De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Ik kan niet slapen. lig al sinds tien uur te woelen n mijn bed. zelfs 0,3 milligram melatodiene of hoe ie het ook schrijft werkt niet. net zelfs nog twee tekeningen getekend. zucht. moet io morgen ook nog ok zes u 8) ur op. zelfs een paar verhalen op OV lezen helpt niet. en meestal doe ik dat niet. moet je nagaan hor lang ik wakker lig. oke als io mijn melatodiene niet neem lig ik tot vijf uur wakker standaard. k maak voogens de dokter te veelnmeadrenaliene aan. zucht. ik been hyper vlgensmj. niet opbletten hoor :D. eigenlijk moet ik slapen. maar ik heb het koud. en als o de deken lop me leg ueb ik het warm.... jemig wat een onzin heb io hoerbeigenlijk getypt. nmm ik zet de luister CD van de hobbit wel.even aan. ik kan de eerste drie hoofdstukken letterlijk hardop meezeggen.
nou ja. ik ga proberen te slapen. :(
Shit happens, just flush it and move on!
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Mmm, dat had ik op mijn telefoon getypt. Niet echt zonder schrijffouten maar nog wel te lezen :D

Straks een college (In het engels, hopen dat ik het kan verstaan) over PKU in het kinder Beatrixziekenhuis Groningen.
Mijn vriendin (met PKU stofwisselingsziekte trauwens) geeft hem samen met zo'n professortje.
Gaaaaaaf!!!!!
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Trouwens*
When the power of love overcomes the love of power.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hellep, er zit een writersblock aan te komen --'
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
mena1998
Typmachine
Typmachine

Jodie. niet laten gebeuren. ii verbied het je!!! zorg dat het niet gebeurd
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hahah xD net hard gelopen ik zal eens kijken of er wat zinvols uit gaat komen xD
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Writers block in totaal, of voor slechts één verhaal? Aan een ander verhaal werken helpt voor mij namelijk altijd wel goed :)

Pfff, ik ben drie jaar geleden naar mijn huidige woning verhuisd, en heb net een nieuw huis gevonden waar ik de komende weken naar toe ga verhuizen. Ik was vergeten hoeveel werk het is -.-

Oh en de muren zijn knalpaars.... Jippie, oververven p
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik ga zo een ander verhaal proberen, maar het was op twee verhalen xD, ik weet wel wat ik wil schrijven en wil het ook graag schrijven mara het komt er niet goed uit xD.

hahah leuk hea verhuizen :P, Knalpaars! Leuk :D ghahah xD
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

ik weet wel wat ik wil schrijven en wil het ook graag schrijven mara het komt er niet goed uit xD.
Ik denk dat wel dat allemaal veel te goed kennen xD

Het leuke van verhuizen is wel dat je leuke dingetjes bij de ikea kunt gaan kopen :D

Maar echt, KNALPAARS??? Komop zeg... dat doe je toch niet ;p
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahaha :P
Maak het ROSE :D xD
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Zal ik je eens iets leuks vertellen :p

Het scheidingsmuurtje tussen de keuken en de woonkamer (echt zo'n bar gevalletje, heel leuk), ís roze.
Of bedoelde je echt rose? :p want ik denk dat het een hoop werk is om 400 flessen wijn tegen de muren kapot te gooien totdat het paars weg is xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik wil wel helpen xD ghehe

En echt hahaah xD, prachtig huis heb je gekocht hoor ik al wel :p
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Gehuurd ;-)

In Maastricht trouwens, wonen er nog mensen een beetje in de buurt daar? Ik laat nu iedereen die ik ken achter in Utrecht en daarboven :p
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Klinkt idd als een geweldig huis hahahah :D
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Je had in Utrecht moeten blijven veeel leukere stad xD ( niet dat i kooit in Maastricht ben geweest xD ) En okeee, gehuurd

Oke, Ducunt Volentem fata, lukt nog wel een beetje met nakijken xD kank daar even mijn energie in stoppen zijn classy cat en Saskia weer blij xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

He, ook een slachtoffer van een vorige bewoner! Bij mijn kamer waren de muren echt knalgroen xD en hij rookte dus alles was vies en dre wastafel, gadverdamme! Ik vraag me nog steeds af hoe ik die schoongekregen heb :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Saskia hoeveel stukjes liep ik achter op jouw met Ducunt Volentem fata? xD
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Goh, dit is nieuw....

Ik heb een readers-block ipv een writers-block...

Lezen lukt me ineens niet :S Maar schrijven wel.....

RAAAR!
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

yay, de NS faalt weer eens... hele traject ligt op zn kop...

