De chatbox
-
- Balpen
jaa dat zou ik kunnen doen maar dan moet het wel beschikbaar zijn enzo...
maarja ik hou het in gedachten =)
maarja ik hou het in gedachten =)
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
Als je om 5u uit bed moet, moet dat wel veel verdienen xDLittle_Miss_Perfect schreef:Als je wil verdienen, ga dan De Telegraaf bezorgen. xd Ik doe het nu 2 weken, elke morgen om 5 uur uit bed, maar het verdient, niet normaal meer. ;o
(Anders krijg je mij dat nooit gedaan.. -aa-)
En fhdusogbtwwuo de examens! Nog ong. twee weken volhouden 0.o I'm gonna die.. ;S
Maar owkey, dan wel twee maandne vakantie. xD (Schrijven, slapen, tekenen, slapen, film kijken, slapen, op reis gaan en vooral slapen! ^^)
woow, nog 2 weken? 0.o hellepdehellep
en neeee niet doodgaan, stout, bwaaa, niedoen >3
das niet toegestaan hier
was me een beetje aan het vervelen tijdens de les en had toen voor de lol een wondje op mn arm getekend met pen, faalactie i know
gevolg: een vriendin die zoiets riep als: 'Whoowaa, wat heb jij nou weer gedaan?' (blijkbaar had ik iets te realistisch getekend)
en een moeder die bijna 112 wilde gaan bellen toen ik thuiskwam XD
achja, wat saaie herhalingslessen allemaal niet kunnen veroorzaken...
das niet toegestaan hier

was me een beetje aan het vervelen tijdens de les en had toen voor de lol een wondje op mn arm getekend met pen, faalactie i know

gevolg: een vriendin die zoiets riep als: 'Whoowaa, wat heb jij nou weer gedaan?' (blijkbaar had ik iets te realistisch getekend)
Don't cry because it's over, but smile because the of the wonderful experience you had :)
Deze laatste echt drukke week nog even hard doorwerken voor school en daarna is het alweer wat rustiger gelukkig. Om aan de vakantie te wennen zeker :p I can't wait!
Gaat iemand meedoen met Camp Nanowrimo?
Gaat iemand meedoen met Camp Nanowrimo?
When the power of love overcomes the love of power.
ejell, ik was het van plan, maar het zal toch voor in augustus worden want met de veel te lang durende examens ga ik niet de kans krijgen tot op de helft te raken denk ik.
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000
@Emilia; ik zat ook heel misschien aan augustus te denken. Maar dan moet ik eerst wel een heel goed idee hebben (:
@Sarina; bij deze heeeeeeeel veel succes met je examens!
Ik heb nog 2,5 weken les, dan nog een toetsweek en dan lekker boeken inleveren. #yeaaaah (:
Bliksem Ö
@Sarina; bij deze heeeeeeeel veel succes met je examens!
Ik heb nog 2,5 weken les, dan nog een toetsweek en dan lekker boeken inleveren. #yeaaaah (:
Bliksem Ö
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Jaa ik ga als ik al mee ga doen ook in Augustus doen. Dan ben ik namelijk op vakantie en heb ik toch niks beters te doen
Tja, ideeën... Daar loop ik ook vaak tegenaan :/
Officieel moet ik nog vijf weken naar school, maar volgende week ongeveer heb ik m'n laatste proefwerk (wij hebben geen pww) dus dan heb ik daarna nog even van die ophok-uren waar ze tegen protesteerden een tijdje terug xD Maar zolang ik geen huiswerk heb vind ik het wel oké...

