manier gewoon niet meer goed vertrouwen.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Saskjezwaard schreef:Eh? What's wrong with them?

Ugh, ik ben zo dood dat ik mijn gezicht in het beeldscherm zou kunnen begraven, maar ik moet nog twee hoofdstukken lezen --' dat wordt morgen maar doen, vandaag komt er niks meer binnen. Een keer op tijd naar bed, dat is uniek^^
Wat is er dan dan je je zo dood voelt? :(
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Nou, mijn ouders denken altijd maar dat ze het recht hebben om precies te bepalen wat ik allemaal moet doen. Alsof ik word geleefd ofzo. Heel hatelijk --' Zoals nu weer, ze hebben bedacht mijn internet er maar uit te halen omdat ik te veel op twitter zou zitten. Nou, in vergelijking met een aantal anderen valt het allemaal nog best mee. Argh!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Wow, een trombose in je hersenen, dat is heftig! Heb je daar nog last van of gaat het nu allemaal weer goed? Tja, het vervelende is dat mensen anders reageren op wat er met hen gebeurd. En zij misschien troost vindt in steunbetuigingen iedereen. Zelf zou ik zoiets ook niet zo openbaar zetten, trouwens, is mij veel te privé.
Maar als het echt om aandachttrekken is, gaat na een tijdje dat gedrag tegen haar werken als er de hele tijd niks aan de hand blijkt te zijn. Dus ze kan zichzelf er alleen maar mee hebben.
Maar goed, dat maakt het nog steeds niet leuk.

En nu voel ik me een aansteller xD ik moest werken vandaag en dat is elke zondag de benen onder mijn lijf vandaan lopen om alles op orde te krijgen. En daar kunnen mijn rug en knieën niet zo goed tegen, jammer genoeg. Maar goed, een nachtje slapen en dan is dat weer voorbij^^

@ Emilia:
Ah, klinkt bekend, jammer genoeg --' nou ja, niet twitter, ik zit niet op twitter, maar dat bepalen wat je moet doen. En dan van die vreemde oplossingen xD al moet ik zeggen dat het nu allemaal meevalt nu ik 19 ben -mag ook wel trouwens :P- dus misschien is er hoop voor je ouders^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

@Saskia: Ja, heb je gelijk in. Ik had het er ook al met m'n ouders over gehad en die zeiden precies hetzelfde als jou, haha. Ik hoop voor d'r dat er niets ernstigs is, serieus, maar ze hoeft echt niet alles op twitter te zetten hoor, kom op. Ik word echt depressief van dat soort berichten.
Met mij gaat 't gelukkig weer goed hoor, lichamelijk gezien. Aan de bloedverdunners en ik mag wss over 3 maanden stoppen. Geestelijk gezien is het allemaal nog een beetje ingewikkeld.
Als het werken je te veel wordt, moet je misschien iets minder gaan doen? Je lichaam geeft een teken dat het te veel is. Rust maar lekker uit! (:
Saskjezwaard
Computer
Computer

O god, ik weet niet of ik dat positief moet opvatten haha xD ik ben te jong om al als ouder te praten :P
Dat lichamelijk is mooi om te horen, dat geestelijke wat minder. Dat wordt namelijk nogal eens onderschat, terwijl dat heel lang door kan blijven spelen. En ook doordat je het alleen zelf merkt en voelt. Als je erover wil praten, kan je gerust een pbtje sturen, hoor. Het kan misschien helpen om het aan een onbekende op internet kwijt te kunnen ;)
Het probleem met het werken is dat ik het geld nodig heb, anders kan ik mn kamer niet betalen. En zoveel werk ik eigenlijk niet, maar 10 uur in de week. Maar ik heb gewoon een zwakke rug en m'n knieën zijn volgens mij ook wat kapot gegaan door volleybal. En ik ben ook niet al te voorzichtig aangelegd. Maar goed, idd uitrusten en dan kan ik er weer tegenaan^^
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Volleybal is inderdaad funest voor je knieën. Mijn vader is trainer geweest en hij heeft nu bij de minste inspanning al last ervan. Ik heb ook 9 jaar gevolleyd, maar gelukkig nergens last van.
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
mena1998
Typmachine
Typmachine

