De chatbox
-
- Typmachine
Hmmmm,
hier ook al weer een tijdje niet geschreven.
Hoe krijg ik mijn motivatie van vorig jaar terug?
Toen poste ik écht elke dag... :/
hier ook al weer een tijdje niet geschreven.
Hoe krijg ik mijn motivatie van vorig jaar terug?
Toen poste ik écht elke dag... :/
Even zodat jullie het weten; ik ga morgen op vakantie, dus zal niet (of heeeeel weinig
) actief zijn de komende twee weken. Maar daarna kom ik hopelijk keihard terug en ik hoop dat ik veel kan schrijven de komende weken en dan kan ik lekker veel posten daarna! 
Fijne vakantie iedereen (:

Fijne vakantie iedereen (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
@Ejell, De boeken zijn leuk, lezen goed,... Ja, ik weet niet, ik vind het doodeng met A. xD Haha, maar dat is mijn angst voor alle dingen die ik niet weet waarvan ze vandaan komen xD zoals dat xD
Ik wil graag de serie volgen, maar dan krijg ik schrik dat ik ervan ga dromen xD ( ik kan niet zo goed tegen die toestanden, hehe, maar eigenlijk interesseert het me dan wel weer. Maar ik zou eig eerst willen weten hoe het dan eindigt, wie A. is, voor ik alles ga kijken xD)
Andere benodigdheden? Toch alleen word... of een schriftje/blocnote/desnoods gewoon papier & pen? xd maar idd, lastige hobby. Net als het jezelf aanleren van tekenen, terwijl je helemaal niet kunt tekenen, dat is al even erg.
Mmm, misschien moet ik vanavond maar eens aan de boeken beginnen die ik meebracht van de bibliotheek... die liggen al zeker een week en een half te bestoffen in de kast omdat ik het altijd uitstel eraan te beginnen..
@Classy, misschien jezelf dwingen een stukje te schrijven? Misschien helpt dat? Of gewoon nieuwe leuke details uitzoeken? Idk,? Even alles uit je hoofd zetten en pas daarna gaan schrijven?
@xILY, waar ga je op vakantie?
Veel plezier! 
Ik wil graag de serie volgen, maar dan krijg ik schrik dat ik ervan ga dromen xD ( ik kan niet zo goed tegen die toestanden, hehe, maar eigenlijk interesseert het me dan wel weer. Maar ik zou eig eerst willen weten hoe het dan eindigt, wie A. is, voor ik alles ga kijken xD)
Andere benodigdheden? Toch alleen word... of een schriftje/blocnote/desnoods gewoon papier & pen? xd maar idd, lastige hobby. Net als het jezelf aanleren van tekenen, terwijl je helemaal niet kunt tekenen, dat is al even erg.
Mmm, misschien moet ik vanavond maar eens aan de boeken beginnen die ik meebracht van de bibliotheek... die liggen al zeker een week en een half te bestoffen in de kast omdat ik het altijd uitstel eraan te beginnen..
@Classy, misschien jezelf dwingen een stukje te schrijven? Misschien helpt dat? Of gewoon nieuwe leuke details uitzoeken? Idk,? Even alles uit je hoofd zetten en pas daarna gaan schrijven?
@xILY, waar ga je op vakantie?

~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
-
- Typmachine
Whaaaah - ik speel de hele tijd scenes en dialogen af in mijn hoofd, maar het is allemaal op plekken waar ik nog láng niet ben in het verhaal.
HAAT.
Dat heb ik dus té vaak.
Maar eh,
@Sarina; jep, ik ga mezelf vanavond dwingen om verder te schrijven. xd Maar ik vind dat ik eerst mijn kamertje wat netter moet maken.
Bedje opmaken, vloer effe zuigen, lampjes verwisselen en daarna heb ik de hele nacht nog over.
Hmmm. Hoevaak heb ik mezelf dit eigenlijk al horen zeggen? o.ó
HAAT.
Dat heb ik dus té vaak.

