The One Shot Club
@Xatham. Twee mensen raken verdwaald nadat ze afgedwaald waren tijdens een rondleiding in de jungle. Met een oerwoud vol met giftige spinnen, slangen, muggen en andere insecten zetten ze alles op alles om terug te komen naar de bewoonde wereld.
Schoot me even te binnen. Weet niet of je er iets mee kan...?
Schoot me even te binnen. Weet niet of je er iets mee kan...?
Zeg wat je denkt, denk wat je zeg. Zeg wat je wilt, wil wat je zegt...
Verbazing is de eerste stap naar Wijsheid
-
- Puntenslijper
Ik wil ook graag een opdracht (:
Aangezien ik de laatste tijd echt geen inspiratie heb.
Het liefst iets met "young-adult"

-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Wat bedoel je met dat laatste?xLove_Denise schreef:Ik wil ook graag een opdracht (:
@wey? Sorry, ik heb geen idee, maar als ik wat weet, dan hoor je van me

Shit happens, just flush it and move on!
-
- Puntenslijper
Een thriller voor de jeugt (:mena1998 schreef:Wat bedoel je met dat laatste?xLove_Denise schreef: Het liefst iets met "young-adult"
Zo iets als de boeken van Mel Wallis de Vries.
Ergens iets in dat genre.
@Wey: bedankt voor je opdracht, ik zal kijken wat ik ermee kan!
Uhmm, ik heb ook wel een opdracht voor je maar ik waarschuw je wel: hij is best moeilijk omdat het niet iets concreets was. Ik heb hem ook al aan iemand anders gegeven maar die kwam er geloof ik nog niet helemaal uit. Ben niet bang om de opdracht af te wijzen:
Je hoofdpersoon komt voor een belangrijke keuze te staan. Een keuze die zijn/haar leven drastisch kan beïnvloeden. De keuze is onomkeerbaar. Maar hoe meer de hoofdpersoon er over nadenkt hoe meer hij zich realiseert dat wat hij ook kiest de uitkomst in beide gevallen gelijk zal zijn en dat in beide gevallen de keuze leidt tot een enorm drama/negatief iets. Hoe gaat de hoofdpersoon hier mee om? Wat is de keuze? Wat zijn de mogelijkheden? Wat doet de hoofdpersoon? Een vrij vage opdracht, maar ik ben benieuwd
Uhmm, ik heb ook wel een opdracht voor je maar ik waarschuw je wel: hij is best moeilijk omdat het niet iets concreets was. Ik heb hem ook al aan iemand anders gegeven maar die kwam er geloof ik nog niet helemaal uit. Ben niet bang om de opdracht af te wijzen:
Je hoofdpersoon komt voor een belangrijke keuze te staan. Een keuze die zijn/haar leven drastisch kan beïnvloeden. De keuze is onomkeerbaar. Maar hoe meer de hoofdpersoon er over nadenkt hoe meer hij zich realiseert dat wat hij ook kiest de uitkomst in beide gevallen gelijk zal zijn en dat in beide gevallen de keuze leidt tot een enorm drama/negatief iets. Hoe gaat de hoofdpersoon hier mee om? Wat is de keuze? Wat zijn de mogelijkheden? Wat doet de hoofdpersoon? Een vrij vage opdracht, maar ik ben benieuwd
As the phoenix arises from his ashes...
-
- Balpen
Ik wil het ook proberen! dan maak ik eindelijk een verhaal af nu ik toch vakantie heb eh!
maar ik wil graag iets in de richitng van drama dat heb ik nog nooit geprobeerd!
maar ik wil graag iets in de richitng van drama dat heb ik nog nooit geprobeerd!
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Mmmm, ik heb geen vakantie maar wel lekker toneelspelen (nou ja, het decor verwisselen tussen de scenes)! Vanmiddag en morgen dus geen les!
Maar ach, ik wil ook even een opdrachtje. Het liefst fantasy, thriller of iets heel vaags. ofzo...
Maar ach, ik wil ook even een opdrachtje. Het liefst fantasy, thriller of iets heel vaags. ofzo...
-
- Typmachine
Heeft iemand misschien ook een opdracht voor mij in de aanbieding? 
Ik heb echt al maanden niet meer geschreven en ik ben momenteel echt totáál inspiratieloos. Op deze manier hoop ik er weer een beetje in te komen... :<
Het liefst niet een onderwerp dat te ver buiten de genres ligt waar ik normaal over schrijf. Beetje spannend mag ook wel...

