De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Tristene
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ja, ik ben ook een hevige fan van sprookjes. Ik heb hier thuis boeken vol sprookjes, mythen en sagen van na genoeg de gehele wereld liggen en binnenkort ga ik mijn collectie boeken uitbreiden met de Edda, een oud ijslands manuscript waar veel verhalen uit de Noorse mythologie in staan, en de Lais van Marie de France, een boek uit de 12de eeuw vol Bretonse ( keltische sprookjes) in een middeleeuws kleedje gestoken :D.
Vanwaar ik de naam vandaan heb? Wel ik ben een verhaal aan het schrijven dat de naam Tristan en Irene draagt. Dus dacht ik bij mezelf , ik ga die 2 namen samenvoegen en zo Tristene geboren. Blijkbaat heb ik de naam nogal slecht gekozen aangezien dat nu iedereen denkt dat ik een meisje ben. Het zou nogal lachen zijn als ik iedereen in de waan laat dat ik een meisje zijn om ze daarna in het echt tegen te komen. Dat zouden jullie nogal ogen optrekken denk ik :D .
Binnenkort kun je de teaser lezen en daarna begin ik met de hoofdstukken te posten :D

Heel veel liefs
Tristene
http://haardvuur.blogspot.be/ The fireplace were true magic happens.
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Saskjezwaard schreef: maar dan ben je nog zeldzamer, een jongen! Die vind je hier nog minder dan 19jarigen haha xD
Dat kan je idd wel zeggen ja, volgens mij, van wie ik vaak wat lees:
P_westdijk, Xatham, Rubenoriginal, jij nu natuurlijk, en ik.
Er zijn er wss een heel aantal die ik vergeet dus alvast sorry :$ :D
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik hoop dat je met 'jij nu natuurlijk' niet Saskia, maar Tristene bedoelt! :P
En Patrick en Sebas zijn natuurlijk ook jongens ;)

BLIJHEID HEERST! :D :D :D
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik vraag me wel echt af of ik één van de jongste ben op dit forum. :$
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Plushie
Potlood
Potlood

ROMEH schreef:Ik vraag me wel echt af of ik één van de jongste ben op dit forum. :$
Hoe oud ben je dan ;D?
*komt zich even snel mengen -aa-*

Yeeey, hier zitten veek fantasylovers <3 Gewoonweg een geweldig genre ;D

EDIT-> Net even op je profiel gekeken en nee hoor, ik ben jonger ;P (Een jaartje)
Laatst gewijzigd door Plushie op 09 jun 2012 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik denk het niet hoor, Romy (:
Tsjah, het forum is bijna één en al fantasy, maar zelf hou ik daar helemaal niet van :P
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

De gemiddelde leeftijd gaat hier flink omlaag geloof ik... Eerst was ik al vrij jong voor hier, maar nu zijn er ook dertien-jarigen enzo... Dus ja...
Ach, niets tegen fantasy, maar het zelf schrijven ervan lukt nooit zo goed :P dus dat heb ik opgegeven :angel
When the power of love overcomes the love of power.
Plushie
Potlood
Potlood

ejell schreef:De gemiddelde leeftijd gaat hier flink omlaag geloof ik... Eerst was ik al vrij jong voor hier, maar nu zijn er ook dertien-jarigen enzo... Dus ja...
Ach, niets tegen fantasy, maar het zelf schrijven ervan lukt nooit zo goed :P dus dat heb ik opgegeven :angel
Ik heb op eem site gezeten waar de gemiddelde leeftijd tussen de 10-20 jaar was en daar zijn bijna alleen maar fanfics te lezen >.< (Vooral 1D) Er zaten maar weinig echt goede schrijvers op, wat echt jammer was. Er werden geen tips/verbeteringen gegeven en als je dat wel deed namen ze het vaak verkeerd op...

En fantasy is leuk, maar het mag niet té zijn.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Was die site toevallig Quizlet? xD
Plushie
Potlood
Potlood

ejell schreef:Was die site toevallig Quizlet? xD
Kenner?
En ja idd xD Zit er trouwens nog steeds op aangezien ik daar ook wat lezers heb en verhalen volg, maar over deze site ben ik over het algemeen tevredener ;D
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ja, ik heb er ook een account enzo op. Is wel grappig voor als ik me verveel en voor mn fanfics, maar voor de quality verhalen ga ik hierheen. Wat is je username? (:
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Is wel grappig voor als ik me verveel en voor mn fanfics, maar voor de quality verhalen ga ik hierheen.
Wauw, is dit zo'n hoogstaand forum, vergeleken met andere schrijffora?
Ik zit zelf niet op andere fora, dus ik kan niets vergelijken, weet alleen dat ik het hier geweldig vind! :D
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik hou ook echt heeeeel erg van fantasy, in tegen stelling tot mijn nichtje. We houden beide echt heeeel erg van lezen, maar gelezen boeken aan elkaar uitlenen gaat gewoon niet, omdat we beide van een heel andere genre houden. Mijn favo genre's zijn thriller en fantasy. Ik begin de laatste tijd ook wat meer te houden van romantiek? Vraag me niet waarom.
Yes, ik ben niet de jongste. Ik voel me als de jongste, altijd zo.. jong. Haha. Ik kan het niet uitleggen? :$
Ik zat hiervoor ook op 'n ander schrijfforum, maar helaas is die gestorven in zijn non-actiefheid. Of hoe je dat ook wilt zeggen.
Plushie
Potlood
Potlood