Maar eh,
@Sarina; jep, ik ga mezelf vanavond dwingen om verder te schrijven. xd Maar ik vind dat ik eerst mijn kamertje wat netter moet maken.
Bedje opmaken, vloer effe zuigen, lampjes verwisselen en daarna heb ik de hele nacht nog over.

Hmmm. Hoevaak heb ik mezelf dit eigenlijk al horen zeggen? o.ó
Haha, dat heb ik dus ook, ik zit ook aan een stukje waar ik al lang wil, maar daarvoor heb ik mezelf echt moeten dwingen om eraan verder te schrijven of er was weer een verhaal op stop gezet voor het al goed en wel begonnen was. xD
Da's uitstel xD eerst schrijven en dan derest xD
Da's uitstel xD eerst schrijven en dan derest xD

~*~
~*~
~*~
Daarom schrijf ik dus zo onchronologisch als het maar zijn kan ahahah xD
Ooh en mijn nieuwe baantjes, terug bij de jumbo
Nu ben ik helemaal je concurrent Saskia, ik sta nu ook op vleeswaren xD
En content invullen voor Halfords op de sites..
Maar dat is dus zes dagen in de week werken was eigenlijk niet helemaal mijn bedoeling geweest toen ik werk ging zoeken dus nu ga ik proberen of ik dat tweede hier thuis kan doen.
Ooh en mijn nieuwe baantjes, terug bij de jumbo

En content invullen voor Halfords op de sites..
Maar dat is dus zes dagen in de week werken was eigenlijk niet helemaal mijn bedoeling geweest toen ik werk ging zoeken dus nu ga ik proberen of ik dat tweede hier thuis kan doen.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
phaaa, als ik onchronologisch schrijf blijven de niet leuke stukken in mijn hoofd en komen ze nooit op papier dus dat is ook niet iets dat zal werken xD
~*~
~*~
~*~
haha, okeee, ja, op die manier kan ik het ook begrijpen xD ik heb nu één stukje aan het eind van het verhaal klaar staan, maar daar zit ik nog laaaaaang niet xd
~*~
~*~
~*~
-
- Typmachine
Haha, ja, dat doe ik dus ook wel eens.
Dan heb ik het in mijn hoofd. Hoppa. Schrijf ik het ook gelijk op!
Maar dan nog loop ik heel vaak vast. xd Zo stom eigenlijk. Je verzint de beste dingen als er nét even geen computer in de buurt is.
Net even een ander bolletje op mijn lippiercing gedaan, terwijl er een wasje in de wasbak lag.
Ik vind het knap van mezelf dat ik 'm er niet in heb laten vallen!
Dan heb ik het in mijn hoofd. Hoppa. Schrijf ik het ook gelijk op!
Maar dan nog loop ik heel vaak vast. xd Zo stom eigenlijk. Je verzint de beste dingen als er nét even geen computer in de buurt is.
Net even een ander bolletje op mijn lippiercing gedaan, terwijl er een wasje in de wasbak lag.
Ik vind het knap van mezelf dat ik 'm er niet in heb laten vallen!