Officieel moet ik nog vijf weken naar school, maar volgende week ongeveer heb ik m'n laatste proefwerk (wij hebben geen pww) dus dan heb ik daarna nog even van die ophok-uren waar ze tegen protesteerden een tijdje terug xD Maar zolang ik geen huiswerk heb vind ik het wel oké...
- Saskjezwaard
- Computer
@ Emilia:
wow, dat is echt heel gaaf, dat je zusje meespeelt! Heb je toevallig een trailer van die film en kan je dan ook aanwijzen waar je zusje is? Echt heel leuk
En ik ga niet meedoen aan nano , ik ga gewoon op mijn eigen tempo in de vakantie schrijven^^
Haha, Ruben, dankje^^ nieuw plaatje, gewoon zoeken op google, fantasy of iets anders wat je leuk vindt en dan vind je vast wel iets!
En geld verdienen, kijken of ze bij de plaatselijke supermarkt vakkenvullers nodig hebben, of door je winkelcentrum lopen of ze mensen zoeken. Je kunt je trouwens ook inschrijven bij een uitzendbureau, al weet ik niet of je daarvoor volwassen moet zijn. En natuurlijk de krantenwijk, daar zoeken ze bijna altijd wel iemand. Of gewoon de post rondbrengen. Genoeg dingen
wow, dat is echt heel gaaf, dat je zusje meespeelt! Heb je toevallig een trailer van die film en kan je dan ook aanwijzen waar je zusje is? Echt heel leuk

En ik ga niet meedoen aan nano , ik ga gewoon op mijn eigen tempo in de vakantie schrijven^^
Haha, Ruben, dankje^^ nieuw plaatje, gewoon zoeken op google, fantasy of iets anders wat je leuk vindt en dan vind je vast wel iets!
En geld verdienen, kijken of ze bij de plaatselijke supermarkt vakkenvullers nodig hebben, of door je winkelcentrum lopen of ze mensen zoeken. Je kunt je trouwens ook inschrijven bij een uitzendbureau, al weet ik niet of je daarvoor volwassen moet zijn. En natuurlijk de krantenwijk, daar zoeken ze bijna altijd wel iemand. Of gewoon de post rondbrengen. Genoeg dingen

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
http://www.youtube.com/watch?v=MpR4Zq0aUxs << dit is de link naar de trailer. Maar ik mag eigenlijk geen links posten toch (':
Maar in ieder geval, zij is het chinese meisje dat tegen die jongen praat. van "Maar dat is levensgevaarlijk" en "Ik vind flaporen eigenlijk best wel leuk." En die zo lekker arrogant kan kijken <'3
Er zitten echt heel veel BN'ers in die korte film gewoon, zo leuk (:
Maar in ieder geval, zij is het chinese meisje dat tegen die jongen praat. van "Maar dat is levensgevaarlijk" en "Ik vind flaporen eigenlijk best wel leuk." En die zo lekker arrogant kan kijken <'3
Er zitten echt heel veel BN'ers in die korte film gewoon, zo leuk (:
Dat ziet er mij een fantastisch coole film uit
Moet wel een superleuke ervaring voor jou zusje geweest zijn om zo op een echte filmset en in een echte film te mogen meespelen:D
Het verhaal doet me op een of andere manier een heel klein beetje denken aan "The Golden Compass". Maar deze film zit duidelijk anders in elkaar
Heel veel liefs
Tristene

Moet wel een superleuke ervaring voor jou zusje geweest zijn om zo op een echte filmset en in een echte film te mogen meespelen:D
Het verhaal doet me op een of andere manier een heel klein beetje denken aan "The Golden Compass". Maar deze film zit duidelijk anders in elkaar

Heel veel liefs
Tristene
http://haardvuur.blogspot.be/ The fireplace were true magic happens.
Hha, dat is gewoon bezigheidstherapie voor tijdens de les. Je moet eens weten hoe creatief de jeugd van tegenwoordig wel niet is! ;Danne2663 schreef:woow, nog 2 weken? 0.o hellepdehellep
das niet toegestaan hier
was me een beetje aan het vervelen tijdens de les en had toen voor de lol een wondje op mn arm getekend met pen, faalactie i know![]()
En je moedermoet zich vast dood hebben geschrokken xD
En euhm... Wat is Camp Nanowrimo? ;P
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk om te vermelden bij die film: het is een film gemaakt door filmstudenten van de filmacademie Amsterdam. Dus nog nét geen professionals; dat maakt de film extra knap 

