De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Oke.

Waarom komt alles altijd op mij aan! Doe ik met vijf mensen een presentatie (DONDERDAG) maar niemand begint erover. We zouden het dit keer samen doen. Anders dan het werkstuk wat IK alleen heb gedaan!
We zouden het tijdens schooltijd doen zodat ik het niet inmijn vrije tijd hoefde te doen.
Maar w hebben helemaal geen tijd meer voor donderdag, geen TWO uren (huiswerkuren) meer! Dus, wie zit hier in haar vrije tijd de presentatie voor te bereiden in haar EENTJE? Ik!

Ik verveel me dus helemaal niet.
Shit happens, just flush it and move on!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oké, en het shirt dat ik gisteren aanhad, is opeens naar een andere dimensie gevlogen ofzo --' dan maar een ander^^

Floor, kan je niet aangeven aan je leraren dat je groepsgenoten helemaal niks doen? Of komen ze weer met die onzin dat jullie er samen uit moeten komen?
Want ik denk dat het niet zal stoppen totdat of een van je leraren er consequenties aan verbindt, of dat jij gewoon zegt: ik doe niks meer, jongens, zoek het maar lekker uit! Ik heb genoeg gedaan. Want nu zitten zij gewoon niks te doen terwijl jij al het werk doet. En, hoe oneerlijk het ook is, ik denk dat het zo blijft totdat er iemand, jij of een leraar, drastisch ingrijpt. Het is net zo als in een studentenhuis, dat één iemand telkens de afwas doet en de rest niet, simpelweg omdat die ander het telkens doet.
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Mijn mentors antwoord : 'Jullie moeten er samen uit komen.'
En als ik niets doe dan heb ik een onvoldoende. Wat wel leuk is ik mag hun een inzet cijfer geven! Dat wordt een 1 voor hun
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jeeej, mijn shirtje is terug van de andere dimensie^^

Maar telt dat inzet-cijfer ook mee? Als dat zo is, is het inderdaad een goede. Ik heb zelf ook twee keer een project met iemand gedaan, waarbij de samenwerking ook niet optimaal verliep. Maar dat was toevallig twee keer onder dezelfde leraar en daarvan mochten we het punt opdelen. Dus had ik mezelf een 9 gegeven en hem een 7 gheheh^^
Gebeurt het trouwens vaker of is het toevallig nu twee keer achter elkaar zo?

Hm, ik dacht dat ik rijles had, maar mn instructeur is niet op komen dagen. Die dacht vast, het is zo'n mooie zonnige dag, die ga ik niet verpesten door te stressen of ik gezond thuiskom haha xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

mena1998 schreef:Oke.

Waarom komt alles altijd op mij aan! Doe ik met vijf mensen een presentatie (DONDERDAG) maar niemand begint erover. We zouden het dit keer samen doen. Anders dan het werkstuk wat IK alleen heb gedaan!
We zouden het tijdens schooltijd doen zodat ik het niet inmijn vrije tijd hoefde te doen.
Maar w hebben helemaal geen tijd meer voor donderdag, geen TWO uren (huiswerkuren) meer! Dus, wie zit hier in haar vrije tijd de presentatie voor te bereiden in haar EENTJE? Ik!

Ik verveel me dus helemaal niet.
Als jullie geen huiswerkuren hebben, doe het dan toch gewoon samen na school, of idd, zoals saskia zei zeg dat jij genoeg hebt gedaan en zij het maar moeten uitzoeken. Ook nog en vraagje, zeggen zij tegen jou, "doe jij het maar,", of doen ze gewoon niets, in het geval van dat laatste kan het ook dat zij niet goed weten wat ze moeten doen, dus in dat geval kan je gewoon aan iemand vragen, "kan jij voor de presentatie een stukje over (vul hier hoofdstuk van de presentatie in), maken?", of iets in die geest.
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Yay logeren met vriendinnen en pannenkoeken bakken met muziek op :D
Life's goooood
When the power of love overcomes the love of power.
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

is dat lekker op een pannenkoek? :D
mena1998
Typmachine
Typmachine

Ãrin, dat laatste, geniaal!