Hmm ja, maar ik denk dat het bij deze serie niet leuk meer is dan... Het gaat er immers om dat je het juist niet weet, toch? xD
Nee, ik moet ook zin hebben, motivatie en al dat soort dingen. I don't know, misschien heb ik toch weinig inspiratie. ):
Nee, ik moet ook zin hebben, motivatie en al dat soort dingen. I don't know, misschien heb ik toch weinig inspiratie. ):
When the power of love overcomes the love of power.
Haha, jaaa, dat weet ik, maar als ik niet weet hoe het eindigt, kan ik er niet tegen. Ik kon nauwelijks de boeken lezen zonder er minstens 1 keer van te dromen xD laat staan als ik het zie xd
Mmm, ja, dat is wel waar. Als een ding ontbreekt wil de rest ook niet meer mee xd daar ben ik het grondig mee eens. xd
Mmm, ja, dat is wel waar. Als een ding ontbreekt wil de rest ook niet meer mee xd daar ben ik het grondig mee eens. xd
~*~
~*~
~*~
-
- Toetsenbord
A-Chronologisch schrijven werkt best goed, mits je je plotlijn maar heel duidelijk hebt en je daar aan houdt. Zelf schrijf ik wel ieder hoofdstuk van begin tot eind, maar de hoofdstukken heb ik allemaal een beetje door elkaar geschreven. Uiteindelijk was het laatste hoofdstuk dat ik schreef ergens aan het einde van het midden :p
@Saskia, 1 keer London voor vakantie, 1 keer London voor arbeit, 1 keer London voor weer vakantie omdat London awesome is :D
@Jodie, Jumbo heeft het lekkerste vlees van de neerlandse supermarkten^^
@Saskia, 1 keer London voor vakantie, 1 keer London voor arbeit, 1 keer London voor weer vakantie omdat London awesome is :D
@Jodie, Jumbo heeft het lekkerste vlees van de neerlandse supermarkten^^
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Typmachine
Pfffff - nog diehards die een tijdje opblijven?
Ik zit nu dus nog écht te stuiteren achter de pc. o.ó
Ik zit nu dus nog écht te stuiteren achter de pc. o.ó
-
- Toetsenbord
<- Hier eentje...
Moet morgen om 7:00 weer op, maar ik weet nu al dat ik sowieso niet ga slapen tot 1:00 -,-
Het scheelt ook dat mijn zusje morgen komt helpen schilderen en ik haar dus moet ophalen van het station straks xD en ze neemt ALTIJD de laatste trein -,-
Moet morgen om 7:00 weer op, maar ik weet nu al dat ik sowieso niet ga slapen tot 1:00 -,-
Het scheelt ook dat mijn zusje morgen komt helpen schilderen en ik haar dus moet ophalen van het station straks xD en ze neemt ALTIJD de laatste trein -,-
-
- Typmachine
Haha, altijd ja? xD
Ik heb zo net een scene uitgetypt uit een verhaal van mij, maar ik ben nog láng niet bij dat gedeelte. o.ó En nu spoken er dus de hele tijd dingen in mijn hoofd.
Maar ach - het was ook niet zo slim om na 9 uur nog energy te drinken. -.-
Ik heb zo net een scene uitgetypt uit een verhaal van mij, maar ik ben nog láng niet bij dat gedeelte. o.ó En nu spoken er dus de hele tijd dingen in mijn hoofd.
Maar ach - het was ook niet zo slim om na 9 uur nog energy te drinken. -.-
-
- Toetsenbord
Ik vind dat spul sowieso heel vies :p
Maar het mooie is dat je dat nu wel hebt :p dus als je straks daar aankomt, dan ben je helemaal 'gratis' ineens een heel stuk verder dan je dacht ;p
Maar het mooie is dat je dat nu wel hebt :p dus als je straks daar aankomt, dan ben je helemaal 'gratis' ineens een heel stuk verder dan je dacht ;p
-
- Typmachine
Reken er maar niet op. 
Mijn verhaal is nogal complex en groot.
Na 200 A4'tjes ben ik daar pas, gok ik.
Mijn probleem is heel vaak dat ik me té veel verdiep in kleine stukjes die een hoogtepunt van het verhaal zijn, maar de opbouwende stukjes vaak links laat liggen of ga afrafelen. xD
Het stuk wat ik nu schrijf gaat over een jongen (1 van de hoofdpersonen) en een meisje die elkaar al 3 jaar negeren, omdat hij een weddenschap met zijn vrienden had gesloten haar het bed in te krijgen. Wat hem was gelukt, nadat zij verliefd op hem was geworden.
En in het dialoog wat ik net heb geschreven, spreken ze elkaar voor het eerst weer.

