Ik laat vriendschappen toch liever verwateren dan dat ze letterlijk in mn gezicht zeggen dat ze de vriendschap na 7 jaar gezelligheid en zonder reden me niet meer hoeven..

Wat is er dan dan je je zo dood voelt?Saskjezwaard schreef:Eh? What's wrong with them?
Ugh, ik ben zo dood dat ik mijn gezicht in het beeldscherm zou kunnen begraven, maar ik moet nog twee hoofdstukken lezen --' dat wordt morgen maar doen, vandaag komt er niks meer binnen. Een keer op tijd naar bed, dat is uniek^^
Ik heb dus totaal geen moeite met m'n kamer netjes houden, maar dat komt waarschijnlijk omdat als iets niet netjes is, het echt chaotisch in mijn hoofd wordt. Alles moet op de goede plek staan, alles tot in de detail. Ik heb er ooit aan gedacht dat ik smetvrees of iets dergelijks heb, maar zo erg is het nou ook weer niet, hahaha. Als ik iets heb gebruikt in m'n kamer, ruim ik het direct weer op en voordat ik ga slapen loop ik alles nog even na of het wel netjes is. Oké, misschien een beetje overdreven, maar als je dit 3 maanden volhoudt, krijg je wel je nieuwe kamer!arendaaa schreef:HAHA. Zolang je er zelf niets van merkt;p
Ik baal echt. Al vanaf vorig jaar september ben ik bezig met 3 maanden achter elkaar mijn kamer schoon en netjes te houden. EN HET LUKT ME GEWOON NIET.
En ik vind het zo stom. Want als ik hem 3 maanden netjes heb, krijg ik gewoon een nieuwe kamer.
ARGH!
Jajajaja, ik had het tegen jou! Haha. Mooie naam Emilia.ejell schreef:Huh heb je het nou tegen mij? Ik ben Emilia xD
Nou, Louis is 20, Zayn 19, Liam weet ik niet precies en de rest 18... Dacht ik. Alleen Louis en Zayn weet ik zeker xD onthouden!
Ik ben een fangirlmaar niet meer van One Direction. Wel van The Hunger Games
Umm even iets arghs bedenken anders ga ik teveel off topic...
KOUD BADWATER! Argh