Daar gaan m'n spareribs :'( (we zouden vanavond met een groep mensen spareribs gaan eten)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hoeraatje voor NS, hij heeft het weer voor me kaar :). Het regende dan ook wel xD

Hebben er hier mensen weleens hun karakters van verhalen uitgetekend?
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ja :p

Mestofolies, met hoge hoed en lange snor en geitensikje. maar toen was ik tien jaar oud xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahahah dat zalk dan vast heel charming zijn geweest :P
LittleLongboardGirl
Balpen
Balpen

Ik heb het ooit geprobeerd, maar ik heb er het geduld niet voor xd

Als je in het lot gelooft, dan geloof je toch dat alles met een reden gebeurd?
Mm, ik ben het helemaal kwijt vandaag :p
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

jaa geduld is bij mij ook een prbleem --' xD ghehe

Nu eerst maar eens al mijn documenten opruimen... dan is mijn pc ook weer overzichtelijk
Rubenorignal
Balpen
Balpen

Helllo people,

Ik heb vakantie maar verveel me zo erg ik wil schrijven maar dat lukt niet.... #haat
Ligt het aan mij of zijn er zo ongelooflijk ziek veel verhalen nieuw??

maar over het tekenen van personage's ik probeerde het vroeger altijd wel maar heb het opgegeven haha ik ben namelijk geen teken genie.

Mooonie wel daar in tegen die heeft volgens mij van een personage 5 verschillende getekend 1tje als 5 jarige 10,15 , 17 en volwassenen geloof ik echt ongelooflijk
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ehct :O Moonie kom eens even te voorschijn (A) en show :P gheheh

En ik heb altijd heerlijk veel concentratie op vakantie. Maar Ruben er zijn inderdaad een hoop nieuwe verhalen :) Ik ben heel braaf geweest en heb geen enkel nieuw verhala hier geplaatst (A) xD dat is nieuw voor mij, meestal kan ik het niet laten.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ja ik heb er de afgelopen drie weken iets van zeven opgezet...

SORRY! :p
Rubenorignal
Balpen
Balpen

Mooonie zit nu lekker in de zon in spanje!

het maakt niet uit hoor hahaha
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oh, lekker, ik wil ook zon! Beetje kleurtje kweken enzo :P

Ik heb vandaag een kerkuil vastgehouden! echt hele mooie beesten. We zijn Nasr het haunted castle geweest maar uiteindelijk viel het haunted gedeelte heel erg tegen en waren vooral de uilen leuk. Ze hadden erveel! en ook een mislukte buizerd ket hoogtvrees hahah xd over dat beest kun je en heel verhaal schrijven :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Aaah ik ben Jaloers! ik wil ook een uil vasthouden :( grmmblll
Saskjezwaard
Computer
Computer

nou, rij dan even op en neer naar Muncaster, dan kun je dat voor 3,50 doen en wordt er zelfs een foto van je gemaakt! Jeeeuj :P

en ik heb weer internet op mn mobiel :D dus ik ben weer een eetje partij voor de chatgesprekken hiero, wat aardig dat jullie daarmee gewacht hebben^^
is er hier iemand die mountainbiket? Schrijf je dat zo? Raar woord xD maar we kwamen er eentje tegen toen we aan het wandelen waren. Hij ging in een rotvaart het heuveltje af, door de plas heen, whoesh, regenwatergolf en toen was de mountainbiker helemaal vies en nat xD lijkt me leuk, dat van dat heuveltje afrijden dan he, dat vies en nat worden is iets minder

iemand nog iets leuks gedaan?
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik ga soms wel mountainbiken. Is heel leuk, vind ik. maar ik ga niet zo snel dus echt vies word ik nooit
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Tsja, zonder Saskia is de chatbox helemaal doods natuurlijk :p

Ik was gisteren even in Duitsland, daar op de markt een zakje met peper-knoflook kruiden gekocht. Maarja toen zat dat zakje dus wel de hele dag in mijn tas, en nu ruikt die naar peper-knoflook xD
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik heb een beetje een rare vraag:p

Als je de co-auteur bent van een verhaal/film, en dan schrijf je er een niet-kanon verhaaltje omheen.

Is het dan fan-fictie? Ik zou denken van wel, maar is aan de andere kant wel vreemd dat als de co-auteur iets schrijft het fan-fictie zou zijn :p
Rubenorignal
Balpen
Balpen

@CD (hahah even je naam afgekort sorry) dat is een hele goede!

Ik denk dat als er iets met dat verhaal wordt gedaan zoals uitgegeven of verfilmd dan is het geen fan fictie.
maar als jij als schrijver nog ik hebt bedacht en je schrijft het als het ware voor jezelf is het wel een fanfictie.