Why are you so frightened? Have you no faith?
Ik heb geen idee waar The Golden Compass over gaat eigenlijk (': Vast weer heel slecht van mij enzo, maarja... 
En ja wat Patrick zegt klopt helemaal (:

En ja wat Patrick zegt klopt helemaal (:
Hmmm, beetje lastig uit te leggen, maar hier is het heel goed gedaan: http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... =27&t=7057Plushie schreef: En euhm... Wat is Camp Nanowrimo? ;P
En dat was afgelopen jaar, waar we het nu over hebben is: http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 27&t=15008
Bekijk die maar ff

Duiklelt weer even binnen. Aaaaah van de zomer weer een nieuw verhaal voor nano verzinnen =D ( oook misschien moet ik de uhh zeven verhalen ofzo waarmee ik bezig ben eerst afmaken --'
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Oké, dit maakt me echt heeel erg froleeeeik: http://www.youtube.com/watch?v=HpttW6FQ1JM
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Nou, het is eigenlijk op het hele forum zo (a') En ik vind het niet zo erg hoor, maar ik ben geen boze moderator
Maar nu weet je het en kun je erom denken (:

50000 woorden in 1 maand schrijven 0.o Dat zal me nooit lukken xD (Deels met de reden dat ik het in de vakantie druk heb ;P Gescheiden ouders = gesplitste vakantie = druuuk xP En mn vader heeft geen internet >.<)xILY. schreef:Hmmm, beetje lastig uit te leggen, maar hier is het heel goed gedaan: http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... =27&t=7057Plushie schreef: En euhm... Wat is Camp Nanowrimo? ;P
En dat was afgelopen jaar, waar we het nu over hebben is: http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 27&t=15008
Bekijk die maar ff
@JodieJJ: Dat probleem heb ik ook, veel ideeen en veel verhalen, maar nooit afgewerkt -aa-
Een spammen gewaardeerd ;S Pfoe,om eerlijk te zijn heb ik iets tegen spammen (Ligt aan mij hoowr xD)
-
- Typmachine
Wauw - ik heb het bestand van mijn verhaal ook weer eens geopend. o.ó
Ik keek net in het topic en zag dat ik voor het laatst heb gepost op 18 april. Schandalig, eigenlijk!
Meteen ook effe een paar foutjes gefixt!
Meerdere berichten achter elkaar posten is eigenlijk best wel onnodig. xD
Ik spam volgensmij ook wel eens. o.o Ik plaats soms berichten in topics die niet over dat onderwerp gaan, omdat iemand toevallig net iets mededeelde waarvan ik vond dat ik erop moest reageren.
Slechte eigenschap, eigenlijk. :p
Ik keek net in het topic en zag dat ik voor het laatst heb gepost op 18 april. Schandalig, eigenlijk!

Meteen ook effe een paar foutjes gefixt!
Meerdere berichten achter elkaar posten is eigenlijk best wel onnodig. xD
Ik spam volgensmij ook wel eens. o.o Ik plaats soms berichten in topics die niet over dat onderwerp gaan, omdat iemand toevallig net iets mededeelde waarvan ik vond dat ik erop moest reageren.

Slechte eigenschap, eigenlijk. :p
Hmm, nou ik zal er aan werken om niet meer zo enthousiast dingen te plaatsen. :')
Weet je dat ik soms echt bang ben om 'n schok van m'n oortjes te krijgen, terwijl ik net heb gedoucht? Volgens mij kan 't niet eens, maar toch.
Weet je dat ik soms echt bang ben om 'n schok van m'n oortjes te krijgen, terwijl ik net heb gedoucht? Volgens mij kan 't niet eens, maar toch.
-
- Typmachine
Jaa, dat heb ik ook wel eens!
En dat mijn oren veel gevoeliger dan normaal voelen met die dingen in als ik net heb gedoucht.
Blijf maar enthousiast posten hoor, Romy! :p I like that! Mensen hier reageren nooit snel genoeg naar mijn mening. ;(
En dat mijn oren veel gevoeliger dan normaal voelen met die dingen in als ik net heb gedoucht.
Blijf maar enthousiast posten hoor, Romy! :p I like that! Mensen hier reageren nooit snel genoeg naar mijn mening. ;(
Oortjes zijn gewoon apart, maar zooo fijn, laten we het daar op houden, haha. Ik heb bioscoopkaartjes gewonnen voor de film Vampire Hunter, yes. Happygirl.
O, en ik ben verliefd op 't boek "Hart van inkt"
Over oren gesproken. Ik had zo'n eng verhaal gehoord, dat ik moet delen. Ik kan niet alleen met die angst rondlopen, haha. Soms, als het heeeel stil is in een ruimte, hoor je een vreemde piep/suis in je oren en ze zeggen dat dat geesten zijn? Omygod. Ik geloof 't niet, maar aan de andere kant als ik een piep/suis hoor, moet ik er toch telkens aan denken?
O, en ik ben verliefd op 't boek "Hart van inkt"