Waarom hebben ze brood uitgevonden! Ik vind het zo goor hé!
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

@mena: Eindelijk! iemand die mij begrijpt! (Of moet ik dit bij spuw je happyness zetten =P )
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Is er iemand die goed is in Frans die voor mij 13 kortverhalen van het Frans naar het Nederlands kan vertalen en/of samenvatten? ;S
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
mena1998
Typmachine
Typmachine

Arin, jep denk het wel...
xILY., ik denk het niet... Ben er zelf ook slecht in namelijk.

Mijn Argh!: ik heb een 5.9 op een proefwerk van Nederlands.... Onvoldoende, eigenlijk niet maar voor mij is een 7 pas een voldoende... En nee dat ligt niet aan mijn niveau dat ik doe, zo voel ik het gewoon.
Tesserell
Vulpen
Vulpen

@xILY

Ik ben goed in Frans? Pb me maar als je m'n hulp nodig hebt ;)
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik kan gewoon geen waardige einden schrijven --' op het einde van een verhaal wil ik er altijd vanaf dus dan beslis ik heel droog dat ik dan maar een einde doe. Jammer dat het er spastisch uitkomt dan... Naja dat is altijd nog aan te passen. Mijn verhaal is wel af, nu. *verkeerd topic*
Requiem
Balpen
Balpen

Ik wil schrijven maar het is een grote rotzooi daar in m'n hersenpan. Zucht... ik ben gedoemd tot voor altijd inspiratieloos zijn.
En pfff, mijn mentrix denkt dat ik op het punt sta van de Eiffeltoren af te springen en zwaar gepest wordt. Right, daar merk ik anders niks van. D:
I got a jar of dirt, I got a jar of dirt, and guess what's inside it!
- Jack Sparrow
arendaaa
Typmachine
Typmachine

HAHA. Zolang je er zelf niets van merkt;p

Ik baal echt. Al vanaf vorig jaar september ben ik bezig met 3 maanden achter elkaar mijn kamer schoon en netjes te houden. EN HET LUKT ME GEWOON NIET.
En ik vind het zo stom. Want als ik hem 3 maanden netjes heb, krijg ik gewoon een nieuwe kamer.
ARGH!
iloveyou' 25.08.2012
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Jeezz! De accukabel van mijn laptop daarnet geflipt. Plastic doorgesmolten, de vonken vlogen er vanaf (letterlijk), gigantische rookwolk, als ik hem eruit wil trekken springen er weer vonken uit, dit keer op mijn hand (Au). Nu hem er eindelijk uitgekregen en meteen de stroom uitgezet.
En zo zien we maar weer hoe gevaarlijk technologie kan zijn...

En arendaaa, ook als je er zelf niks van merkt kan het behoorlijk vervlend zijn als een leraar dat denkt, ik heb het ook bij mijn wiskundelerares. Kamers niet netjes kunnen houden, ja. Daar heb ik ook last van
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Oké. Ik vier vandaag m'n verjaardag voor de mensen uit m'n klas en ik zou super blij moeten zijn, maar er zijn een paar stumperts die op het laatste moment afzeggen en dat is echt niet fijn als je daar rekening mee hebt gehouden met boodschappen en er van uit ging dat ze gewoon gezellig kwamen. Ik ben niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld.. :cry:
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