Ik heb echt al maanden niet meer geschreven en ik ben momenteel echt totáál inspiratieloos. Op deze manier hoop ik er weer een beetje in te komen... :<
Het liefst niet een onderwerp dat te ver buiten de genres ligt waar ik normaal over schrijf. Beetje spannend mag ook wel...
Ha, die opdracht lijkt me leuk om te doenSaskjezwaard schreef:Iemand komt erachter dat heel haar/zijn leven een leugen is. En dat kun je heel groot denken. Misschien is ze geadopteerd (is wel een beetje cliché), misschien zijn haar ouders stiekem van de maffia, of, meer in de fantasy^^, gebeurt er iets wat ze nooit had verwacht.
Had ik nog ergens in mijn hoofd zitten als reserve-ideevind je het wat of zal ik iets anders verzinnen?

Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
Ik weet niet wat je normaal schrijft, liefde? Misschien is dit een suggestie:Classy Cat schreef:Heeft iemand misschien ook een opdracht voor mij in de aanbieding?
Het liefst niet een onderwerp dat te ver buiten de genres ligt waar ik normaal over schrijf. Een beetje spannend mag ook wel...
Je hp is ontvoerd. Haar vriend zit in het complot en is dus medeschuldig, maar dat heeft je hp niet door. Tot op het moment wat jij misschien wel in een one-shot gaan schrijven ;3
Ik ben heel slecht in ideeën verzinnen, maar oké, misschien is dit wel iets... ;p
Succes!
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
-
- Typmachine
Whoa - dat vind ik wel een goeie, eigenlijk! o.ó
Kijken of ik het kort genoeg kan maken. xD
Kijken of ik het kort genoeg kan maken. xD
-
- Typmachine
Ik wacht nog steeds, heeft iemand aub een idee voor me
Genre maakt niet uit, maar please geen romantiek/roman. Dat vind ik niet zo leuk XD
@DesireeD, welk genre wil je dan?

Genre maakt niet uit, maar please geen romantiek/roman. Dat vind ik niet zo leuk XD
@DesireeD, welk genre wil je dan?
@mena1998 maakt niet veel uit maar geen fanfictie of comedy
Idee voor jou....
Je hp zijn/haar vriend(in) wordt al een tijdje achter volgt door een raar iemand die je het ene moment ziet en dan weer weg is. Maar nu is je vriend(in) verdwenen en jij weet dat die engerd achter hem/haar aanzat. Deze engerd zit nu ook achter jou aan.
Als je het wat vindt maak er wat van :p
Idee voor jou....
Je hp zijn/haar vriend(in) wordt al een tijdje achter volgt door een raar iemand die je het ene moment ziet en dan weer weg is. Maar nu is je vriend(in) verdwenen en jij weet dat die engerd achter hem/haar aanzat. Deze engerd zit nu ook achter jou aan.
Als je het wat vindt maak er wat van :p
Everything is the same except the time
-
- Typmachine
Mmm, misschien.
Ideetje dat me zo te binnen schoot XD:
Je hp heeft de hele tijd (enge/schokkende) visioenen, ze komen uit. Dan krijgt je hp een visioen over zijn/haar beste vriend(in).
Wat doet je hp...
Ideetje dat me zo te binnen schoot XD:
Je hp heeft de hele tijd (enge/schokkende) visioenen, ze komen uit. Dan krijgt je hp een visioen over zijn/haar beste vriend(in).
Wat doet je hp...
ben al klaar met het verhaal 
http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 76&t=15202
hoop dat het wat is

http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 76&t=15202
hoop dat het wat is
Everything is the same except the time
Ik zou ook graag een opdrachtje willen, en aangezien school bijna voorbij is zal ik hier wel vaker komen, haha c:
Ik heb niet echt wensen voor de opdracht, maar liever niet iets romantisch want dat soort verhalen wil ik het liefst verscheuren en verbranden c:
Ik heb niet echt wensen voor de opdracht, maar liever niet iets romantisch want dat soort verhalen wil ik het liefst verscheuren en verbranden c:
Quoth the Raven, ''Nevermore''
Iemand naar mijn hartje
Oke twee beste vrienden, vriendinnen die elkaar al jaren kennen. Een van hen blijkt psychopaat/moordenaar te zijn, de ander betrapt die op dat moment iemand vermoord.
Hoe het afloopt mag je zelf bepalen:) en welke tijd het afspeelt enz. ook.