Mijn verhaal is nogal complex en groot.
Na 200 A4'tjes ben ik daar pas, gok ik.
Mijn probleem is heel vaak dat ik me té veel verdiep in kleine stukjes die een hoogtepunt van het verhaal zijn, maar de opbouwende stukjes vaak links laat liggen of ga afrafelen. xD
Het stuk wat ik nu schrijf gaat over een jongen (1 van de hoofdpersonen) en een meisje die elkaar al 3 jaar negeren, omdat hij een weddenschap met zijn vrienden had gesloten haar het bed in te krijgen. Wat hem was gelukt, nadat zij verliefd op hem was geworden.
En in het dialoog wat ik net heb geschreven, spreken ze elkaar voor het eerst weer.
-
- Toetsenbord
Hmmmm afraffelen is inderdaad wel een gevaarlijke ja... Ik heb ook die neiging, om soms veel te snel over dingen heen te gaan die ik zelf niet zo interessant vind, omdat ik weet wat er daarna komt :p
-
- Typmachine
Hmmm - moeilijk is dat he? :p
Ik heb tegenwoordig gewoon de neiging om niet meer te schrijven als ik bij een saai stuk ben. o.ó
Verschrikkelijk irritant.
Ik zoek proefkonijnen om hetgene wat ik zonet uit heb getypt te laten lezen en te beoordelen. ;-; Maar ik vrees dat het daar nu al een beetje te laat voor is.
Anyone?
Ik heb energy trouwens écht nodig om overdag fit te zijn.
Als ik in de loop van de dag geen blikje binnenkrijg, kak ik gewoon in. Ik ben er te veel aan gewend, vrees ik.
Al heb ik er in de weekenden wel minder last van.
Ik heb tegenwoordig gewoon de neiging om niet meer te schrijven als ik bij een saai stuk ben. o.ó
Verschrikkelijk irritant.
Ik zoek proefkonijnen om hetgene wat ik zonet uit heb getypt te laten lezen en te beoordelen. ;-; Maar ik vrees dat het daar nu al een beetje te laat voor is.
Anyone?
Ik heb energy trouwens écht nodig om overdag fit te zijn.
Als ik in de loop van de dag geen blikje binnenkrijg, kak ik gewoon in. Ik ben er te veel aan gewend, vrees ik.
Al heb ik er in de weekenden wel minder last van.
-
- Toetsenbord
Gooi maar deze kant op in een PBtje. Dan kijk ik er even naar voor ik naar bed ga ;-)
-
- Typmachine
Echt? 
Geweldig!
Uitleg die ik net in een van mijn vorige berichten heb gegeven, is belangrijk hierbij. :p Dus dat mag je niet over het hoofd hebben gezien.
Ik bedenk me nu trouwens dat ik eigenlijk van plan was om mijn kamer op te ruimen, en dat ik dáárom dat blikje energy had genomen. -.-
Pffff - natuurlijk ruim je je kamer niet midden in de nacht op. Welke idioot doet dat nou? xD