arendaaa schreef:HAHA. Zolang je er zelf niets van merkt;p

Ik baal echt. Al vanaf vorig jaar september ben ik bezig met 3 maanden achter elkaar mijn kamer schoon en netjes te houden. EN HET LUKT ME GEWOON NIET.
En ik vind het zo stom. Want als ik hem 3 maanden netjes heb, krijg ik gewoon een nieuwe kamer.
ARGH!
Ik heb dus totaal geen moeite met m'n kamer netjes houden, maar dat komt waarschijnlijk omdat als iets niet netjes is, het echt chaotisch in mijn hoofd wordt. Alles moet op de goede plek staan, alles tot in de detail. Ik heb er ooit aan gedacht dat ik smetvrees of iets dergelijks heb, maar zo erg is het nou ook weer niet, hahaha. Als ik iets heb gebruikt in m'n kamer, ruim ik het direct weer op en voordat ik ga slapen loop ik alles nog even na of het wel netjes is. Oké, misschien een beetje overdreven, maar als je dit 3 maanden volhoudt, krijg je wel je nieuwe kamer! :D
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ah het is echt vervelend als mensen ineens afzeggen heh, daar kan ik me zelf ook zo aan ergeren! Heb je net alles geregeld en dan komen ze aanzetten van 'ja sorry er is iets tussen gekomen' -.-

Mijn kamer is volgens mij gewoon normaal :P niet echt veel troep want daar kan ik niet tegen, niet al te netjes want dat lukt me toch niet :P sws snap ik niet als ouders zeuren over troep in MIJN kamer. Daar hoeven ze niet eens te komen, maar toch zeuren ze. Ik zeg er toch ook niet van dat onze zolder één grote troep is (':

Mensen die claimen 'fan' te zijn terwijl ze er nog bijna niets van weten. Of boeken niet hebben gelezen, alleen het uiterlijk belangrijk vinden... Argh!
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Mensen die claimen 'fan' te zijn terwijl ze er nog bijna niets van weten... Tsja. Er is een verschil tussen een echte fangril/fanboy en fan zijn. Dit zijn woorden van een vriendin van mij, hahaha.
Ik beweerde dat ik fan was van One Direction, maar dat ben ik blijkbaar niet.. want ik weet niet eens hoe oud ze zijn. :'(
Ja, hallo.. ik vind hun muziek gewoon leuk. En waar ben jij dan zo pissed over? (Wat is je naam? :$)
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Huh heb je het nou tegen mij? Ik ben Emilia xD
Nou, Louis is 20, Zayn 19, Liam weet ik niet precies en de rest 18... Dacht ik. Alleen Louis en Zayn weet ik zeker xD onthouden! :P
Ik ben een fangirl :angel maar niet meer van One Direction. Wel van The Hunger Games :D
Umm even iets arghs bedenken anders ga ik teveel off topic...

KOUD BADWATER! Argh
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

ejell schreef:Huh heb je het nou tegen mij? Ik ben Emilia xD
Nou, Louis is 20, Zayn 19, Liam weet ik niet precies en de rest 18... Dacht ik. Alleen Louis en Zayn weet ik zeker xD onthouden! :P
Ik ben een fangirl :angel maar niet meer van One Direction. Wel van The Hunger Games :D
Umm even iets arghs bedenken anders ga ik teveel off topic...

KOUD BADWATER! Argh
Jajajaja, ik had het tegen jou! Haha. Mooie naam Emilia.
Whoooooooooo, ik ben ook fan van The Hunger Games. Of wacht.. ben ik fan? Ja, ik vind mezelf genoeg fan. Hahaha

Iew, koud badwater is super vies, ook al heb ik geen bad.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Splinters, waarom bestaan die domme dingen? En waarom kunnen ze in je voet schieten. Aw aw aw. (oke, misschien ben ik gewoon kleinzerig, dat kan ook)
~*~
~*~

mena1998
Typmachine
Typmachine

:D The hunger games! I love it! Net het boekje dat verkeerd om ligt gezien, zo'n klein mini meeneemboekje... 12.50 bij de V&D in Leeuwarden/jouwerd (of whatever, zeg het vaak maar ik weet niet hoe je het schrijft...)

Argh! Was ik aan het bakken, zo'n taart achtig dingetje dat net kunst is in mijn ogen. Soort beeldhouwen van cake en marsepijn. Maar dan heeft mijn zusje het """"""""geniale""""""""" idee om er op te gaan meppen :@ Argh!