Eigenlijk ken ik buiten dit alleen Quizlet en nog een ander. ;S

En mijn username -> Plushie -aa- Gewoon zoals hier..
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik had daarstraks of nee gisteren de beste quote uit mijn verhaal tot nu toe. :3
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Soms zoek ik wel naar dingen behalve Q en OV, maar echt iets goeds vind ik nooit :/
@Marit mwah Quizlet is het niveau nogal laag gemiddeld en er staan meer fanfics op dan iets anders. Dat is ook de plek waar ik mijn fanfics post, omdat ik hier de quality wil doen en daar voor niets anders dan lol, zeg maar. Dus hier onbekende personen en daar fanfictie :p
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Little_Miss_Perfect schreef:Ik had daarstraks of nee gisteren de beste quote uit mijn verhaal tot nu toe. :3
vertel?
Plushie
Potlood
Potlood

ROMEH schreef:
Little_Miss_Perfect schreef:Ik had daarstraks of nee gisteren de beste quote uit mijn verhaal tot nu toe. :3
vertel?
Nu maak je me ook wel nieuwsgierig xD

@Ejell: Wat is jou gebruikersnaam op quizlet?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik ben ook benieuwd! (:
En Emilia, haha, en waar is het gezelliger? :D
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Mijne is EMalik en ik heb net een nieuwe fanfic over twilight geplaatst :p

Uhm Quizlet mensen vind ik persoonlijk heel irritant en hier praat je meer met elkaar omdat het daar echt heel druk is xD dus hier is het gezelliger :3
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Shit - ik heb honger.
En ik heb vanmiddag nog een hele zak chips leeg gegeten. ;-;
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

De quote was “Je begrijpt toch wel,” zei ik tergend langzaam tegen Liz, “dat ik nu in de positie ben om je van het balkon te gooien?” (ben te lui voor het quotevakje) maar hij is alleen leuk als je een beetje de rest ervoor ook hebt. xdd
Plushie
Potlood
Potlood

En om quizlet gaat het voornamelijk over 1D en 16+ verhalen. (16+ met een reden xD)

En oewh, ik heb ook constant honger en nu ik niet meer turn (al enkele jaren niet meer), begin ik echt te voelen dat ik stilaan aan het verdikken ben, (Echt niet veel hoowr), maar ik doe er ook niets aan xD (Ik kan de choko niet missen -aa-)
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik denk dat ik heel toevallig de quote heb gevonden, maar ik weet 't niet zeker. Ik moest er in ieder geval heel erg om lachen, dus 't zal 'm vast wel zijn, haha. :$
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Oké, vreemd. Ik krijg nieuwe reacties niet binnen, de site is heel vaag. xd
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Little_Miss_Perfect schreef:Oké, vreemd. Ik krijg nieuwe reacties niet binnen, de site is heel vaag. xd
Had ik ook even last van, ja! :o - misschien dat je dit dus niet leest, hahaha
Tristene
Balpen
Balpen
Contacteer:

ha, Quizlet. Daar had ik nog nooit niet van gehoord en zo te horen is het precies niet zo een tof forum.
Naast dit forum heb ik nog op 2 andere "schrijffora" een account. en deze zijn Sabi's verhalenforum en Pure Fantasy Forum, hoewel het laatste forum niet echt om verhalen schrijven gaat. Het is eerder het forum van een fantastisch fantasy magazine vol kortverhalen van mensen zoals jij en ik. Geloof me , ik hier enkele kopies liggen van het tijdschrift en de verhalen die daar in staan vind ik over het algemeen toch wel kwalitatief. Het spijtige er aan is dat het eind 2012 -begin 2013 ophoud te bestaan. Dat vin ik echt jammer.
Oh, mocht je nog niet door hebben ik ben een enorme fan van fantasy :D

Heel veel liefs
Tristene
http://haardvuur.blogspot.be/ The fireplace were true magic happens.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

“Je begrijpt toch wel,” zei ik tergend langzaam tegen Liz, “dat ik nu in de positie ben om je van het balkon te gooien?”