Oke twee beste vrienden, vriendinnen die elkaar al jaren kennen. Een van hen blijkt psychopaat/moordenaar te zijn, de ander betrapt die op dat moment iemand vermoord.
Hoe het afloopt mag je zelf bepalen:) en welke tijd het afspeelt enz. ook.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Toetsenbord
Voorkeuren? Genre e.d.?
Zoniet, bereid je dan maar voor :p
Zoniet, bereid je dan maar voor :p
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Toetsenbord
Schrijf een verhaal over een eeneiige drieling (M/V).
De drieling gaat naar dezelfde school of werkt bij hetzelfde bedrijf, zoiets. Ook wonen ze in hetzelfde huis (wel eigen kamers).
Twee van de drie worden verliefd op hetzelfde meisje/jongen.
Ook is er een Schijnbaar Onmogelijke Opdracht (hier kun je het eeneiige drieling gebeuren misschien leuk gebruiken ;-)
En wat dan? Loopt het goed af? Krijgt de drieling liefde en geluk? Of eindigt het debacle is een drama?
Kun je met dit idee werken? :)
~Chris
De drieling gaat naar dezelfde school of werkt bij hetzelfde bedrijf, zoiets. Ook wonen ze in hetzelfde huis (wel eigen kamers).
Twee van de drie worden verliefd op hetzelfde meisje/jongen.
Ook is er een Schijnbaar Onmogelijke Opdracht (hier kun je het eeneiige drieling gebeuren misschien leuk gebruiken ;-)
En wat dan? Loopt het goed af? Krijgt de drieling liefde en geluk? Of eindigt het debacle is een drama?
Kun je met dit idee werken? :)
~Chris
Als ik eerlijk ben.. :')
Ik vind het orgineel en leuk bedacht maar ik las het een paar keer over en dat wordt 'm gewoon niet.
Nu zeur ik, ofniet? =p
Ik vind het orgineel en leuk bedacht maar ik las het een paar keer over en dat wordt 'm gewoon niet.
Nu zeur ik, ofniet? =p
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, just be true to who you are.
-
- Toetsenbord
Nee hoor je zeurt niet :P Je mag zelf kiezen wat je wilt schrijven ;-)
Wat dacht je van een verfrissende wending aan het Oedipus verhaal? Een jongen (geadopteerd) vermoord zijn biologische vader en wordt verliefd op zijn biologische moeder. Daar komt ie later natuurlijk pas achter.
Doe er iets leuks mee waardoor het anders wordt dan het echte Oedipus verhaal. (bv draai wat rollen om zoals jongen vermoord moeder en wordt verliefd op vader, kies maar een leuke aanpassing)
Dat beter? :) Zo niet dan ga ik weer iets anders bedenken tot je er wat mee kan ^^
Wat dacht je van een verfrissende wending aan het Oedipus verhaal? Een jongen (geadopteerd) vermoord zijn biologische vader en wordt verliefd op zijn biologische moeder. Daar komt ie later natuurlijk pas achter.
Doe er iets leuks mee waardoor het anders wordt dan het echte Oedipus verhaal. (bv draai wat rollen om zoals jongen vermoord moeder en wordt verliefd op vader, kies maar een leuke aanpassing)
Dat beter? :) Zo niet dan ga ik weer iets anders bedenken tot je er wat mee kan ^^
-
- Toetsenbord
Het is een verhaal uit de Griekse Mythologie. De term 'Oedipus-complex' komt er ook vandaan (Verliefd worden op één van je ouders geloof ik).
Als je naar Oedipus googled staat er vast wel een mooie beschrijving van het verhaal :p
Zo hebben die jaren op het gymnasium toch nog zin :p
Als je naar Oedipus googled staat er vast wel een mooie beschrijving van het verhaal :p
Zo hebben die jaren op het gymnasium toch nog zin :p
-
- Typmachine
Heeft iemand nog een ideetje voor mij? Het liefst fantasy of eng (oid) maar aub geen romantiek, of niet te ernstig 