Over oren gesproken. Ik had zo'n eng verhaal gehoord, dat ik moet delen. Ik kan niet alleen met die angst rondlopen, haha. Soms, als het heeeel stil is in een ruimte, hoor je een vreemde piep/suis in je oren en ze zeggen dat dat geesten zijn? Omygod. Ik geloof 't niet, maar aan de andere kant als ik een piep/suis hoor, moet ik er toch telkens aan denken?
-
- Typmachine
Volgens mij is dat best wel bullshit, hoor. ^^"
Dat suizen/piepen kan van alles zijn...
Al ben ik zelf ook best wel gevoelig voor dat soort dingen! Ik zie 's nachts soms schaduwen op mijn muur die bewegen, en dan word ik altijd best wel bang. ._. Vooral als ik alleen ben.
Maar dat kan ook van alles zijn. xD
Hmmmm -
Hebben jullie het ook wel eens... dat als je een scene aan het schrijven bent - precíés weet wat je bedoelt, maar dat je het dan niet onder woorden kan krijgen?
Ik heb dat nu namelijk best wel... ;-; Hate that!
Al ben ik zelf ook best wel gevoelig voor dat soort dingen! Ik zie 's nachts soms schaduwen op mijn muur die bewegen, en dan word ik altijd best wel bang. ._. Vooral als ik alleen ben.
Hmmmm -
Hebben jullie het ook wel eens... dat als je een scene aan het schrijven bent - precíés weet wat je bedoelt, maar dat je het dan niet onder woorden kan krijgen?
Zoals een spin ;P Niet om te lachen, er is ooit iemand geweest met in spin in zijn oor 0.oClassy Cat schreef:Volgens mij is dat best wel bullshit, hoor. ^^"
Hmmmm -
En jah, dat heb ik al de tijd xP Dat je net woorden tekort komt ;S
Ja, zo dom hè. Ik weet dat het gewoon een normale verklaring kan hebben, maar er is altijd iets in me dat andere dingen denkt, haha.
En ja, ik heb de scène nu ook in m'n hoofd, maar het komt gewoon niet op papier. Ik weet precies wat ik wil schrijven, maar het komt er gewoon niet uit. Zo dom. Dan slaap ik er altijd nog even een nachtje over. Niet dat het werkt.
En ja, ik heb de scène nu ook in m'n hoofd, maar het komt gewoon niet op papier. Ik weet precies wat ik wil schrijven, maar het komt er gewoon niet uit. Zo dom. Dan slaap ik er altijd nog even een nachtje over. Niet dat het werkt.
Volgens mij is dat piepen/suizen gewoon een foutje in je oren ofzo
Ik geloof niet in geesten en spoken en die dingen, al is het wel eng om in een film te zien. Daarom hou ik niet van horror en soortgelijke dingen (':
En Classy, dat probleem ken ik --' Heel vaak heb ik dat eigenlijk. Irritant heh...