En nee, ze luisteren toch niet. Ik heb wel het geluk dat ik volgende week maar een paar lesuren heb. Bijna alleen maar drama! Yeeeeej, lekker decor verwisselen voor drama!!!!!
Rubenorignal
Balpen
Balpen

@mena1998
Vervelend dat je dit hebt! sowieso raar dat je mentor zegt jullie moeten er zelf uitkomen! als jij naar je mentor toe zou moeten gaan zou hij iets aan moeten doen maarja beetje apart. nog een vraagje zit je niet met vriendinnen of vrienden in het groepje zo ja kan je hun hulp gebruiken. En hebben jullie taken wel verdeeld? als je dit hebt gedaan zou ik gewoon jou deel afmaken en doen en dan hebben hun gewoon pech. misshien is dat 1 geven ook geen goed idee daar maak je misschien meer vijanden dan vrienden mee.
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
Marlindee
Potlood
Potlood

Oh wauw, ik kan weer inloggen! (: Naja, ik zit weer op een andere computer, de ander doet het nog steeds niet --'
Ach ja, ik ben er tenminste weer eens- en ondanks dat ik hier nooit echt actief ben geweest, ik moet de verloren tijd inhalen :P
Edit: Geen wonder dat mijn pc het niet deed, ik had een stukje overgeslagen van Patrick's instructies, hehe...
Rubenorignal
Balpen
Balpen

Het is 1:19 en ik ben nog wakker jeeej. Beetje lonely maar oke haha. Het is allemaal voor hier haha ben weer aan een nieuw verhaal begonnen jeeej.

Ik weet nog niet wanneer ik het ga plaatsen het is 5 pagina's ik twijfel ook een beetje of ik het ga plaatsen. eerst moet ik het perfect vinden hahaha. maarja ik ga weer verder schrijven

C you 2morrow hahaha had ik even zin in
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
mena1998
Typmachine
Typmachine

Ruben, ja we hebben taken, maar denk je dat ze dat uitvoeren? En mijn metoren vinden dit juist een perfect leermoment dus helpen ze niet............ Maar, ik ga het meeste doen:P dus krijgen hun voor straf een slecht cijfer :@

Ik ben ook al weer aan een verhaal bezig, maar ik moet nog even de goede bron uitwerken tot een verhaal :)
mena1998
Typmachine
Typmachine

Hihi lol, ik heb net mijn schrijfles gepost. Ik vraag me af of iemand hem gaat lezen/gebruiken...
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

En toen was ik weer terug thuis (: Ben best moe enzo... Heb vandaag The Vampire Diaries gekeken en het was toch wel leuk, na episode 8, dus nu weet ik niet wat ik moet kijken, Charmed of TVD...
Rubenorignal
Balpen
Balpen

@ejell
aahhwhw ejell kijk je ook charmed koeeeelllllll
haha charmed en TVD goede series!

@mena1998
vindt het een beetje apart van je mentoren :s
maarja je hebt vreemde mensen hihi

ik zou ze wel even een mailtje sturen dat als ze niets af hebben dat ze dan een 1 krijgen voor inzet.

wat heb vandaag gedaan NIKS hihi ik heb morgen engels examen dus ozu eigenlijk wat moeten gaan doen maar nee. haha misshien zo nog een examen maken maar heb er geen zin in!
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ben ik (heel braaf *aureooltje*) mijn wiskunde aan het maken, komt mijn broer binnenlopen, "Euhm... Er zit beneden een vogel binnen." (het was trouwens een meren, voor de geinteresseerden :P ) dus ik naar beneden en hem na een paar pogingen toch weer naar buiten gekregen. :D
anne2663
Potlood
Potlood
Contacteer:

@Arin, bij ons vliegen die suffe beesten altijd tegen de ramen aan :huh
en als ze al binnen komen is onze kat weer eens op jacht geweest..
suc6 met wiskunde by the way :P
mwahahaaa ben lekker huiswerkloos vandaag :angel
Don't cry because it's over, but smile because the of the wonderful experience you had :)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Blergh, ik heb echt even zo'n dip waarin ik geen zin heb om te reageren, te schrijven, pbtjes te beantwoorden of wat dan ook. Vooral dat geen zin hebben in schrijven is irritant, het wordt steeds voller in mn hoofd --' maar ik ga mezelf gewoon diehard dwingen om een braaf meisje te zijn en al bovenstaande dingen te doen :angel

@ Arin:
Oeh, leuk een merel! Die kan je idd lekker snel wegjagen :P Ik heb een muis op mn kamer en die wil ik graag weghebben, maar de kat die ik daarvoor op mijn kamer heb gezet, ligt alleen maar lui op mn bed te pitten --' ik wil een nieuwe kat! xD

En er is iets met mijn spacebar, doet het niet meer zo goed. Lekker handig xD
Wat is het trouwens rustig op het forum zo de laatste tijd. Iedereen last van 'n dipje? :P
anne2663
Potlood
Potlood
Contacteer:

@Saskjezwaard, je bent idd niet de enige..
tussen haakjes: wil je mijn kat lenen? ;)
Don't cry because it's over, but smile because the of the wonderful experience you had :)
Saskjezwaard
Computer
Computer

ja, goed idee! Stuur je hem per mail, via de post of drop je hem met je privevliegtuig? :P
anne2663
Potlood
Potlood
Contacteer:

die laatste, iedereen heeft toch een privevliegtuig? :angel
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@Saskia, school is het vreselijke woord en hetgene waar mijn aandacht naar uit gaat op het moment 0.o Maar over zes weken (dacht ik) heb ik VAKANTIE en ben ik weer lekker actief :P
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ach ik wil wel schrijven maar ik heb zoveel andere leuke dingen die soms gewoon de overhand nemen :P denk aan Charmed kijken, The Vampire Diaries kijken... En dan lukt het schrijven soms niet :S Te druk, en dan ook nog huiswerk. 't Leven is hard...
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Life is hard, life is busy. Ohnee, ik ben busy. Bleeeegh. Nu lekker naar bed (:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Lekker Kate Voegele luisteren, altijd leuk om oude platgedraaide liedjes weer naar boven te takelen^^ vanmiddag nog brownies gebakken met n cd van Mando Diao, ook weer heel leuk om te horen!

@ Anne:
Ik heb mn privévliegtuig helaas moeten verkopen, paste niet meer bij de jachtboot, Ferrari en de onderzeeër :( maar goed, waar blijft die kat van jou :gr: die van mij ligt alweer lui op m'n bed, nutteloos beest xD
Oh, ik ga jou trouwens nog welkom heten! Even je voorsteltopic opzoeken...

@ Marit:
School, huh, wasda? Ik moet nog een opdracht opnieuw inleveren voor de 10e en dan ben ik gewoon klaar! En al mn tentamens gehaald, dus geen herkansingen, vakantie, here I come! Even iedereen jaloers maken :P
Maar speciaal voor jou zal ik mijn (welgemeende, echt waar!) medelijden tevoorschijn halen. *diepe zucht, trekt wenkbrauwen in gepaste stand* aaaahhhhh, arme Marit, nog 6 weken :O het zou verboden moeten worden, echt waar!

@ Emilia:
Haha, jij hebt ook al zoveel problemen xD wil jij ook een arme jij krijgen? :P

Oh, algemeen dingetje waar ik al een hele tijd mee zit. Vinden jullie ook deze smiley niet heel geniepig kijken? :) ik vind hem een creepy ventje, daarom gebruik ik hem ook nooit haha xD
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Om alleen even op je laatste dingetje te reageren (want ik wil al een uur lang naar bed 0.o), jaaaa! Hij is echt heel creepy Ö Idd echt zo'n geniepig lachje en een beetje schaapachtig xD Als een boer met kiespijn ofzo :P

Daarom gebruik ik ook altijd deze (: Lekker verkeerd om xD Die is wel schattig ^^
Saskjezwaard
Computer
Computer

Yes, ik sta niet alleen in mijn strijd xD ik denk dat ik eens ga overleggen met de anderen, ik mis er ook eentje die ik persoonlijk echt geweldig vind :P
Afbeelding

En nee :gr: die is verkeerdom, die klopt niet :P dus ik hou het op simpel zo =)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ooh jaaa onze smiley inzend actie xD daar moeten we eigenlijk gewoon een topic voor openen xD wie mist welke smileys ghehe :p
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

nou Jodie, aan jou de eer :P ik ben nu nml op weg naar Duinrel, voor een weekendje volleyballen en partyen^^ gelukkig heb ik de bus niet gemist, ik was m al helemaal aan het vervloeken, maar hij was gewoon te laat :O ik heb altijd de pech dat die dingen te vroeg zijn --'

ik mis alleen die woedende smiley, een leuke :) en eentje met een druppel --' dat waren ze :P
anne2663
Potlood
Potlood
Contacteer:

BWAAAH!
ik kwam er net achter dat het heel leuk is om C1000 miepkippen te slopen...
gnagnagnaa :angel
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ben ik de enige bij wie het forum het niet goed doet? ):