Iemand ook nog een opdrachtje voor mij? Fanfic van SP, TH, twilight. Vooral geen fantasy of horror, liefs iets met drama of romantiek xD (vraag niet veel hoor xd)
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
-
- Toetsenbord
Nu ben ik vast heel domme dingen vragen maar ik heb altijd al GIGANTISCHE problemen gehad met het onthouden/doorhebben van afkortingen xD
Wat is SP, wat is TH? :P
Wat is SP, wat is TH? :P
haha, juist ejell xD Sorry, ik moet opletten dat niet iedereen dat gebruikt xD Tokio Hotel en Simple plan dus xD
~*~
~*~
~*~
Het is niet dat ik jou negeerde hoor, Mena, maar ik weet echt begod niets voor fantasy of dergelijke xD ik kan je iets romantisch geven, maar daar ben je niks meee, dus ik laat het lieveer aan iemand over die wél een leuke opdracht voor je weet ^^
~*~
~*~
~*~
-
- Toetsenbord
Fantasy ideetje:
Maak een wereld waar twee rassen leven. Het ene ras dient het andere, zoals het altijd al is geweest, maar niet terecht; beide rassen zouden eigenlijk gelijk moeten zijn. Je hoofdpersoon is iemand van het dienende ras en heeft een aandeel in de opstand/ondergrondse rebellen tegen het dominerende ras.
Kun je daar iets mee?
EDIT: Deze is dus voor mena bedoeld :p
Maak een wereld waar twee rassen leven. Het ene ras dient het andere, zoals het altijd al is geweest, maar niet terecht; beide rassen zouden eigenlijk gelijk moeten zijn. Je hoofdpersoon is iemand van het dienende ras en heeft een aandeel in de opstand/ondergrondse rebellen tegen het dominerende ras.
Kun je daar iets mee?
EDIT: Deze is dus voor mena bedoeld :p
-
- Balpen
Aangezien ik totaal vast zit met een verhaal op dit moment, moet ik fv mn gedachten eraf halen en iets randoms gaan schrijven. Het liefst iets dramatisch/romantisch, geen fantasy alsjeblieft. Verzin iets leuks hehe.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
@ xIMISSYOU umm... Iets over hoe die gasten van SP tegen de opkomende boybands kijken? Dus tegen One Direction en The Wanted enzo... Just a random thought^^
@ Chris Dat idee doet me denken aan een verhaal van Saskia dat hier ooit op stond XD Zilveren Nacht (:
@ DropsOfJupiter wat dacht je van iets dat iemand die iemand leert kennen door iets wat ie echt z'n passie noemt en dan gaan ze een beetje afspreken, maar dan komt je hp erachter dat die persoon helemaal niet hetzelfde denkt over de passie en juist helemaal gaat afkraken. hoe beïnvloedt dit de relatie die ze net hebben opgebouwd?
@ Chris Dat idee doet me denken aan een verhaal van Saskia dat hier ooit op stond XD Zilveren Nacht (:
@ DropsOfJupiter wat dacht je van iets dat iemand die iemand leert kennen door iets wat ie echt z'n passie noemt en dan gaan ze een beetje afspreken, maar dan komt je hp erachter dat die persoon helemaal niet hetzelfde denkt over de passie en juist helemaal gaat afkraken. hoe beïnvloedt dit de relatie die ze net hebben opgebouwd?
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Typmachine
Zucht, jammer... Het lukt me niet! Geen enkele inpiratie voor die one-shot.
Heeft iemand nog een idee? Het liefst iets waar ik mysterieus in kan zijn!
Heeft iemand nog een idee? Het liefst iets waar ik mysterieus in kan zijn!

@ D'amezor,
Je hp is verliefd op een jongen verderop in de straat, echter heeft deze jongen al een meisje. Je hp krijgt steeds meer moordneigingen als ze het meisje samen met "haar" vriendje ziet. Ze wil, op welke manier dan ook, samen bij de jongen zijn. Dat mag levend of dood zijn.
Ik hoop dat je daar wat mee kan en anders zeg je gewoon: 'Nee.'
Ik wil ook een one-shot gaan schrijven! Het is nu vakantie en wil me niet gaan vastklemmen aan één verhaal dus ik dacht, laat ik eens paar one-shots gaan schrijven. Ik heb zelf al meerdere op mijn kladblok staan en die komen binnenkort ook online, maar ik wil eens van één van jullie een opdracht krijgen.
Mogelijke genres: Fantasie, Romantiek, Thriller, klein beetje drama. Tevens sta ik ook open voor andere genres maar ik weet niet zeker of het mij dan wel lukt om een one-shot te schrijven!
Je hp is verliefd op een jongen verderop in de straat, echter heeft deze jongen al een meisje. Je hp krijgt steeds meer moordneigingen als ze het meisje samen met "haar" vriendje ziet. Ze wil, op welke manier dan ook, samen bij de jongen zijn. Dat mag levend of dood zijn.
Ik wil ook een one-shot gaan schrijven! Het is nu vakantie en wil me niet gaan vastklemmen aan één verhaal dus ik dacht, laat ik eens paar one-shots gaan schrijven. Ik heb zelf al meerdere op mijn kladblok staan en die komen binnenkort ook online, maar ik wil eens van één van jullie een opdracht krijgen.
Mogelijke genres: Fantasie, Romantiek, Thriller, klein beetje drama. Tevens sta ik ook open voor andere genres maar ik weet niet zeker of het mij dan wel lukt om een one-shot te schrijven!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
poeh, dit word best lastig, maar ik ga het gewoon proberen!!artikel schreef:@ D'amezor,
greetz
-
- Typmachine
And my? Heeft iemand een ideetje voor een one-shot? Het liefst iets waarbij ik iets duidelijk wil maken. Bijvoorbeeld dat ik bij een andere one-shot an mij heb gedaan. Laten zien dat je met zelfs het kleinste dingetje blij kan zijn. Zoiets dus.
Iemand?
Liefs, Floor
Iemand?
Liefs, Floor