En natuurlijk hangt het er ook vanaf of de andere auteur daar toestemming voor geeft het zijn namelijk ook zijn personages
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Zo ben je werkloos en zo heb je ineens twee banen op een dag --'

Chris hoe was duitsland :O sorry ik heb je nog niet teruggepbt heb net nieuwe baan ( proef ) en moest de hele dag naar computer kijken waardoor ik me op het einde van de dag zo beroerd als het maar zijn kon voelde,

Saskia ;) doen we even :P ghehehe xD
Jeeh je hebt weer mobiel :D nu wil ik weer pb'tjes van je ontvangen grmmblll xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

blerg, vandaag om 7 uur op moeten staan omdat we om 10 uur bij t vliegveld van Liverpool moeten zijn om mijn geliefde zus op te halen :( die had nog een hertentamen gister dus kon niet vanaf het begin mee op vakantie. En nu zit ik moe naar buiten te staren. Beetje moe xD ik hoorde vannacht geritsel in mn voortent, gelijk gedachten aan allerlei insecten etc, viel ik in slaap en droomde dat mn vader zei dat hier ook tarantula's zaten. En met mijn duffe hoofd leek dat nogal plausibel dus heb ik ongeveer de halve nacht gedacht dat er ergens in mn tent een tarantula moest zitten --' af en toe... Haha xD

Jodie! Ik zal maar eens gaan kijken naar je pbtje... T gaat allemaal wat slomer vandaag :P en hoe kom je opeens aan twee baantjes? :O en wat voor baantjes?

@Chris:
I know, you guys need me! Peperknoflook? Pfoe, dat moet idd wel stinken haha xd

@ Emilia:
waar ga je dan precies mountainbiken? In het bos ofzo?
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Duitsland was leeuuk even een dagje :) Münster heeft best nog flink wat leuke bezienswaardigheden.

@Jodie nieuwe banen zijn drrrruk :p Wat doe je nu dan?

Goed, bijna tijd voor mij om te beginnen mijn paarse muren wit te krijgen :p 'Eventjes' naar maastricht rijden en dan weer terug xD

Trouwens, ik stem dat Saskia niet meer mag zeuren, over niks, zolang ze in Engeland zit. Ze zit in Engeland. ENGELAND. <3 Rule Brittania, ik wil weer naar London :p
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Uhmm ergens in de buurt. Zijn van die mountainbikeroutes en die doe ik dan met mn vader. (:
Saskjezwaard
Computer
Computer

ah, dan ga ik eens kijken of er ergens bij mij in de buurt ook zoiets is. Hoewel... Daarvoor heb je toch wel een echte mountainbike nodig, stadsfiets gaat niet? Anders is dat een struikelblok xD

he, Chris, dat vind ik niet zo aardig :P hoewel je wel gelijk hebt dat het feit dat ik in Engeland ben al heel veel ongemakken vergeeft. Al die mooi, historische gebouwen, prachtige natuur en natuurlijk alle schapen :P die pontificaal op de weg gaan liggen als je even niet uitkijkt haha xD
waarvoor was je eigenlijk in Londen? Vakantie of iets anders?
maar ik vind dat ik wel mag zeggen dat ik een lichtelijke hekel aan kunstmusea heb --' iemand had rubber in de vorm van een houtwortel gegoten om een connectie te maken met de fetish voor rubber. Nou ik kan toch wel met zekerheid zeggen dat een enorme blok rubber moeilijk sexy te vinden is --' en drie basketballen in een glazen kist stond voor de vergankelijkheid voor het levem? Jaaa, tuurlijk :roll: nee, ik ben niet weggelegd voor kunst :P
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Umm... ja, hahah! Met een stadsfiets kan dat inderdaad niet. Nou ja, theoretisch gezien vast wel, maar ik zou het maar niet proberen :P
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Eindelijk terug... heel de week zitten hopen op het moment dat ik weer achter mijn pc kon kruipen om iets te typen, kom ik thuis ; weet ik niets meer te schrijven -,- hoe typisch -,-
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

JA! Ik heb precies hetzelfde! Heel vervelend... Dus nu kijk ik maar Pretty Little Liars... :p
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

idd, vandaag op werk ook; had een hele plotlijn uitbedacht (ja, er was weinig volk die wilde gaan shoppen dus ik liep maar te sleteren ipv mij te concentreren waar in godsnaam alle kleren hangen xd), details, karakters. Kom ik thuis, wil ik aan de proloog/hoofdstuk 1 beginnen...foetsie plot ;o aaargh! ;o
Hha, ik las de boeken van pretty little liars, vond ze doodeng xd het laatste heb ik nog altijd niet helemaal uit xD
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

I don't know, zijn die boeken leuk? En wat voor manier zijn ze eng? Misschien dat ik er eens naar kan kijken :p
Ik ben pas bij episode 5, want ik wilde eerst The Vampire Diaries afkijken :P
Mja, ik heb inspiratie maar geen... andere benodigdheden om te schrijven :S Lastige hobby dit...
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”