En Classy, dat probleem ken ik --' Heel vaak heb ik dat eigenlijk. Irritant heh...
-
- Typmachine
AAAAAH - gelukkig niet!
Als ik een spin in mijn kamer zie, maak ik 'm altijd gelijk dood. Kan ik ook niet wakker worden terwijl er een op me zit. :')
Ik hou van horrorfilms! o.o Echt. Ik krijg er echt altijd een heel lekker gevoel bij, als ik een spannende film kijk. Ik kan ook gewoon alles kijken of zo. Lig nergens wakker van. :')
Hmmmpf. Ik móét vanavond gewoon posten. -.- Ik wil weer elke dag posten zoals bij de 1e versie van mijn verhaal, maar op de één of andere manier ben ik nu ineens veel kritischer naar mezelf toe.
@Romy;
Ja, klopt! Doe ik ook vaak.
Het werkt soms bij mij, niet altijd.
Als ik een spin in mijn kamer zie, maak ik 'm altijd gelijk dood. Kan ik ook niet wakker worden terwijl er een op me zit. :')
Ik hou van horrorfilms! o.o Echt. Ik krijg er echt altijd een heel lekker gevoel bij, als ik een spannende film kijk. Ik kan ook gewoon alles kijken of zo. Lig nergens wakker van. :')
Hmmmpf. Ik móét vanavond gewoon posten. -.- Ik wil weer elke dag posten zoals bij de 1e versie van mijn verhaal, maar op de één of andere manier ben ik nu ineens veel kritischer naar mezelf toe.
@Romy;
Ja, klopt! Doe ik ook vaak.
Het werkt soms bij mij, niet altijd.

Nee iel horror
Kan ik gewoon echt niet tegen. Ulgh. ):
Heb morgen CAE. Kent iemand dat? Cambridge Certificate in Advanced English.
Spannend! Hopelijk gaat het een beetje goed morgen... Ach, vast wel. We zijn niet voor niets al iets van vier jaar naar dit aan het toewerken :3