Geweldig!
Uitleg die ik net in een van mijn vorige berichten heb gegeven, is belangrijk hierbij. :p Dus dat mag je niet over het hoofd hebben gezien.
Ik bedenk me nu trouwens dat ik eigenlijk van plan was om mijn kamer op te ruimen, en dat ik dáárom dat blikje energy had genomen. -.-
Pffff - natuurlijk ruim je je kamer niet midden in de nacht op. Welke idioot doet dat nou? xD
-
- Toetsenbord
*kuch* Ik dus xD *kuch*Pffff - natuurlijk ruim je je kamer niet midden in de nacht op. Welke idioot doet dat nou? xD
En ja ik had dat stukje meegekregen :p
-
- Typmachine
Haha, echt? xD
Omg - waarom zeg ik dan altijd wél tegen mezelf dat ik het ga doen, maar doe ik vervolgens het tegenovergestelde.
Serieus.
Het enige wat ik sinds 2 uur heb gedaan is achter het beeldscherm gaatjes in de lucht zitten kijken.
Arghhh - laat me iets nuttigs doen! x:
Omg - waarom zeg ik dan altijd wél tegen mezelf dat ik het ga doen, maar doe ik vervolgens het tegenovergestelde.
Serieus.
Het enige wat ik sinds 2 uur heb gedaan is achter het beeldscherm gaatjes in de lucht zitten kijken.
Arghhh - laat me iets nuttigs doen! x:
-
- Toetsenbord
Stukje schrijven? :) Dat is altijd nuttig toch! :P
Of je vriendje/vriendinnetje lastig vallen door ze middernacht wakker te smsen xD Ook nuttig!
Of je vriendje/vriendinnetje lastig vallen door ze middernacht wakker te smsen xD Ook nuttig!
-
- Typmachine
Haha.
Ahhh nee, ik zou niet wakker ge'smst willen worden!
Maar idd,
een stukje schrijven is altijd wel nuttig.
Al schrijf ik super vaak dingen waar ik eigenlijk niks mee doe , uiteindelijk. xD
Ahhh nee, ik zou niet wakker ge'smst willen worden!
Maar idd,
een stukje schrijven is altijd wel nuttig.
Al schrijf ik super vaak dingen waar ik eigenlijk niks mee doe , uiteindelijk. xD
-
- Toetsenbord
Ik denk dat alle schrijvers dat heel vaak hebben, stukjes schrijven waar ze niets mee doen :P
Maar soms heb je dat daar later dan weer een ander verhaal uit voortvloeit, dus het is stiekem dan tóch wel nuttig ;-)
Maar soms heb je dat daar later dan weer een ander verhaal uit voortvloeit, dus het is stiekem dan tóch wel nuttig ;-)
-
- Typmachine
Haha, dat mag ik dan weer hopen! Ik zit te twijfelen. Nu naar bed,of nog even blijven hangen?
-
- Typmachine
Goooood morning. Altijd vroeg wakker hier!
-
- Typmachine
Ik ging altijd om 9 uur naar de sportschool. Ook nooit een uitflapte geweest, eigenlijk. :p
-
- Typmachine
Ohhhh da's waar ook. Wat erg! xD. Zometeen heb ik wel een leuk stukje. Wel een andere, maar nog steeds leuk ..
-
- Typmachine
Haha, ik moet nog een beetje wakker worden. En dat om half 2! :p
- Saskjezwaard
- Computer
slimme jongens, die romeinen! Ik stond net in de restanten van een badhuis en het werkte zo ongeveer als een spa van nu, maar dan natuurlijk wel iets primitiever. Een koude kamer, stoomkamers, een hete kamer, latrines waar continue water door stroomde en vloerverwarming. I'm impressed 
Classy, ik wil dat stukje van de dialoog graag lezen! Heb ik iets te doen als ik me verveel
en als je nog meer stukjes over hebt die je graag wilt laten lezen.... Ik hou me van harte aanbevolen^^

Classy, ik wil dat stukje van de dialoog graag lezen! Heb ik iets te doen als ik me verveel

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Typmachine
@Sask;
Wist je dat niet, van die badhuizen? xD
Ik heb trouwens wel eens gehoord dat de romeinen het vroeger gewoon midden op straat deden.
(tuurlijk, echt weer iets voor mij om op te merken. -.-)
Stel me hun leefstijl best wel primitief voor, eigenlijk.
Maar wel echt heel mooi, alle gebouwen die ze toen maakten! Pfoeh.
Ik zal het je stukje zo wel sturen.
Momenteel een beetje te druk met foto's maken.
Wist je dat niet, van die badhuizen? xD
Ik heb trouwens wel eens gehoord dat de romeinen het vroeger gewoon midden op straat deden.
(tuurlijk, echt weer iets voor mij om op te merken. -.-)
Stel me hun leefstijl best wel primitief voor, eigenlijk.
Maar wel echt heel mooi, alle gebouwen die ze toen maakten! Pfoeh.
Ik zal het je stukje zo wel sturen.
Momenteel een beetje te druk met foto's maken.