Die had ik gelezen! Hij is idd wel geweldig jah :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hallootjes, :P hahah ik zie een fantasy fan volgens mij ben je hier wel aan het goede adres dan xD gheheh

OOH nog maar een weeek! ( en daarna nog 2 weken reizen maar ach, ) Dan ga ik al weer terug naar NEDERLAND!
( Zit OV weer met me opgescheept gheheeh :p )
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hé, jij ook weer hier? :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jaaa ik ook weer hier! xD en geef jij eens heel rap antwoord :P ghehe
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

JodieJJ schreef:Jaaa ik ook weer hier! xD en geef jij eens heel rap antwoord :P ghehe
Maak je een reis of wat? :o
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ter inlichting voor ROmeh die 3 maanden achterloopt :P gheheheh ik ben al drie maanden in Uganda :p ghehe
Saskjezwaard
Computer
Computer

Net beantwoordt ^^ Ik dacht alleen dat we meer flashbacks hadden met Shanara derbij, maar dat viel vies tegen, dus krijg je der maar eentje :P

Aaah, over een half uur al werken, blergh, heb er geen zin in :( ik zit veel liever thuis, kijken wat voor chaos al die nieuwelingen hier hebben aangericht :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

JodieJJ schreef:Ter inlichting voor ROmeh die 3 maanden achterloopt :P gheheheh ik ben al drie maanden in Uganda :p ghehe
Ja, ik loop ernstig achter. Ik moest me schamen, haha. Wauw, dat is wel echt super gaaf zeg! Heb je het naar je zin? ^^
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Hé, ik zie nu dat ik al 1 jaar actief ben op OV! Maar ik bezoek het forum sinds 3 maanden echt regelmatig. :$
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Waarom moet je nu weer werken :P kun je me niet helpen o achter de gedachtengang van mijn karakter te komen xD ghehe

@Romeh, hahaha schaam je dieP! xD maar echt super gaaf hier :D ook al is het deze week veel afscheid nemen, watdus weer wat minder is :(
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

JodieJJ schreef:Waarom moet je nu weer werken :P kun je me niet helpen o achter de gedachtengang van mijn karakter te komen xD ghehe

@Romeh, hahaha schaam je dieP! xD maar echt super gaaf hier :D ook al is het deze week veel afscheid nemen, watdus weer wat minder is :(
Ja, aan alles zit een einde. Dat is wel echt jammer, maar je kan wel terug kijken op een fantastische tijd, niet waar? Btw: hoe maak je je daar verstaanbaar? Engels? :$
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jaa idd, geweldige vrienden gemaakt geweldige tijd gehad, en als ik eens geld te veel heb ga ik zeker terug!

En ja door Engels maak je je verstaanbaar en ik spreek een klein beetje Lugandees
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik kom me hier even tussen gooien xd
Ik weet eindelijk waar ik met mijn verhaal naartoe wil, wat het lege stukje was! *doet een dansje*
Maar het zijn examens en helaas is mijn pauze voorbij dus ik moet tot vanavond wachten om te kunnen schrijven *pruilt*
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

xILY. schreef:
Ik hoop dat je met 'jij nu natuurlijk' niet Saskia, maar Tristene bedoelt! :P
En Patrick en Sebas zijn natuurlijk ook jongens ;)
Tuurlijk bedoel ik Tristene, en wat Patrick en Sebas betreft: iedereen kent hun, dus het is overbodig om dat nog te vermelden
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

ROMEH schreef:Ik vraag me wel echt af of ik één van de jongste ben op dit forum. :$
Nee, niet bepaald, ik ben drie jaar jonger en er zijn nog leden die jonger zijn dan ik.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Lalala ik heb vandaag Katja Schuurman, Tooske Ragas, Joep Sertons en nog veel meer BN'ers ontmoet/gezien bij de première van De Club Van Lelijke Kinderem waarin mijn zusje een hoofdrol speelt als mooiste meisje van de klas :D ben echt super trots op haar! (:
Rubenorignal
Balpen
Balpen

@Saskjezwaard Jij plaatje is AWESOME!!!!! me likes hihi

ik doe helemaal niks heb vakantie en doe nog minder dan niks kijk de hele dag series haha.
moet eigenlijk nog werk zoeken maar daar heb ik totaal geen zin in. (ben gewoon te lui)
iemand nog ideeen voor werk???

ik wil trouwens ook een nieuw plaatje maar weet niet wat :(
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Als je wil verdienen, ga dan De Telegraaf bezorgen. xd Ik doe het nu 2 weken, elke morgen om 5 uur uit bed, maar het verdient, niet normaal meer. ;o
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”