Ja over die smileys, die druppel mis ik inderdaad wel een beetje. En zo'n sarcastische smiley van (': weet je wel, daar is een smiley voor. :angel
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Oké, ik zie allemaal vreemde tekentjes op 't forum? Alsof er een fout is of wat. Er staat echt: JLIB APPLICATION ERROR COMPONENT NOT LOADING
En dat like.. 10 keer? :huh
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Het klinkt misschien stom, maar als mijn leven niet uit series en boeken bestond, was mijn leven best.. gewoontjes, haha. Ik kan me altijd zoo verheugen op 'n serie. Helaas zijn Vampire Diaries, The Lying Game en The American Horror Story afgelopen. Straks begint Pretty Little Liars gelukkig weer. Op zoek naar een nieuwe serieee. Sowieso nu Game of Thrones aan 't downloaden. Iemand tips?! @.@
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Charmed!
En ja, dat heb ik dus ook. Allemaal codes. PATRICK, OV DOET RAAR! :P

Just close your eyes, the sun is going down. You'll be alright, no one can hurt you now. Calm morning light, you and I'll be safe and sound. <'3
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Charmedddd heb ik al gezien, daar hadden we het laatst nog over! Haha. Vergeetachtig?

safeeeeeeeee and souuund.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik ben vandaag ik een op en top goede bui, is 't te merken? :D
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Helaas verveel ik me wel 'n beetje, heel erg. @.@
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Oh grapje, dat wist ik... Was ik even vergeten :P uhm.... kijk... the nine lives of chloe king. Het is wel maar 1 seizoen, daarna issie gecanceled. Of kijk Teen Wolf, daar komt ergens dit jaar een tweede seizoen van uit, is heel spannend en leuk en cute guys :3
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Nou ik ga de inzameling actie voor smileys dan maar op gang proberen te zetten gheeheh :P

OOh zooo verjaardag vieren :D Feesten met Ugandeze is echt te leuk!
( het is wel jammer hier dat OV zo slecht werkt... ik mis de leuke chatbox gesprekken sniksnik )
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Bij mij doet OV ook heel erg vreemd! Ik kon sws de halve dag niet op de site komen... 0.o
En Jodie, wanneer kom je weer terug eigenlijk? De tijd gaat zo snel Ö Maar daar wil je vast nog niet aan denken, of wel? :P
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ja er staan allemaal codes enzo in beeld, heel irritant ook...

Ik was vandaag naar Utrecht met de 1D Flashmob! Was er toevallig iemand die meedeed? :angel
Saskjezwaard
Computer
Computer

Met die codes, ik heb het bij Patrick neergelegd, maar hij is tot zaterdag weg, geloof ik, dus het is even op de tandjes bijten :P

En mesa back! Het blokkeertoernooi was echt heel leuk :D gisteren prachtig weer, perfect om te volleyballen, maar vandaag regen regen regen --' dus eerder naar huis gegaan, ben ik op zich ook wel blij mee want ik moest zo'n 3 uur reizen. En met een enorme tas (wel op wieltjes^^), matje en rugzak is dat niet zo'n geslaagd idee xD
We waren trouwens eerste geworden van onze poule :O goed he! Al hebben we 2 wedstrijden gewoon gewonnen omdat die teams niet op kwamen dagen, maar goed xD
Sebas
Erelid
Erelid
Contacteer:

Hallo Dames,

Ik zie inderdaat dat er een Object gemist wordt. Hier zal Patrick inderdaad even naar moeten kijken, aangezien ik niet helemaal op de hoogte ben hoe of de site nu precies werkt.
Maar wat doet het nog meer niet?

Van de week heeft OV er inderdaad even uit gelegen. Dit kwam door een storing in een switch die KPN en UPC gebruikt in Amsterdam. Andere providers hadden geen problemen. Tegen de avond was het probleem verholpen. Het betrof tienduizenden Nederlandse websites.

Mocht ik toch nog iets voor jullie kunnen betekenen zolang Patrick in het Buitenland is, kun je altijd een PB of een mailtje naar: info@onlineverhalen.nl sturen.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ja in je moderator-hokkie :P
Er zijn alleen irritante codes door mn halve scherm heen bij allerlei dingen, heel irritant, maar het is inderdaad even tandjes op elkaar xD
Pff geschiedenis ook weer af.
Hmm het is best lastig om verhalen af te maken... Misschien moet daar een schrijfles over komen :P
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

yeah! vandaag met de wijkvereniging een soort survival-achtig-ding gedaan met daarbij een clinicje kruisboogschieten, ik had een Robin-Hood :D , niet met drie pijlen maar wel met twee. (voor degenen die niet weten wat een Robin-Hood is: een Robin-Hood is dat je met boogschieten met de ene pijl, de andere splijt), het kan dus blijkbaar echt! :D :D :D :D :D
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”