Dus ik heb maar weer een stukje geschreven voor de lol, op m'n iPod. Gewoon om er weer in te komen xD
Ben trouwens ook druk bezig met een verhaal verzinnen voor Camp Nanowrimo :3 heb een beginnetje, maar dat vind ik nog te cliché (aa)
Ben trouwens ook druk bezig met een verhaal verzinnen voor Camp Nanowrimo :3 heb een beginnetje, maar dat vind ik nog te cliché (aa)
When the power of love overcomes the love of power.
Aaaah nano komt eraan
ookal denk ik dat ik er dit keer voor kies om een verhaal verder te schrijven met nano, anders begin ik alweer een nieuw project xD nu alleen nog beslissen welke xD gheheh
En classy schiet eens op
gheheh

En classy schiet eens op

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
- Saskjezwaard
- Computer
Ik wist wel dat ze badhuizen hadden en ook dat ze geavanceerder waren dan bij andere beschavingen, maar de precieze details wist ik niet. Ik leer steeds meer bij hiero xD
haha, typisch, dat feitje
grappig trouwens, ik stel ze juist heel beschaafd voor, zeker voor hun tijd. Zeker in de oorlog, waar ze door hun geordende strategie heel veel veroverden en dan ook vaak als ze in de minderheid waren. Hoewel volgens mij de arabieren nog veel verder ontwikkeld waren.
Maar toen het Romeinse rijk uiteen viel, kwam europa in the dark ages terecht, juist doordat de beschaving die het romeinse rijk bood wegviel. Maar genoeg geschiedenis voor vandaag xD
net geprobeerd om de auto achteruit in te parkeren... Hij stond bijna recht xD de rijlesauto is toch een stuk kleiner dan de onze, dat is mn excuus
haha, typisch, dat feitje

grappig trouwens, ik stel ze juist heel beschaafd voor, zeker voor hun tijd. Zeker in de oorlog, waar ze door hun geordende strategie heel veel veroverden en dan ook vaak als ze in de minderheid waren. Hoewel volgens mij de arabieren nog veel verder ontwikkeld waren.
Maar toen het Romeinse rijk uiteen viel, kwam europa in the dark ages terecht, juist doordat de beschaving die het romeinse rijk bood wegviel. Maar genoeg geschiedenis voor vandaag xD
net geprobeerd om de auto achteruit in te parkeren... Hij stond bijna recht xD de rijlesauto is toch een stuk kleiner dan de onze, dat is mn excuus

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Typmachine
Volgensmij waren de Grieken en Romeinen vet losbandig, Sask. 
Ja klopt, de Arabieren gebruikten de al eerdere ontwikkelingen van de Grieken en de Romeinen om zich zo verder te ontwikkelen.
Terwijl verder in de Middeleeuwen de mensen eigenlijk een beetje achteruit waren gegaan in verhouding met de tijd van de Romeinen.
Heb je je rijbewijs eigenlijk al, of ben je nog aan het lessen? xD
Ik kom net trouwens tot het besef dat ik dat ene stukje niet eens heb opgeslagen! o.o
Maar goddank heb ik het naar Chris gestuurd gister avond, dus kopieer ik het zo eventjes.
Krijgen jij en Jodie het allebei. Hoppa!

Ja klopt, de Arabieren gebruikten de al eerdere ontwikkelingen van de Grieken en de Romeinen om zich zo verder te ontwikkelen.
Terwijl verder in de Middeleeuwen de mensen eigenlijk een beetje achteruit waren gegaan in verhouding met de tijd van de Romeinen.
Heb je je rijbewijs eigenlijk al, of ben je nog aan het lessen? xD
Ik kom net trouwens tot het besef dat ik dat ene stukje niet eens heb opgeslagen! o.o
Maar goddank heb ik het naar Chris gestuurd gister avond, dus kopieer ik het zo eventjes.