Heb morgen CAE. Kent iemand dat? Cambridge Certificate in Advanced English.
Spannend! Hopelijk gaat het een beetje goed morgen... Ach, vast wel. We zijn niet voor niets al iets van vier jaar naar dit aan het toewerken :3
Hoe wilt een spin in je oor zitten en nog belangrijker.. hoe komt die er uit, omygod. Ik zou echt helemaal gek worden. En het valt me heel erg op, dat ik de laatste heel vaal 'omygod' zeg. Nieuw stopwoordje. Eerst was het "O god", haha. Niet ver van elkaar vandaan.
Ja, ik hou ook echt niet normaal veel van horror/thrillers.
@Classy Cat:
En soms vraag ik raad van een goede vriend, haha. Werkt meestal ook wel. Btw: wat is je naam? En hoe heet jouw verhaal?
Ja, ik hou ook echt niet normaal veel van horror/thrillers.
@Classy Cat:
En soms vraag ik raad van een goede vriend, haha. Werkt meestal ook wel. Btw: wat is je naam? En hoe heet jouw verhaal?
-
- Typmachine
Mijn naam geef ik liever niet hier bloot! ^^' Want er zijn waarschijnlijk maar iets van 10 mensen in heel Nederland die zo heten, en als je mij dan op Facebook zoekt, heb je me gelijk. xD
JA - ik ben ook altijd bang voor internetstalkers. >.< That's why, haha!
Maar -
je mag mijn Facebook wel, als je wilt? :3
Dan stuur ik het je via PB.
Mijn verhaal heet Melbourne High, en het staat in het Dramatheater. :')
JA - ik ben ook altijd bang voor internetstalkers. >.< That's why, haha!
Maar -
je mag mijn Facebook wel, als je wilt? :3
Dan stuur ik het je via PB.
Mijn verhaal heet Melbourne High, en het staat in het Dramatheater. :')
O, haha. Je bent niet de enige die bang is voor stalkers. Nouja, ik ben meer bang voor die vieze, oude mannetjes. :')
Je maakt me nu wel heel erg benieuwd naar je naam, ja..
Als ik 's avonds fiets, vind ik ook echt iedere auto verdacht, haha. Als een auto remt of langzaam rijdt, o god, je wilt niet zien hoe snel ik dan ineens kan fietsen.
Je maakt me nu wel heel erg benieuwd naar je naam, ja..
Als ik 's avonds fiets, vind ik ook echt iedere auto verdacht, haha. Als een auto remt of langzaam rijdt, o god, je wilt niet zien hoe snel ik dan ineens kan fietsen.
-
- Typmachine
Je mag me wel op Facebook. Als je dat hebt, tenminste.
Mijn naam ga ik hier niet zeggen! :')
Waar ik nog het meest bang voor ben... xD Is dat - voor het geval ik een stalker heb, hij mij gaat googlen en mij dan hier vindt. >.< En dan alles gaat lezen wat ik heb geschreven!
Nee, ik ben niet bang voor vieze, oude mannetjes. :') Ik vind stalkers van in de twintig veel enger, eigenlijk, haha.
Mijn naam ga ik hier niet zeggen! :')
Waar ik nog het meest bang voor ben... xD Is dat - voor het geval ik een stalker heb, hij mij gaat googlen en mij dan hier vindt. >.< En dan alles gaat lezen wat ik heb geschreven!
Nee, ik ben niet bang voor vieze, oude mannetjes. :') Ik vind stalkers van in de twintig veel enger, eigenlijk, haha.
Iew. Ik wil er niet eens over nadenken! Ja, ik heb Facebook, maar ik voeg je niet toe! Vinden m'n ouders niet zo leuk. Ik weet niet.. heb liever dat een jongen van 20 me bekijkt dan een man van 40. Nee, eigenlijk niet. Liever beide niet, hahaha.
-
- Typmachine
Haha - 20 is toch niet zo oud, Romy? :p
Ik wil niet eens een jongen die jonger is dan 20. o.ó
Maar ik bedoelde meer dat jongere mannen nog fit zijn, waarschijnlijk ook wat slimmer... en als ze je eenmaal hebben gevonden, tenminste nog hard kunnen rennen.
Oude mannetjes zijn vergeleken daarbij al een beetje afgezwakt. ;(
Maar ach, ik ben al veeel te oud voor zulke vieze typetjes.
Hoe oud ben jij dan, als ik vragen mag?
En je ouders zien toch niet direct dat je iemand in je lijst hebt die je niet irl kent? :p Of wel?
Na ja - nvm! ^^ Ik blijf hier gewoon lekker anoniem (of nou ja, niet helemaal anoniem. er staan wel foto's van mij op dit forum. ;o)
Ik wil niet eens een jongen die jonger is dan 20. o.ó
Maar ik bedoelde meer dat jongere mannen nog fit zijn, waarschijnlijk ook wat slimmer... en als ze je eenmaal hebben gevonden, tenminste nog hard kunnen rennen.
Oude mannetjes zijn vergeleken daarbij al een beetje afgezwakt. ;(
Maar ach, ik ben al veeel te oud voor zulke vieze typetjes.

Hoe oud ben jij dan, als ik vragen mag?
En je ouders zien toch niet direct dat je iemand in je lijst hebt die je niet irl kent? :p Of wel?
Na ja - nvm! ^^ Ik blijf hier gewoon lekker anoniem (of nou ja, niet helemaal anoniem. er staan wel foto's van mij op dit forum. ;o)
Lol. Ook niet echt slim als je anoniem wilt blijven, foto's op een forum plaatsen. Oeps. Oké. Ik hou het er op dat ik gewoon niet van stalkers hou, maakt niet uit welke leeftijd.
Ik ben 17. :') En, behalve m'n ouders, vind ook ik het niet zo'n prettig gevoel dat iemand van internet weet waar ik woon, hihi
Ik ben 17. :') En, behalve m'n ouders, vind ook ik het niet zo'n prettig gevoel dat iemand van internet weet waar ik woon, hihi
-
- Typmachine
Haha -
ik heb dan altijd de neiging om te zeggen: Ach, ik ben het maar!
Maar in dat geval kan iedereen dat wel zeggen. :')
ik heb dan altijd de neiging om te zeggen: Ach, ik ben het maar!
Maar in dat geval kan iedereen dat wel zeggen. :')