@xIMISSYOU, hoor je ze te voelen dan? :P
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Wanneer het niet lukt om een normaal stuk te schrijven --'
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

@ mena, ja dat voel je, zeker dat alsje er met iedere stad die je zet, hem naar de verkeerde richting duwt, voelt aan alsof je met een naald in je arm prikt. Maar ik zeg het; ik ben waarschijnlijk gewoon kleinzerig.

@ejell, dat vraag ik me ook af, het lucht mij ook niet
~*~
~*~

Requiem
Balpen
Balpen

De kat van mijn opa en oma, Grijs, wordt ingeslapen. Ze is helemaal op, als ze van de bank of je schoot af springt, zakt ze direct door haar poten en ze is echt heel erg mager, omdat er niks meer naar binnen komt, of het wordt er gelijk weer uitgekotst. Twee katten verderop die haar eten jatten, helpen ook niet echt mee. Dus ik snap dat ze ingeslapen moet worden. Maar dat betekent niet dat ik nu vrolijk ben, want ik voel me echt klote. Ben hartstikke aan haar gehecht. :'[
Woensdag gaat de dierenarts haar laten inslapen om half 12, en of ik nou school heb of niet, ik ga er gewoon heen. Wil gewoon afscheid kunnen nemen.
Ach, ze is 20 jaar geworden, 100 jaar in mensenjaren en ze heeft een goed leven gehad, dus wat dat betreft.. maar het blijft hartstikke kut. (eerste keer dat een van 'mijn' huisdieren wordt ingeslapen. ;s)
I got a jar of dirt, I got a jar of dirt, and guess what's inside it!
- Jack Sparrow
lmk
Potlood
Potlood

Goh dit topic kom ik ook precies op t goede moment tegen ...
Ik voel me nu echt niet fijn, er zit mij gewoon zo veel dwars en dan geen kleine probleempjes.
Morgen ook nog eens mijn laatste examen, Niet leuk :(
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik wil schrijven en het lukt niet en let op, over een week als het examens zijn ga ik met bakken inspiratie zitten O.o
~*~
~*~

Xatham
Banned
Banned

@Sarina: Ik ken je probleem, dat heb ik dus ook echt de hele tijd! *grompf* Misschien een tip (het werkt bij mijn in ieder geval): ga een uurtje naar buiten (tussen 7 en 8 of zo) dan is het niet meer zo heet maar nog wel lekker warm buiten. En dan schrijf ik gewoon op papier (en typ ik het later over op de computer) en stop met schrijven op een hoogtepunt in je verhaal, zo kun je later weer makkelijker verder schrijven.
As the phoenix arises from his ashes...
Rubenorignal
Balpen
Balpen

ahhhhhhhhh ik ben alleen thuis want me ouders zijn op vakantie dat is wel chill. maar nu heeft me vader vergeten de pita broodjes te halen voor mijn shoarma en waar had ik nou net vreselijk zin in! shoarma, moet ik morgen helemaal naar de winkel om pita broodjes te halen. dus nu patat eten terwijl ik zo een zin had in mijn broodje shoarma

zo dat moest er even uit :p
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
Saskjezwaard
Computer
Computer

:firstworldproblems: haha, sorry, was het eerste wat in me opkwam, Rubenoriginal xD ik denk dat mijn broertje het niet erg had gevonden als hij in jouw situatie had gezeten, de ene dag friet, de andere dag shoarm, heaaaven xD

Heb ik op dit moment een argh? Jah, wel een beetje, zeurende moeders --' af en toe zou ik haar vriendelijk willen verzoeken haar kop dicht te houden, maar natuurlijk ben ik zo lief dat ik dat gezeur langs me heen laat glijden :angel ja mam, ik ga morgen het gras wel maaien. Hm, nu ik erover nadenk, ik denk dat morgen in dit topic een post staat dat ik grasmaaien zo haat xD
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”